Dat laat hij aan zijn kaalkopjes-aanhang over....die nu wel spijt gaan krijgen dat ze op hem gestemd hebben als straks hun knieen aan gort liggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef X. het volgende:
Wilders is met zijn plannetje zelf ook een rel aan het schoppen.
Wie pakt vast een geweer?
Je wilt Wilders dood hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Fetai het volgende:
Wat is het toch een held![]()
Nu alsjeblieft ook de doodstraf nog![]()
Ik geef toe dat ik een foutje gemaakt heb.quote:
Neuh, ik heb de hele discussie überhaupt niet gevolgd, was meer dat het me opviel in een recente post.. Ik denk overigens niet echt aan discussies 'winnen' maar gewoon mijn mening te geven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef X. het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik een foutje gemaakt heb.
Durf jij nu toe te geven dat Wilders ook een foutje is?
Of is dit de enige manier waarop je deze discussie denkt te winnen?
Ik zorg er voor dat dat niet nodig is "patser".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijken of je dat nog zegt als je bent neergelegd met een rubber kogel, patser..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
marchalls
Context, smartypants.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat dat niet nodig is "patser".![]()
Sowieso doen rubberen kogels ook veel pijn. De kracht is erg groot alleen gaat het niet door het lichaam itt een normale kogel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Context, smartypants..
Jij trok de vergelijking met "watjes gooien" doelende op het feit dat rubberkogels nog te lief zijn.
Het enige dat ik stelde was dat als jij een rubberkogel tegen je aan zou krijgen, je heel anders piept en dit soort loze opmerkingen niet meer maakt.
Een rubberkogel kan onwijs veel schade aanrichten als je iemand net ff verkeerd raakt.
Wilders ziet buitenlanders graag met een kogel in hun kop in plaats van hun been.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daarom moet ook niet op het been maar op een betere plek gericht worden.
1 vuursalvo erbij, 3 ledematen erafquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
p.s., hij was toch de man van "1 regel erbij, 3 regels eraf" ? Ben benieuwd na invoering van deze regel welke 3 eraf gaan
Dat lijkt me ongunstig voor onze WAOcijfers, ik adviseer Geert om dit plan dan ook te combineren met zijn plan aangaande het uitzetten van dubbelepaspoorters.quote:
Zet dan gelijk ook de gehandicapten uit, ruimt mooi opquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat lijkt me ongunstig voor onze WAOcijfers, ik adviseer Geert om dit plan dan ook te combineren met zijn plan aangaande het uitzetten van dubbelepaspoorters.
Een rubberen kogel tegen het hoofd, vooral diegene met een metalen kern, kunnen ook heel goed dodelijk zijn. Voorbeelden genoeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sowieso doen rubberen kogels ook veel pijn. De kracht is erg groot alleen gaat het niet door het lichaam itt een normale kogel.
En de zigeuners, en de communisten, en de homo's.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zet dan gelijk ook de gehandicapten uit, ruimt mooi op.
Dit klinkt als een eindoplossing van ons begrotingstekort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zet dan gelijk ook de gehandicapten uit, ruimt mooi op.
Vergeet de Polen niet!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
[..]
En de zigeuners, en de communisten, en de homo's.
Weet je wel wat kogels kosten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit klinkt als een eindoplossing van ons begrotingstekort.
We kunnen d'r altijd nog een spelshow van maken, en die verkopen aan noord-korea en china.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |