Ja, jij wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
"Jongens"
Mag ik Braaain nog wel een loverboy noemen?![]()
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse theequote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.
Verbrassen wel misschien, maar er mag maar ¤ 2.000,00 aan kleding ed uitgegeven worden, de rest moet op aan drank, auto's enz., enz., lekker leven dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.
Nice price for you.. Amanda : No geen nijs prijs pliesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse thee
koopt ze de hele winkel leeg.....![]()
Ja hoor, en rat ook, en para broddah, en loco, en pleeborstel...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
"Jongens"
Mag ik Braaain nog wel een loverboy noemen?![]()
Die moet een collect call met de villa maken om het zakgeld te verdubbelenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse thee
zoals de waard is....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard
Die koopt gewoon weer 2 bontjassen, onder het mom ik krijg mijn beloofde jas met swarovski stenen nietquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee. Vandaar, dat hij de laatste tijd zo walgelijk 'lief' doet tegen A'Del.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Soho het volgende:
Jongens, willen jullie Brain geen loverboy meer noemen? Dat is hij namelijk niet zegt hij.
Serieus?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Brian zegt ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard.
Je bent er ook geweest?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice price for you.. Amanda : No geen nijs prijs plies![]()
Ook verbrassen dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Verbrassen wel misschien, maar er mag maar ¤ 2.000,00 aan kleding ed uitgegeven worden, de rest moet op aan drank, auto's enz., enz., lekker leven dus.
en vergeet vooral niet.. para-anaal-musketierquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, en rat ook, en para broddah, en loco, en pleeborstel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |