Weet je wat, we dienen de rekening in in Marokko. Het is tenslotte hun loslopend tuig. En de eigenaar is naar Nederlands recht aansprakelijk voor daaruit voortvloeiende schade (6:179 BW).quote:
Dit is zo'n beetje de domste opmerking van de week. Hoe kom je er verdomme bij dat atheisten zich in Wilders standpunten kunnen vinden. Heb je daar ook maar enig bewijs voor??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Dus als je het met Wilders eens bent, ben je 'minder slim'? Grappig dat vooral atheïsten zich in Wilders' standpunten zullen kunnen vinden en dat zijn m.i. toch veel slimmere mensen dan christelijke / islamitische schaapjes.
Je hebt gelijk. Ik wil ze dood. Ik wil iedereen dood. Ik wil baden in modder dat doordrenkt is van het mensenbloed, terwijl ik knaag op een mensenspareribje. Elke spiegel wil ik vernietigd hebben om er niet eraan herinnerd te worden dat er nog een mens in leven is. Ik zal dan ook sterven van de honger als ik geen kant uit kan gaan zodra het bloed gestold is.. Dan is het goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef Onryo het volgende:
dus extreem linkse mensen hier, ga niet zeuren, jullie zijn 1000 keer erger.
Wilders die constant hamert op ons gezamenlijke judeo-christelijke cultuur en leefwijze? Nou nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Dus als je het met Wilders eens bent, ben je 'minder slim'? Grappig dat vooral atheïsten zich in Wilders' standpunten zullen kunnen vinden en dat zijn m.i. toch veel slimmere mensen dan christelijke / islamitische schaapjes.
Massamoord leidt tot zelfmoord. Het leven is kut. Iedereen moet dood.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wil ze dood. Ik wil iedereen dood. Ik wil baden in modder dat doordrenkt is van het mensenbloed, terwijl ik knaag op een mensenspareribje. Elke spiegel wil ik vernietigd hebben om er niet eraan herinnerd te worden dat er nog een mens in leven is. Ik zal dan ook sterven van de honger als ik geen kant uit kan gaan zodra het bloed gestold is.. Dan is het goed.
Maar alles wat rechts is eerst natuurlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:40 schreef Monidique het volgende:
Massamoord leidt tot zelfmoord. Het leven is kut. Iedereen moet dood.
Oh nee! Dit is schokkend!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef Onryo het volgende:
extreem links gaat zelfs nog verder, die vinden dat je voordat je al relt je dood moet![]()
[afbeelding]
en bij dit plaatje bedoelen ze niet alleen maar de echte nazis en neo-nazis, maar ook alles wat door hun als nazi gelabeld word.
dus extreem linkse mensen hier, ga niet zeuren, jullie zijn 1000 keer erger.
Of bij iedereen een camera en een chip installeren, waardoor je ze kan besturen en ... EINDELIJK realistisch gamen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef gronk het volgende:
[..]
We kunnen d'r altijd nog een spelshow van maken, en die verkopen aan noord-korea en china.
Todat jij een keer per ongeluk tussen de relschoppers staat en dat er ook op jou geschoten wordt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het een goed plan. Gewoon met scherp schieten in een been of arm bij rellen.
Als je meedoet met rellen moet je ook de consequenties dragen en die zijn er momenteel niet of nauwelijks. Je kunt rustig een complete binnenstad slopen zonder verdere consequenties, (ja misschien een nachtje cel op zijn hoogst)
je staat ook per ongeluk tussen de relschoppers he...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:41 schreef X. het volgende:
[..]
Todat jij een keer per ongeluk tussen de relschoppers staat en dat er ook op jou geschoten wordt.
wat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |