beter!quote:
met iig 2 opleidingen (MER+ ICT-rommel) zijn denk ik rond de 150 mensen, en dat allemaal in trees? (cafeetje van ongeveer 40m2.. )quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag heb ik een verplichte terugkomdag... mag Bootje en ik een beetje 2 jaars gaan vertellen hoe stage is..
yup. ik weet alleen nog niet wat ik ga verdienen op dit moment. vorig jaar heb ik hier ook vakantiewerk gedaan en verdiende ik 4.11 bruto p/u als vakantiemedewerker helpdesk, nu ga ik als 18 jarige vakantiewerk systeembeheer doen. zou hier nog een verschil in zitten, qua salaris en zo ?quote:
Postbankquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef Sok41 het volgende:
ROAR !
4.11 brutoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
yup. ik weet alleen nog niet wat ik ga verdienen op dit moment. vorig jaar heb ik hier ook vakantiewerk gedaan en verdiende ik 4.11 bruto p/u als vakantiemedewerker helpdesk, nu ga ik als 18 jarige vakantiewerk systeembeheer doen. zou hier nog een verschil in zitten, qua salaris en zo ?
denk dat je 50 cent meer zal krijgen door je leeftijd, en of het uitmaakt dat het een wat 'hoger' baantje is weet ik niet. Maar dan verdien je meer dan tijdens je stage of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
yup. ik weet alleen nog niet wat ik ga verdienen op dit moment. vorig jaar heb ik hier ook vakantiewerk gedaan en verdiende ik 4.11 bruto p/u als vakantiemedewerker helpdesk, nu ga ik als 18 jarige vakantiewerk systeembeheer doen. zou hier nog een verschil in zitten, qua salaris en zo ?
lijkt me wel? Meer verantwoordelijkheden? Je bent inmiddels weer een jaartje ouder!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Zet idd geen zoden aan de dijkquote:
Ach bij mn laatste bijbaantje kreeg ik 4,50 netto per uur voor het rondrijden van allerlei auto'squote:
P&A ook nog...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
met iig 2 opleidingen (MER+ ICT-rommel) zijn denk ik rond de 150 mensen, en dat allemaal in trees? (cafeetje van ongeveer 40m2.. )
hmz, krappe bedoening
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt voor 4,00 mn nest uit te komen. Maar tegenwoordig heb je niet zoveel te willen als 17 jarige waarschijnlijk?quote:
Hoe oud/jong ben je? Wel relaxed werkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach bij mn laatste bijbaantje kreeg ik 4,50 netto per uur voor het rondrijden van allerlei auto's
Inderdaad, er zijn genoeg anderen die dan wel willen.. Of Polen voor 2 euro per uurquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt voor 4,00 mn nest uit te komen. Maar tegenwoordig heb je niet zoveel te willen als 17 jarige waarschijnlijk?
Wat wil je daar mee zeggen.. Harde werkers zijn kaal ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt voor 4,00 mn nest uit te komen. Maar tegenwoordig heb je niet zoveel te willen als 17 jarige waarschijnlijk?
nou ja, er gaat ging bijna niks van af. en het was altijd nog boven het minimumloonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
voor 82 cent per uur kom ik m'n bed niet uit hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat je 50 cent meer zal krijgen door je leeftijd, en of het uitmaakt dat het een wat 'hoger' baantje is weet ik niet. Maar dan verdien je meer dan tijdens je stage of niet?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Sinds wanneer is het hip om # achter het nummer te zetten in plaats van ervoor??
Ik was toen 19, maar reed in de vetste bakken! allemaal audi's enzo, A8L W12, S8 S6, rs6 rs4 s4 s3 audi tt s-type. Porsches Bentley Continental GT!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe oud/jong ben je? Wel relaxed werk![]()
Volgens mij zijn er genoeg baantjes te krijgen die redelijk betalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb ik als eerste gedaan!quote:
LOL! ik verdien 10,** bruto.. en er gaat bijna niets af.. op zaterdag is dat x 1,5 (zaterdag toeslagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Waar werkte je dan precies? Een exclusieve autodealer ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was toen 19, maar reed in de vetste bakken! allemaal audi's enzo, A8L W12, S8 S6, rs6 rs4 s4 s3 audi tt s-type. Porsches Bentley Continental GT!Volkswagen golf R32...
![]()
En nu...verkoop ik sigaretten...
eh neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb ik als eerste gedaan!ben ik nu een trendzetter?
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Sinds wanneer is het hip om # achter het nummer te zetten in plaats van ervoor??
Bij een Volkswagen/audi/porsche dealer!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Waar werkte je dan precies? Een exclusieve autodealer ofzo?
Oh enne; lekkere vooruitgang!![]()
kut...quote:
scherpquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Ah nais nais!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij een Volkswagen/audi/porsche dealer!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef teardropnl het volgende:
Waar de pauze inmiddels voorbij is....
En wat nou als je de hele dag pauze kunt houden
Zeker! erg leuke autootjes gereden in die tijd!quote:
ja maar jij bent ambtenaar!quote:
ambtenaren doen nooit wat!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ambtenaren tijden zijn relaxed36 uur per week
Het is al goed...!quote:
quote:
quote:
jaloeziequote:
het is toch wat jongen...quote:
Da's wel een droombaan dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
4 euro.. LOL. ik trek nog liever aan mn lul voor dat geld..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Sok41 het volgende:
Die gozer... echt een knuppel
Hoe kom ik van haar af?
dan doen jullie inderdaad nog steeds niets!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als we werken, dan doen we het ook goed![]()
staat altijd leuk in je MyATquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Sok41 het volgende:
Die gozer... echt een knuppel
Hoe kom ik van haar af?
Goed niets doen is ook moeilijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan doen jullie inderdaad nog steeds niets!![]()
quote:
ach, vooroordelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan doen jullie inderdaad nog steeds niets!![]()
nee! ik heb een tijdje vakantiewerk gedaan bij een abntenaren instelling...!quote:
je hebt er in ieder geval niet leren spellenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee! ik heb een tijdje vakantiewerk gedaan bij een abntenaren instelling...!![]()
Dus het was niet op een schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval niet leren spellen![]()
![]()
zo, moet jij de makkelijkste positie om met je benen op tafel te zitten zonder dat het opvalt maar is te vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Precies !
Goed niets doen is heel erg moeilijk
Die weet ik allang, ladenkast open en je benen daar op leggen... Buro is toch veels te hoogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zo, moet jij de makkelijkste positie om met je benen op tafel te zitten zonder dat het opvalt maar is te vinden![]()
spellen is voor mongooltjes en taalpuristen! spelfouten is tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval niet leren spellen![]()
![]()
Beetje normaal tempo. Bij de vorige topics zag ik de bomen door het bos niet meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Het gaat wel heel rustig vandaag of niet?
thnx for the tipquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Die weet ik allang, ladenkast open en je benen daar op leggen... Buro is toch veels te hoog
ja, echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Benen onder de tafelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zo, moet jij de makkelijkste positie om met je benen op tafel te zitten zonder dat het opvalt maar is te vinden![]()
prcsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Beetje normaal tempo. Bij de vorige topics zag ik de bomen door het bos niet meer![]()
Valt opzich wel mee inderdaad maar dit tempo is goed, kun je alle gesprekken en onderwerpen een beetje bijhoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje normaal tempo. Bij de vorige topics zag ik de bomen door het bos niet meer![]()
"Uw zoekbewerking - hotdoomes - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef Sok41 het volgende:
Hotdoomes... Alleen op kantoor zitten is ook niet alles,
Lekker weertje daar Stienn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb er wel pattent op aan gevraagd maar omdat jij het bent mag je het wel gebruiken
spelvautenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
spellen is voor mongooltjes en taalpuristen! spelfouten is tof!![]()
![]()
Goeiedag, waar wil je heen dan??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Pfffuuu, wat een bedragen voor kamers zeg.
10 m2 voor 300 euro..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |