Met zo'n bedrag had ik zelfs een fantastische penthouse suite gewetenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook...laatst nog geweest met 5 ruggen...![]()
PM effe dan ga ik met Petra...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zo'n bedrag had ik zelfs een fantastische penthouse suite geweten
Amanda had het trouwens ook niet door...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.
Hoezo achter ze zit al de hele tijd met Huub te bakkelijen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is een poos achter geweest.
Ze doet wel heel raar nu.
Ik verstond Huub is de grootste eikel?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Villalux het volgende:
Wat zei Jaap nu net voordat die stream er uit ging?
wat dat beterft zijn ze bij BAN wel wat slimmer, die waren daar heel snel achtergekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze is zo dom, als het tripje naar Huub gaat was de kans groot dat zij mee mocht. Dan had zij ook de kans gekregen. Dom, Dom, dom. Nu is de kans bijna verkeken dat hij naar Huub gaat en dus ook naar haar.
Nu je het zegt...Lieke heeft inderdaad wel wat weg van die dragonder Rita Verdonkquote:Op maandag 28 mei 2007 23:21 schreef riri het volgende:
[..]
ze is gewoon recht door zee....wat anderen daar van maken is bullshit
Lieke gaat het in dit geval nooit krijgen dus dat heeft geen zin om voor haar te lobbyenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Rudieh het volgende:
Huub zegt dat ie het Lieke het meest zou gunnen...waarom koos ie daarnet in de huiskamer dan nog voor Brian?
ik dus ook! en een gore klootzak is het zei hij ook! wakker blijven streamersquote:Op maandag 28 mei 2007 23:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik verstond Huub is de grootste eikel?
Voordat de stemming kwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo achter ze zit al de hele tijd met Huub te bakkelijen.![]()
klopt...dat zei ze....er was haar iets ter ore gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef milk-shake het volgende:
wat zei lieke nou.....over... ik heb iets gehoord en daar heb ik het nog over .....blablabla.....hoorde iemand dat ook?
Het woord para zit er in, dus zal wel over Brian gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Ik val in het gesprek tussen Amanda en Eric. Amanda heeft het over paralistisch. Iemand enig idee wat ze bedoelt?
en hij schreeuwt dan bijna net zo hard als natasquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Als Huub emotioneel wordt, komt zijn accent weer mooi naar boven...![]()
Brianachtigquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Ik val in het gesprek tussen Amanda en Eric. Amanda heeft het over paralistisch. Iemand enig idee wat ze bedoelt?
Snap er allemaal niks meer van.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik dus ook! en een gore klootzak is het zei hij ook! wakker blijven streamers![]()
Ja dat is Brian die zijn para chute vergeten is tijdens de sprongquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef AnTjUh het volgende:
Lieke vind het uitstapje te waardevol om het aan huub te geven
duidelijk toch??
dus mischien weet ze dat er iemand mag gaan en al beslist is bvquote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
klopt...dat zei ze....er was haar iets ter ore gekomen
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ze er unaniem uitkomen. Hoe dan ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Deze stemming kunnen ze beter "down the drain" laten gaan, wat een oeverloos gezwam!
Klopt, hij moet nog maar eens goed nadenken over het wegstemmen van Eric.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef pullup het volgende:
Huub is dus degene die de klos gaat zijn als hij op deze manier de een na de andere dekking kwijtraakt
nee...ik als jouw persoonlijke butler zou niet durven...quote:
Inderdaad, desnoods gestuurd door de redactiequote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ze er unaniem uitkomen. Hoe dan ook.
Dat is het gedrag dat ontstaan is door parabrotha - binnenkort kunnen we de eerste afgestudeerden verwachten in de paralistische diagnostiek.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Was mijn idee in de eerste instantie alquote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert zegt ook:Programma voor die 2 dagen ligt al klaar
en na deze woorden gingen beide streams direct UIT............quote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap er allemaal niks meer van.
Denk dat ik maar moet gaan afkicken.
Beter dat Lieke slapt lult....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
nee...ik als jouw persoonlijke butler zou niet durven...
Lieke lult echt slap..al dik een half uur..![]()
En om terug te pesten zou Brian Lieke er dan in houden dus dat schiet ook niet opquote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kan beter z'n tijd besteden om Amanda in z'n bed te praten. Dat lukt best wel in 48 uur. Dan heeft hij (a) Brian te grazen en (b) kan hij Lieke meteen wegstemmen.
bijvoorbeeld: rat krijgt het en hij neemt ratasia mee. gebeurt dit? kijk ik geen seconde meer verderquote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dus mischien weet ze dat er iemand mag gaan en al beslist is bv![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kan beter z'n tijd besteden om Amanda in z'n bed te praten. Dat lukt best wel in 48 uur. Dan heeft hij (a) Brian te grazen en (b) kan hij Lieke meteen wegstemmen.
Nou Lieke dus...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeacht wie van de bewoners je bedoelt... idd... je zou er maar mee getrouwd zijn![]()
Bij Amanda kan dat van alles betekenen van para-olympics, paranormaal, para-lijstjes tot paralinguistisch aan toequote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Dat Huub het reisje wil hebben is toch logisch? Wie zou dat niet willen?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef riri het volgende:
Huub laat zich nou wel erg kennen....hij wil dit reisje HEBBEN om het HEBBEN
Hij weet ook als hij dit reisje niet krijgt het naar het andere kamp gaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef riri het volgende:
Huub laat zich nou wel erg kennen....hij wil dit reisje HEBBEN om het HEBBEN
In mijn geval Lieke....in jouw geval Huub....denk ikquote:Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeacht wie van de bewoners je bedoelt... idd... je zou er maar mee getrouwd zijn![]()
hij zegt zoveelquote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Soho het volgende:
Jongens, willen jullie Brain geen loverboy meer noemen? Dat is hij namelijk niet zegt hij.
Tegenwoordig moet je weken vantevoren al toestemming vragen of je ergens mag filmen dus de hele trip met alle bezoekjes her en der staan al in de agendaquote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was mijn idee in de eerste instantie al![]()
En Amanda zegt ook dat hij het niet is, waar kunnen ze in godsnaam die reakties lezen ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Soho het volgende:
Jongens, willen jullie Brain geen loverboy meer noemen? Dat is hij namelijk niet zegt hij.
Nee, ik bedoelde wat ik zei: Ongeacht welke bewoner.....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In mijn geval Lieke....in jouw geval Huub....denk ik![]()
Af en toe denk ik dat ze even mogen meelezen op Fok.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:35 schreef milk-shake het volgende:
brain is ter ore gekomen dat ze hem een loverboy noemen .................(ze weten veel daar in dgk)
Is het niet standaard dat zowel de Loverboy als het meisje wat met hem omgaat ontkent dat hij een Loverboy is??quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
En Amanda zegt ook dat hij het niet is, waar kunnen ze in godsnaam die reakties lezen ?
Niet in die woorden.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft Lieke al gezegd, dat ze niet wil dat Huub naar Istanbul gaat, omdat zij bang is, dat hij zich daar suf gaat neuken? uhhhh konijnen???
Daarnet was het inderdaad ongeveer de 1001 e keerquote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft Lieke al gezegd, dat ze niet wil dat Huub naar Istanbul gaat, omdat zij bang is, dat hij zich daar suf gaat neuken? uhhhh konijnen???
Fout : )quote:Op maandag 28 mei 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In mijn geval Lieke....in jouw geval Huub....denk ik![]()
ze mogen de reacties bij de telegraaf lezen , misschien dat daar iets bij staatquote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt reacties van..... via de PC???? dat hij een loverboy is, en misbruikt maakt van Amanda. Hij vraagt om een camera en begint Amanda te zoenen om het tegendeel te bewijzen.![]()
maar komt er wel op neerquote:
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat is er waardevol aan, het is gewoon een leuk uitje, waar je jezelf als miljonair mag gedragen en de een doet dit en de ander dat. Ik denk dat juist Huub er een prima invulling zal kunnen geven, denk dat de andere moeite zullen hebben om het uit te geven. Want het is zonde, terwijl het de bedoeling is lekker uit te geven en van het leven te genieten, maar ja, we zitten in boerin zoekt man. De hollandse zuinigheid ten top.
Tuurlijk...Huub legt 10.000 op de bar van een luxueuze sexclub en komt er niet meer uit..quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
trustequote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het zat, succes voor de nachtploeg en tot morgen. Trusten![]()
"Jongens"quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Soho het volgende:
Staat misschien in de reacties op dat artikel in de Telegraaf.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:35 schreef milk-shake het volgende:
brain is ter ore gekomen dat ze hem een loverboy noemen .................(ze weten veel daar in dgk)
Ze liet wel iets over vrouwen vallen, waarop Huub antwoorde "Oh dus dat is het, je bent jaloers?". Of zoiets. Daarna heb ik ze er niet meer over gehoord.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mazzel BQ..quote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het zat, succes voor de nachtploeg en tot morgen. Trusten![]()
Ja, jij wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
"Jongens"
Mag ik Braaain nog wel een loverboy noemen?![]()
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse theequote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.
Verbrassen wel misschien, maar er mag maar ¤ 2.000,00 aan kleding ed uitgegeven worden, de rest moet op aan drank, auto's enz., enz., lekker leven dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.
Nice price for you.. Amanda : No geen nijs prijs pliesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse thee
koopt ze de hele winkel leeg.....![]()
Ja hoor, en rat ook, en para broddah, en loco, en pleeborstel...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
"Jongens"
Mag ik Braaain nog wel een loverboy noemen?![]()
Die moet een collect call met de villa maken om het zakgeld te verdubbelenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse thee
zoals de waard is....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard
Die koopt gewoon weer 2 bontjassen, onder het mom ik krijg mijn beloofde jas met swarovski stenen nietquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee. Vandaar, dat hij de laatste tijd zo walgelijk 'lief' doet tegen A'Del.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Soho het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Brian zegt ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard.
Je bent er ook geweest?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice price for you.. Amanda : No geen nijs prijs plies![]()
Ook verbrassen dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Verbrassen wel misschien, maar er mag maar ¤ 2.000,00 aan kleding ed uitgegeven worden, de rest moet op aan drank, auto's enz., enz., lekker leven dus.
en vergeet vooral niet.. para-anaal-musketierquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, en rat ook, en para broddah, en loco, en pleeborstel...
VerkleinTquote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Lieke is echt dom, ze verkleind de kans op 2 miljoen voor zo'n kutcadeautje van 10 duizend.
![]()
Ja, en Brian geeft gepast commentaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef lorence1 het volgende:
zitten a en B nu naar lieke en huub te kijken?
Kut je hebt gelijk, die vidieo over dieren mishandeling was toch in het Nederlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die koopt gewoon weer 2 bontjassen, onder het mom ik krijg mijn beloofde jas met swarovski stenen niet
Als ze er niet unaniem uitkomen is het volgens mij verspeeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp ze moeten unaniem beslissen binnen 48 uur wie mag gaan. Maar als 1 iemand tegen zou stemmen is het niet unanniem. Maar toch moet er dan iemand gaan? Dan is het dus gewoon meerderheid van stemmen als ie niet door de plee kan. Toch?
Dus zal het Eric zijn die de doorslag geeft?
Hoezo Eric?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp ze moeten unaniem beslissen binnen 48 uur wie mag gaan. Maar als 1 iemand tegen zou stemmen is het niet unanniem. Maar toch moet er dan iemand gaan? Dan is het dus gewoon meerderheid van stemmen als ie niet door de plee kan. Toch?
Brian? Is dat een nieuwe camera? Of een nieuwe kamerplant die ze een naam hebben gegeven?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef rooie3 het volgende:
Godver wat baal ik van deze beelden op de streams.
Brian heeft weer de dag van zijn leven.
Klote zooi daar.
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Ik las: het gaat om een wipquote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Lieke: het gaat om een trip.
Zoals Jaap het zei± degene met de meerderheidstemmen krijgt m want de rest moet zich daarbij aanpassen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
[jaapmodus]onzin[/jaapmodus]quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.
Leukquote:
En waarom zou Jaap dan voor iemand stemmen? Hij wint er niets mee alleen ziet ie dan de prijzenpot mmet 10.000 verminderen. Ik begrijp weinig van deze stemming allleen dat ie de verhoudingen even weergeeft.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze er niet unaniem uitkomen is het volgens mij verspeeld.
Dat het in die jongen opkomt dat een man een vrouw slaat in een discussie..... lijkt mij wat over Brian te zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mag niet hoor, een hoofdletter aan het eind van een woord![]()
Klopt er zijn geen toeristen meer na al die bommetjes, dus dan maar iemand van de tokkies!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Serieus?
Djeez, als dat is waar die jongen aan denkt bij ruzie tussen 2 mensen, dan zegt dat wel weer heel veel, zeg.
Die video gaf niet de doorslag, het was die jas met swarovski stenenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut je hebt gelijk, die vidieo over dieren mishandeling was toch in het Nederlands![]()
Je vergeet te sluiten met een punt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mag niet hoor, een hoofdletter aan het eind van een woord![]()
quote:
Dus is het meerderheid van stemmen... wie is de sleutelfiguur? Eric?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar waarom altijd met Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Deze ruzie duurt te lang. Is niet meer realistisch. Dit is nu voor de sensatie.
Misschien de hele tijd wel weer! Orders van boven, uhh achter.
Het wordt te veel herhaald, herhaald, herhaald.
Worden die ook mishandeld ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die video gaf niet de doorslag, het was die jas met swarovski stenen
Graag gedaanquote:Op maandag 28 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor je positieve commentaar op mijn reactie![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoorde net een mootie kwaken.........
in een stil moment..![]()
Lieke isquote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef riri het volgende:
lieke zegt wat ze zegt....wat dat betreft weet je wat je aan haar hebt....ze is eerlijk midden in iemands gezicht en draait nergens omheen...kan je van heel veel mensen niet zeggen dat ze dat zijn....die praten met je mee maar ondertussen steken ze je een mes in de rug,huub laat zijn eigen hebberigheid hier hoogtij vieren.....zij zegt rechtuit wat ze vindt
Huub zou hier iets van kunnen leren maar hij trekt het weer naar zichzelf toe zoals alles
Niks meerderheid. Er moet een winnaar uit de unanieme stemming komen. Iedereen is sleutelfiguur !quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus is het meerderheid van stemmen... wie is de sleutelfiguur? Eric?
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
Liefde is: Samen afluisteren achter een rolgordijn![]()
Ik vind het een leuk zwart jurkje maar het is wel een beetje achterhaald, ik mis die ene tiet eruitquote:
Ik geef Huub wel gelijk, het gaat om iemand iets gunnen en niet "puur" om de trip.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
De manier waarop Huub zijn gelijk probeert te halen staat mij ook niet aan, los van het feit dat ik vind dat Lieke zeurt.
WTF weer die blauwe randjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Genieten van de ruzie
[[url=http://aycu09.webshots.com/image/16288/2000678452555754995_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, het is een unanieme stemming en de opdracht is er dus unaniem uit te komen. Kan niet down the drain.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus is het meerderheid van stemmen... wie is de sleutelfiguur? Eric?
Waarom zou Jaap dan voor iemand willen stemmen en waarom dan binnen 48 uur....? Of ben ik nu zo dom?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks meerderheid. Er moet een winnaar uit de unanieme stemming komen. Iedereen is sleutelfiguur !
Fries en een rolgordijnquote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef FuTilE het volgende:
En... al slachtoffers?
Zwakker gemaakt door z'n liefje.....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub krijgt het dus nooit! Goed zo jochie! Die blijft niet meer lang in de villa denk ik!
Ik hoop dat ze met hun poten van elkaar afblijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat brian met lieke gaat of huub met amanda
mijn ideequote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
Dat opperde Jaap zelf ook al, maar hij legt zich erbij neer dat hij geen meerderheid krijgt waardoor de kans dat de overigen zich daarbij aansluiten zeer klein is. Hij ziet het wel aan het einde en gaat mee met de meerderheid. Waarom, waarom niet, hij krijgt m toch niet en wil wellicht wel een andere stemming krijgen. . .quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap dan voor iemand willen stemmen en waarom dan binnen 48 uur....? Of ben ik nu zo dom?
Misschien gaat ie zichzelf weer op z'n hoofd slaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft nu weer die zelfmoord stem
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Brian noemde Lieke gister nog Domme Del, mag zeker weer wel?
Dat deed Brian zelf... dat is anders, dat weet je toch?!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Brian noemde Lieke gister nog Domme Del, mag zeker weer wel?
Zelfgenoegzame stem. SLISS modus dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft nu weer die zelfmoord stem
Hahha! Goeie naam voor Amanda. Ameubequote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Willen mijnheer Kubatz en mevrouw Ameube ophouden met fluisteren? Dank u.
Brian hangt meer de overwinnaar uitquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand cappen, want die van mij lukt niet en Brian staat op springen
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Soho het volgende:
Kan nog best een leuk Stream-avondje worden dit.
Maakt niet uit, uiteindelijk is het allemaal Lieke dr schuld.....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef riri het volgende:
Huub kappen nu!!!!! Je geeft die twee glibberalen Amanda en Brian ook nog kansen
avondje, nou het duurt tot overmorgenavond.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Soho het volgende:
Kan nog best een leuk Stream-avondje worden dit.
Rat en aDEL gaan naar Huub.
Nee aub laat Lieke niet gaan...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
Dat mag schat, het wordt op filmpjes gezetquote:
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat opperde Jaap zelf ook al, maar hij legt zich erbij neer dat hij geen meerderheid krijgt waardoor de kans dat de overigen zich daarbij aansluiten zeer klein is. Hij ziet het wel aan het einde en gaat mee met de meerderheid. Waarom, waarom niet, hij krijgt m toch niet en wil wellicht wel een andere stemming krijgen. . .
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Brain: "Amanda heeft het zo scherp gezegd ook! Wat zou je nou ook alweer?"
Mijn pleeborstel is veel mooier maar die kop haal ik liever door de toiletpot.quote:
Lukt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat mag schat, het wordt op filmpjes gezet![]()
En daarom kan het dus welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.
Er werd gezegd unaniem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Iedere avond gezeik tussen Lieke en Huub is nogal eentonig.
Stuur het voor de verandering een keer de andere kant op Febo.
Ik vind m nog te ranzig om in de buurt van m'n toilet te laten komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn pleeborstel is veel mooier maar die kop haal ik liever door de toiletpot.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Brian draagt Amanda op om dingen tegen Huub en Eric te zeggen.
Lafaard
Brian staat helemaal te trillen van genot/emoties
Brian is de slimste van allemaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Rudieh het volgende:
Brian is dan wel achterbaks en manipulatief...maar hij speelt het spelletje wel leuk nu...als je iets wil winnen zijn toch alle middelen geoorloofd?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m nog te ranzig om in de buurt van m'n toilet te laten komen![]()
Zo pakt hij Lieke altijd aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef shmoopy het volgende:
Slim van Huub, door dit alles voelt Lieke zich eigenlijk best schuldig (poot eraf voor ze dat toe zal geven) en hij gaat nu op een rustige toon met haar verder praten.
Komt het weer goed, heeft Brian geen lolletje meer.
Zit er niet in, wel dat hij weer gaat proberen in een (domme) reet te spuiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
En Brian loopt weer te stoken! Tyfuslafbek! Die krijgt zo weer een dikke spuit in z'n reet om te kalmeren.
Ze moeten dus binnen 48 uur deals maken en beloftes doen waardoor de uitslag unaniem wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er werd gezegd unaniem.
Volgens mij maken hun ervan dat je niet mag blokken.
ik wil zijn kop wel zien als huub erik er nu wel inhoudtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
Die vuile gluiperd van een Brian doet echt nooit iets zelf.
De lafaard heeft nog nooit zelf een plannetje uitgevoerd.
Smerige kwal is het die iedereen zijn vuile karweitjes laat opknappen, en zelf met zijn rattenkop langs de kant blijft zitten.
Smeerlap!
ik weet niet of dit sarcastisch was...maar in ieder geval staat Brian nu het sterkste..zowel in het spel..als met dit tripje..en natuurlijk fixt ie dat allemaal op een achterbakse sneaky kutmanier...maar nogmaals; het doel heiligt de middelenquote:
Dan zijn de andere nog dommer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
Die vuile gluiperd van een Brian doet echt nooit iets zelf.
De lafaard heeft nog nooit zelf een plannetje uitgevoerd.
Smerige kwal is het die iedereen zijn vuile karweitjes laat opknappen, en zelf met zijn rattenkop langs de kant blijft zitten.
Smeerlap!
Als Huub de stemmingsronde heeft aangevraagd dan moet hij hem er wel uitstemmenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik wil zijn kop wel zien als huub erik er nu wel inhoudt![]()
Eric, die ze donderdag a.s. zal wegstemmen en Amanda, die ze zojuist nog een vervelend verwend kreng heeft genoemdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Anderkeertje het volgende:
Wie mag van Lieke eigenlijk wel gaan? wie gunt ze het wel?
Ik baal ervan dat hij steeds zo weg komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Rudieh het volgende:
[..]
ik weet niet of dit sarcastisch was...maar in ieder geval staat Brian nu het sterkste..zowel in het spel..als met dit tripje..en natuurlijk fixt ie dat allemaal op een achterbakse sneaky kutmanier...maar nogmaals; het doel heiligt de middelen
BRON TIEN:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er werd gezegd unaniem.
Volgens mij maken hun ervan dat je niet mag blokken.
Hij speelt het spel op zich wel slim, maar als de kijkers mogen beslissen wie het spel wint zal hij dat nooit worden.quote:
Wie zegt dat ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:06 schreef BuffyJan het volgende:
Hoezo moet Huub ook zn excuses aan Brain maken?
Ze wil gewoon niet dat Huub gaat. Stuk hypocriet. Ze zal wel bang zijn dat ze gemangeld wordt in de villa terwijl Huub lekker licht te vozen met de turkse mannen en vrouwen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef Anderkeertje het volgende:
Wie mag van Lieke eigenlijk wel gaan? wie gunt ze het wel?
Lieke probeert het miezertje nog te redden voordat hij, eerder nog dan Locoyote, wordt afgevoerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet dat Huub gaat. Stuk hypocriet. Ze zal wel bang zijn dat ze gemangeld wordt in de villa terwijl Huub lekker licht te vozen met de turkse mannen en vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |