abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49930799
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Weet je wel wat kogels kosten?
Weet je wat, we dienen de rekening in in Marokko. Het is tenslotte hun loslopend tuig. En de eigenaar is naar Nederlands recht aansprakelijk voor daaruit voortvloeiende schade (6:179 BW).
pi_49932024
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Dus als je het met Wilders eens bent, ben je 'minder slim'? Grappig dat vooral atheïsten zich in Wilders' standpunten zullen kunnen vinden en dat zijn m.i. toch veel slimmere mensen dan christelijke / islamitische schaapjes .
Dit is zo'n beetje de domste opmerking van de week. Hoe kom je er verdomme bij dat atheisten zich in Wilders standpunten kunnen vinden. Heb je daar ook maar enig bewijs voor?? Omdat ie anti bepaalde religie standpunten heeft??
Ik ben atheist, heb het niet echt op de islam, of welke andere religie(lees, ik geloof er niet in en snap niet waarom anderen dat wel doen), maar wat wilders uitspreekt is zo kansloos. Ik denk eerder dat het de christelijke bevolking in de lagelonen klasse zijn die op wilders stemmen, de tokkiegroep zeg maar. Ik heb hier geen bron voor, dit is een vermoeden. Maar atheisme koppelen aan wilders stemmers

(vind het wel lief van je dat je atheisten slimmer acht dan gelovigen )
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_49940425
Het is in Nederland niet mogelijk om zoiets dergelijks te doen. Wanneer een relschopper zou worden neergeschoten, krijgt de agent die dat heeft veroorzaakt direct een actiegroep over zich heen. Waarschijnlijk krijgt de relschopper smartegeld omdat hij er toevallig bijstond en helemaal niets heeft gedaan, en de agent wordt uit zijn functie ontheven en moet waarschijnlijk de cel in of een werkstraf doen. Als zoiets mogelijk zou moeten zijn, dan zou ook de politie wettelijk meer mogelijkheden moeten krijgen om in te grijpen en niet zoals nu het geval is, dat er een hele commissie over je heen komt als er een kogel is afgevuurd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:30:17 #154
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49940504
Ja,schandalig he?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49953129
extreem links gaat zelfs nog verder, die vinden dat je voordat je al relt je dood moet

en bij dit plaatje bedoelen ze niet alleen maar de echte nazis en neo-nazis, maar ook alles wat door hun als nazi gelabeld word.

dus extreem linkse mensen hier, ga niet zeuren, jullie zijn 1000 keer erger.
pi_49953144
Hoi, Onryo, hoe lang ben je van plan hier te blijven? Hoe lang denk je hier te nog te zijn?
pi_49953244
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef Onryo het volgende:
Je hebt gelijk. Ik wil ze dood. Ik wil iedereen dood. Ik wil baden in modder dat doordrenkt is van het mensenbloed, terwijl ik knaag op een mensenspareribje. Elke spiegel wil ik vernietigd hebben om er niet eraan herinnerd te worden dat er nog een mens in leven is. Ik zal dan ook sterven van de honger als ik geen kant uit kan gaan zodra het bloed gestold is.. Dan is het goed.
alias Capriccio Dieu Donné
  donderdag 31 mei 2007 @ 03:38:31 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_49953246
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Dus als je het met Wilders eens bent, ben je 'minder slim'? Grappig dat vooral atheïsten zich in Wilders' standpunten zullen kunnen vinden en dat zijn m.i. toch veel slimmere mensen dan christelijke / islamitische schaapjes .
Wilders die constant hamert op ons gezamenlijke judeo-christelijke cultuur en leefwijze? Nou nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49953252
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik wil ze dood. Ik wil iedereen dood. Ik wil baden in modder dat doordrenkt is van het mensenbloed, terwijl ik knaag op een mensenspareribje. Elke spiegel wil ik vernietigd hebben om er niet eraan herinnerd te worden dat er nog een mens in leven is. Ik zal dan ook sterven van de honger als ik geen kant uit kan gaan zodra het bloed gestold is.. Dan is het goed.
Massamoord leidt tot zelfmoord. Het leven is kut. Iedereen moet dood.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:23:26 #160
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49953960
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:40 schreef Monidique het volgende:

Massamoord leidt tot zelfmoord. Het leven is kut. Iedereen moet dood.
Maar alles wat rechts is eerst natuurlijk!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:46:51 #161
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_49954333
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef Onryo het volgende:
extreem links gaat zelfs nog verder, die vinden dat je voordat je al relt je dood moet

[afbeelding]

en bij dit plaatje bedoelen ze niet alleen maar de echte nazis en neo-nazis, maar ook alles wat door hun als nazi gelabeld word.

Oh nee! Dit is schokkend!
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:14:07 #162
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49958441
Extreem-links als geheel zien??
Straks worden er nog "georganiseerde anarchisten" bij gehaald!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:25:27 #163
181126 MouzurX
Misschien?
pi_49966564
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

We kunnen d'r altijd nog een spelshow van maken, en die verkopen aan noord-korea en china.
Of bij iedereen een camera en een chip installeren, waardoor je ze kan besturen en ... EINDELIJK realistisch gamen!
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_49981143
Ondanks het feit dat het nogal onomstreden is dat dit gewoon niet kan is het wel zo dat dat tuig gewoon harder gestraft moet worden. Wilders overdrijft zijn mening, omdat het genuanceerd al zo vaak aan het licht is gebracht (harder straffen blabla, er komt toch geen fuck van).
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:08:02 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49992448
Ik vind het een goed plan. Gewoon met scherp schieten in een been of arm bij rellen.
Als je meedoet met rellen moet je ook de consequenties dragen en die zijn er momenteel niet of nauwelijks. Je kunt rustig een complete binnenstad slopen zonder verdere consequenties, (ja misschien een nachtje cel op zijn hoogst)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49997227
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het een goed plan. Gewoon met scherp schieten in een been of arm bij rellen.
Als je meedoet met rellen moet je ook de consequenties dragen en die zijn er momenteel niet of nauwelijks. Je kunt rustig een complete binnenstad slopen zonder verdere consequenties, (ja misschien een nachtje cel op zijn hoogst)
Todat jij een keer per ongeluk tussen de relschoppers staat en dat er ook op jou geschoten wordt.

wat dan?
pi_49998782
wilders is een enge man....maar liever wilders dan een moslimpartij
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:37:30 #168
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49998864
Voor een 'zen master' nogal kortzichtig
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:52:36 #169
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50005823
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:41 schreef X. het volgende:

[..]

Todat jij een keer per ongeluk tussen de relschoppers staat en dat er ook op jou geschoten wordt.

wat dan?
je staat ook per ongeluk tussen de relschoppers he...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')