beter!quote:
met iig 2 opleidingen (MER+ ICT-rommel) zijn denk ik rond de 150 mensen, en dat allemaal in trees? (cafeetje van ongeveer 40m2.. )quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag heb ik een verplichte terugkomdag... mag Bootje en ik een beetje 2 jaars gaan vertellen hoe stage is..
yup. ik weet alleen nog niet wat ik ga verdienen op dit moment. vorig jaar heb ik hier ook vakantiewerk gedaan en verdiende ik 4.11 bruto p/u als vakantiemedewerker helpdesk, nu ga ik als 18 jarige vakantiewerk systeembeheer doen. zou hier nog een verschil in zitten, qua salaris en zo ?quote:
Postbankquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef Sok41 het volgende:
ROAR !
4.11 brutoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
yup. ik weet alleen nog niet wat ik ga verdienen op dit moment. vorig jaar heb ik hier ook vakantiewerk gedaan en verdiende ik 4.11 bruto p/u als vakantiemedewerker helpdesk, nu ga ik als 18 jarige vakantiewerk systeembeheer doen. zou hier nog een verschil in zitten, qua salaris en zo ?
denk dat je 50 cent meer zal krijgen door je leeftijd, en of het uitmaakt dat het een wat 'hoger' baantje is weet ik niet. Maar dan verdien je meer dan tijdens je stage of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
yup. ik weet alleen nog niet wat ik ga verdienen op dit moment. vorig jaar heb ik hier ook vakantiewerk gedaan en verdiende ik 4.11 bruto p/u als vakantiemedewerker helpdesk, nu ga ik als 18 jarige vakantiewerk systeembeheer doen. zou hier nog een verschil in zitten, qua salaris en zo ?
lijkt me wel? Meer verantwoordelijkheden? Je bent inmiddels weer een jaartje ouder!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Zet idd geen zoden aan de dijkquote:
Ach bij mn laatste bijbaantje kreeg ik 4,50 netto per uur voor het rondrijden van allerlei auto'squote:
P&A ook nog...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
met iig 2 opleidingen (MER+ ICT-rommel) zijn denk ik rond de 150 mensen, en dat allemaal in trees? (cafeetje van ongeveer 40m2.. )
hmz, krappe bedoening
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt voor 4,00 mn nest uit te komen. Maar tegenwoordig heb je niet zoveel te willen als 17 jarige waarschijnlijk?quote:
Hoe oud/jong ben je? Wel relaxed werkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach bij mn laatste bijbaantje kreeg ik 4,50 netto per uur voor het rondrijden van allerlei auto's
Inderdaad, er zijn genoeg anderen die dan wel willen.. Of Polen voor 2 euro per uurquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt voor 4,00 mn nest uit te komen. Maar tegenwoordig heb je niet zoveel te willen als 17 jarige waarschijnlijk?
Wat wil je daar mee zeggen.. Harde werkers zijn kaal ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt voor 4,00 mn nest uit te komen. Maar tegenwoordig heb je niet zoveel te willen als 17 jarige waarschijnlijk?
nou ja, er gaat ging bijna niks van af. en het was altijd nog boven het minimumloonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
voor 82 cent per uur kom ik m'n bed niet uit hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat je 50 cent meer zal krijgen door je leeftijd, en of het uitmaakt dat het een wat 'hoger' baantje is weet ik niet. Maar dan verdien je meer dan tijdens je stage of niet?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Sinds wanneer is het hip om # achter het nummer te zetten in plaats van ervoor??
Ik was toen 19, maar reed in de vetste bakken! allemaal audi's enzo, A8L W12, S8 S6, rs6 rs4 s4 s3 audi tt s-type. Porsches Bentley Continental GT!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe oud/jong ben je? Wel relaxed werk![]()
Volgens mij zijn er genoeg baantjes te krijgen die redelijk betalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb ik als eerste gedaan!quote:
LOL! ik verdien 10,** bruto.. en er gaat bijna niets af.. op zaterdag is dat x 1,5 (zaterdag toeslagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Waar werkte je dan precies? Een exclusieve autodealer ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was toen 19, maar reed in de vetste bakken! allemaal audi's enzo, A8L W12, S8 S6, rs6 rs4 s4 s3 audi tt s-type. Porsches Bentley Continental GT!Volkswagen golf R32...
![]()
En nu...verkoop ik sigaretten...
eh neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb ik als eerste gedaan!ben ik nu een trendzetter?
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Sinds wanneer is het hip om # achter het nummer te zetten in plaats van ervoor??
Bij een Volkswagen/audi/porsche dealer!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Waar werkte je dan precies? Een exclusieve autodealer ofzo?
Oh enne; lekkere vooruitgang!![]()
kut...quote:
scherpquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Ah nais nais!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij een Volkswagen/audi/porsche dealer!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef teardropnl het volgende:
Waar de pauze inmiddels voorbij is....
En wat nou als je de hele dag pauze kunt houden
Zeker! erg leuke autootjes gereden in die tijd!quote:
ja maar jij bent ambtenaar!quote:
ambtenaren doen nooit wat!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ambtenaren tijden zijn relaxed36 uur per week
Het is al goed...!quote:
quote:
quote:
jaloeziequote:
het is toch wat jongen...quote:
Da's wel een droombaan dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
4 euro.. LOL. ik trek nog liever aan mn lul voor dat geld..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Sok41 het volgende:
Die gozer... echt een knuppel
Hoe kom ik van haar af?
dan doen jullie inderdaad nog steeds niets!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als we werken, dan doen we het ook goed![]()
staat altijd leuk in je MyATquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Sok41 het volgende:
Die gozer... echt een knuppel
Hoe kom ik van haar af?
Goed niets doen is ook moeilijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan doen jullie inderdaad nog steeds niets!![]()
quote:
ach, vooroordelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan doen jullie inderdaad nog steeds niets!![]()
nee! ik heb een tijdje vakantiewerk gedaan bij een abntenaren instelling...!quote:
je hebt er in ieder geval niet leren spellenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee! ik heb een tijdje vakantiewerk gedaan bij een abntenaren instelling...!![]()
Dus het was niet op een schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval niet leren spellen![]()
![]()
zo, moet jij de makkelijkste positie om met je benen op tafel te zitten zonder dat het opvalt maar is te vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Precies !
Goed niets doen is heel erg moeilijk
Die weet ik allang, ladenkast open en je benen daar op leggen... Buro is toch veels te hoogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zo, moet jij de makkelijkste positie om met je benen op tafel te zitten zonder dat het opvalt maar is te vinden![]()
spellen is voor mongooltjes en taalpuristen! spelfouten is tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval niet leren spellen![]()
![]()
Beetje normaal tempo. Bij de vorige topics zag ik de bomen door het bos niet meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Het gaat wel heel rustig vandaag of niet?
thnx for the tipquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Die weet ik allang, ladenkast open en je benen daar op leggen... Buro is toch veels te hoog
ja, echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Benen onder de tafelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zo, moet jij de makkelijkste positie om met je benen op tafel te zitten zonder dat het opvalt maar is te vinden![]()
prcsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Beetje normaal tempo. Bij de vorige topics zag ik de bomen door het bos niet meer![]()
Valt opzich wel mee inderdaad maar dit tempo is goed, kun je alle gesprekken en onderwerpen een beetje bijhoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje normaal tempo. Bij de vorige topics zag ik de bomen door het bos niet meer![]()
"Uw zoekbewerking - hotdoomes - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef Sok41 het volgende:
Hotdoomes... Alleen op kantoor zitten is ook niet alles,
Lekker weertje daar Stienn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb er wel pattent op aan gevraagd maar omdat jij het bent mag je het wel gebruiken
spelvautenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
spellen is voor mongooltjes en taalpuristen! spelfouten is tof!![]()
![]()
Goeiedag, waar wil je heen dan??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Pfffuuu, wat een bedragen voor kamers zeg.
10 m2 voor 300 euro..
Waar van?quote:
ja echt balen man!quote:
Groningen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag, waar wil je heen dan??
Wij gaan naar Rotterdam (als het goed is), 4 man, zit je ongeveer op 1300/1400/1500 incl. (gemeubileerd en al)
bereid je maar voor op een doos onder de brug!quote:
er wordt al voor ons gehaptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
Allemaal happen. Ik wil niet weten waar je van baalt Houniet
heb je t alquote:
hier was het daarnet nog zonnig!quote:
Post dan wat zinnigs !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Teije het volgende:
TVP'tje dan maar.
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Houniet het volgende:
kut verkeerde topicniet meegekregen jongens
?
he?, wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Houniet het volgende:
?
lees je ook mee of niet? of wil je alleen maar deze topics in je MyAT hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Teije het volgende:
TVP'tje dan maar.
Hier nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier was het daarnet nog zonnig!![]()
Ik lees zo af en toe mee, maar ben nogal druk bezig momenteel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lees je ook mee of niet? of wil je alleen maar deze topics in je MyAT hebben?![]()
leuk he? in meerdere topics zitten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Houniet het volgende:
?
Wat hij zegtquote:
wat rook je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Tijd voor een nicotine versnapering !@!@
nee dat is kutquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
leuk he? in meerdere topics zitten?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Tijd voor een nicotine versnapering !@!@
dat is best balen...! wat moet je zoal doen dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik lees zo af en toe mee, maar ben nogal druk bezig momenteel.
Ziek thuis?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik lees zo af en toe mee, maar ben nogal druk bezig momenteel.
kuch, meerdere tabbladenquote:
quote:
Beetje ICT-en enzo, mensen helpen en dat soort kleine niet boeiende dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is best balen...! wat moet je zoal doen dan?
Kijk jij bent zo'n roker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef Sok41 het volgende:
[..]
West silver, precies hetzelfde als Marlboro en kost 70 cent minder![]()
en het dan nog steeds druk hebben..?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Teije het volgende:
[..]
Beetje ICT-en enzo, mensen helpen en dat soort kleine niet boeiende dingenjijwaids.
Ja, anders had ik namelijk alweer +/- 100 posts erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en het dan nog steeds druk hebben..?![]()
4 jaar zware vanelle gerookt en sinds januarie dit jaar over gegaan op marlboro en toen west silver, ik proef geen verschil.. Waarom dan duurdere kopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk jij bent zo'n roker!kwantiteit in plaats van kwaliteit!
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja, anders had ik namelijk alweer +/- 100 posts bij.
Als ze dat kenkerstikkie maar op de lip hebben is er niks aan de handquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk jij bent zo'n roker!kwantiteit in plaats van kwaliteit!
![]()
jij gaat de duitser uithangen, los jij het maar opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Er wordt wat aan je gevraagd bij Hoe kom ik van haar af
volgens buienradar gaat het zo los hierquote:
Same hiero..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb donker + bewolkt + grijze lucht + droog hier...
Gewoon doorposten hij vergeet het toch wel weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij gaat de duitser uithangen, los jij het maar open ik heb miss_scofield helemaal niet
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ze dat kenkerstikkie maar op de lip hebben is er niks aan de hand![]()
Neem dan JPS of Proud, als je het verschil toch niet proeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
4 jaar zware vanelle gerookt en sinds januarie dit jaar over gegaan op marlboro en toen west silver, ik proef geen verschil.. Waarom dan duurdere kopen
in Rotterdam ook...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb donker + bewolkt + grijze lucht + droog hier...
of gewoon een echt merk ofzo!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neem dan JPS of Proud, als je het verschil toch niet proeft.
JPS 4,00 voor 24st.
quote:
Tot mogguhquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef Sok41 het volgende:
Ik moet buiten de deur gaan wrken... Spreek jullie allemaal morgen !!!
hier is het droog, en daarstrax toen ik even buiten was moest ik zelfs mn zonnebril opdoen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef Sehnsucht het volgende:
het is hier chagrijning kloteweer, maar wel droog. het is wel koud![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef Sok41 het volgende:
Pall Mall Rood of Blauw?? en groot of klein??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of gewoon een echt merk ofzo!![]()
Luckies of Pall Mall ofzo!
Wasda? John Player Special?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neem dan JPS of Proud, als je het verschil toch niet proeft.
JPS 4,00 voor 24st.
een zonnebril? met dit weer? nog eerder tegen de sneeuwblindheid dan de zon hiero.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier is het droog, en daarstrax toen ik even buiten was moest ik zelfs mn zonnebril opdoen!![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
een zonnebril? met dit weer? nog eerder tegen de sneeuwblindheid dan de zon hiero.
effetjes een bakkie ambtenarenvertragingskoffie halen hoor![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef Sok41 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij gaat de duitser uithangen, los jij het maar open ik heb miss_scofield helemaal niet
![]()
ambtenarenvertraginskoffie is anders als normale ambtenarenkoffie en is alleen geschikt voor mensen met een ontzettend laag werktempo. bij mensen binnen een bedrijf is het gebruik hiervan niet aan te raden.quote:
Maar het heet JPSquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef Sok41 het volgende:
Jaquote:
Nee echt waar... tegen de zon...!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
een zonnebril? met dit weer? nog eerder tegen de sneeuwblindheid dan de zon hiero.
effetjes een bakkie ambtenarenvertragingskoffie halen hoor![]()
En het komt uit de zelfde fabriek als Marlboro toch?quote:
Is goed, Kunoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee echt waar... tegen de zon...!![]()
Ik ga ook even koffie halen!![]()
dan kun je nog beter cigarello's roken, kosten helemaal niets! 1,30 voor een pakje van 17 kankerstaven!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja
Voor mensen die willen roken maar weinig flappen hebben
Ook naisquote:
nee, teardrop zei dat je van mij wasquote:
dat weet ik niet, is van de concurrent maar het is wel van Phillip Morris, dus komt waarschijnlijk wel uit dezelfde fabriek, maar ook dan is er nog verschil hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En het komt uit de zelfde fabriek als Marlboro toch?
Snap ik, maar das met huismerk eten net zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat weet ik niet, is van de concurrent maar het is wel van Phillip Morris, dus komt waarschijnlijk wel uit dezelfde fabriek, maar ook dan is er nog verschil hoor!![]()
Je ziet me toch niet, m'n raam kijkt uit op een boom. Niet op BTC. Hoelaat gaan jullie altijd met de trein heen?quote:
bijna, kwamen we vrijdag achter..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zitten jullie toko's tegenover elkaar?
mwah zal je vies tegen vallen, zit nog wel rdelijk wat verschil in, kwaliteit van tabaksblad, soort vloeitjes papier. Toevoegingen ga zo nog maar even door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap ik, maar das met huismerk eten net zo
8.15 zijn we hier ongeveer. Dacht dattie 8.12 aankwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je ziet me toch niet, m'n raam kijkt uit op een boom. Niet op BTC. Hoelaat gaan jullie altijd met de trein heen?
quote:
ja, al dat k*tgevloekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Casual-T het volgende:
Wat een gevloek hier vandaag, valt me opeens op!
vertel, heb ik gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat was te grappig hoe jullie daar achter kwamen!
![]()
google earth enzoquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe door die luchtfoto's van GoogleEarth
Roycoooo zegt: wij zitten daar toch ook ergens of niet?
Zie damkieee's postquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff iets meer details aub
of linkjes naar de posts
Hierzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff iets meer details aub
of linkjes naar de posts
Echt een giller, zitten nog geen 100 m. van elkaar afquote:
ik nog niet, maar ben aardig onderwegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie heeft er trouwens al meer dan 100 posts vandaag...?
dat jullie dat allemaal bijhoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:10 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik nog niet, maar ben aardig onderweg![]()
Moet er een plaatje bij te zien zijn? Zo ja, dan zie ik hem niet zo niet, dan snap ik m nietquote:
Hij krijgt death penalty, maar dat zegtie er niet bijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Echt een giller, zitten nog geen 100 m. van elkaar af![]()
Ben vandaag met de auto, moest vanmorgen naar de fysio. Waarschijnlijk binnenkort een spuit erin![]()
Hoeveel heb jij dan? 300?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom hebben jullie in s'hemelsnaams nog 50 posts op 1 pagina, zo irritant is dat
hoveel heb jij er dan op een pagina?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom hebben jullie in s'hemelsnaams nog 50 posts op 1 pagina, zo irritant is dat
Hoelaat ben je dan in Borne. Ik pak namelijk normaal gesproken (vandaag met de autoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
8.15 zijn we hier ongeveer. Dacht dattie 8.12 aankwam.
Straks 16.52 weer.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij krijgt death penalty, maar dat zegtie er niet bij
Roycoooo is massamoordenaar
Hier jaquote:
nou ja, bijhouden...ik weet ongeveer op hoeveel ik stond sinds de laatste statistieken enzoquote:
ik ga het ook niet redden vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie heeft er trouwens al meer dan 100 posts vandaag...?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij krijgt death penalty, maar dat zegtie er niet bij
Roycoooo is massamoordenaar
Weinigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
wat hebben jullie zaterdagavond trouwens allemaal gedaan
Casinoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
Eerst een verjaardag en daarna wezen stappenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
100 posts per pagina FTW
@ Cuckoo: 17.03 Borne.
Gewonnen?quote:
ja zitten plaatjes bij! bookmark hem en kijk vanavond nog een keer!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet er een plaatje bij te zien zijn? Zo ja, dan zie ik hem niet zo niet, dan snap ik m niet![]()
Hmm...dan ben je net wat later dan mij. Tegen die tijd ben ik al bijna thuisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
100 posts per pagina FTW
@ Cuckoo: 17.03 Borne.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weinig! Aantal moaties hadden feest van hun team. Met paar wezen pokeren, zondag nog naar Ajax geweest (fuck de plee-offs, weet t maar toch
)!
Topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja zitten plaatjes bij! bookmark hem en kijk vanavond nog een keer!![]()
Sjorry, kon t niet latenquote:
Netjesquote:
Zatox bij New Yorkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
bedankt dat je het effe zegt. deze dag gaat behoorlijk snel vind ik, in tegenstelling tot andere dagen als er bijna niemand anders is...Vreemd.quote:
Nais!quote:
ben bij Gregor Salto geweest, en heb het verneukt bij een milfquote:
Kapot gezopen aan de wodka red bull en wodka cranberrie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben bij Gregor Salto geweest, en heb het verneukt bij een milf [afbeelding]
vertel..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat je voor een paipertje bij je vrienden 25 euro vraagt hoeven wij niet te weten! Smeerbartjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:18 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nais!Ik heb zaterdagavond m'n kameraden nog ff 25 euro afhandig gemaakt!
![]()
Aj aj aj aj aj!!!! Ernstigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sok is toch weg joh, draak!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je voor een paipertje bij je vrienden 25 euro vraagt hoeven wij niet te weten! Smeerbartje![]()
Romantischquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga dubbelvla met mn baas eten! en Chocomel drinken!tot strax!
Gemiste kans mnjongen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef Houniet het volgende:
verhaal
Nee man! Gewoon ff m'n pokerskills gebruikt he! Op 1 of andere manier heb ik altijd super veel mazzel/ goede kaarten wanneer ik met hen speelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je voor een paipertje bij je vrienden 25 euro vraagt hoeven wij niet te weten! Smeerbartje![]()
FLAPDROL! ik had de popcorn al gepakt voor AZ topic #2quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef Houniet het volgende:
ja ik was lekker aan het chillen bij Gregor Saltodraaide in Arnhem, voor wie hem niet kennen, hij draait Club en Electro. komen dus niet alleen jongeren opaf. hij draaide erg sexy
ik ging lekker uit me plaat, werd nog door een molukker het podium opgevraagd. ik chill gedanst, stond er dus de hele tijd een milf te checken, denk rond de 29, 30 ongeveer. alleen ze was blond
![]()
ik dus het podium af om cola te halen, daarna opgedronken en weer verder gaan dansen, naast het podium. op een gegeven moment komt ze recht op me aflopenik schrok ervan, ze keek me in me face aan
ik draaide haar de rug toe en dansde verder
vriend van me zag alles gebeuren en die lachte zich rot
dat ving die milf allemaal op, en ze liep weer weg
![]()
[afbeelding]
zag haar daarna ook helemaal nergens meer
Damnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef Houniet het volgende:
ja ik was lekker aan het chillen bij Gregor Saltodraaide in Arnhem, voor wie hem niet kennen, hij draait Club en Electro. komen dus niet alleen jongeren opaf. hij draaide erg sexy
ik ging lekker uit me plaat, werd nog door een molukker het podium opgevraagd. ik chill gedanst, stond er dus de hele tijd een milf te checken, denk rond de 29, 30 ongeveer. alleen ze was blond
![]()
ik dus het podium af om cola te halen, daarna opgedronken en weer verder gaan dansen, naast het podium. op een gegeven moment komt ze recht op me aflopenik schrok ervan, ze keek me in me face aan
![]()
[afbeelding]
Jammer dat je het zo probeert te verbloemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee man! Gewoon ff m'n pokerskills gebruikt he! Op 1 of andere manier heb ik altijd super veel mazzel/ goede kaarten wanneer ik met hen speel![]()
![]()
het is gewoon een kutduitser die Nederlandse producten geweldig vind...!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef Houniet het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
AZ topic?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FLAPDROL! ik had de popcorn al gepakt voor AZ topic #2
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Cuckoo het volgende:
Ik heb vandaag nog geen 1 letter in m'n verslag getypt![]()
En terechtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Houniet het volgende:
daar baal ik dus nog steeds van [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
de eerste dag van de week moet je ook niets uitvoeren!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Cuckoo het volgende:
Ik heb vandaag nog geen 1 letter in m'n verslag getypt![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
het Wiskunde Examen van VMBO BBL
http://ncrv.eindexamen.nu(...)g_BB/1/wiskunde/796/
die moeten jullie ff bekijken, vooral de moeilijkheidsgraad is hilarisch
hadden we t vorige week al over gehad, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij ook... ik heb er nog een topic over in MyAT staan...!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hadden we t vorige week al over gehad, toch?![]()
inderdaad, al heb ik zowaar een artikel in alle haast moeten schrijven. Maar goed, ik moet mezelf nu bewijzen aangezien ik donderdag stagiair af ben en voor vast in dienst treedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de eerste dag van de week moet je ook niets uitvoeren!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
inderdaad, al heb ik zowaar een artikel in alle haast moeten schrijven. Maar goed, ik moet mezelf nu bewijzen aangezien ik donderdag stagiair af ben en voor vast in dienst treed
toen was ik er denk ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hadden we t vorige week al over gehad, toch?![]()
geenstijl lezertquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ben je nu bang...?quote:
Kloptquote:
dan zit je vast in het echte leven en hoef je nooooit meer te fokken onder werk tijd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
inderdaad, al heb ik zowaar een artikel in alle haast moeten schrijven. Maar goed, ik moet mezelf nu bewijzen aangezien ik donderdag stagiair af ben en voor vast in dienst treed
nee, half jaar.. dat doen ze tegenwoordig altijd:(quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Voor hoelang heb je contract, jaar?
haha, in ieder geval geen stage topics meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zit je vast in het echte leven en hoef je nooooit meer te fokken onder werk tijd!![]()
die MILF-scoorder die foto's had gemaakt van zn sletje, filmpje etc.. remember?quote:
een half jaar? wat is dat nou voor een tijdsperiode...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nee, half jaar.. dat doen ze tegenwoordig altijd:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |