Ja, jij wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
"Jongens"
Mag ik Braaain nog wel een loverboy noemen?![]()
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse theequote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.
Verbrassen wel misschien, maar er mag maar ¤ 2.000,00 aan kleding ed uitgegeven worden, de rest moet op aan drank, auto's enz., enz., lekker leven dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Amanda het minst maar ik moet haar nageven dat ik denk dat ze dat geld prima kan verbrassen.
Nice price for you.. Amanda : No geen nijs prijs pliesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse thee
koopt ze de hele winkel leeg.....![]()
Ja hoor, en rat ook, en para broddah, en loco, en pleeborstel...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
"Jongens"
Mag ik Braaain nog wel een loverboy noemen?![]()
Die moet een collect call met de villa maken om het zakgeld te verdubbelenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die wordt een lederwinkel ingetrokken en onder het genot van een kopje Turkse thee
zoals de waard is....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard
Die koopt gewoon weer 2 bontjassen, onder het mom ik krijg mijn beloofde jas met swarovski stenen nietquote:Op maandag 28 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee. Vandaar, dat hij de laatste tijd zo walgelijk 'lief' doet tegen A'Del.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Soho het volgende:
Jongens, willen jullie Brain geen loverboy meer noemen? Dat is hij namelijk niet zegt hij.
Serieus?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Brian zegt ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard.
Je bent er ook geweest?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice price for you.. Amanda : No geen nijs prijs plies![]()
Ook verbrassen dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Verbrassen wel misschien, maar er mag maar ¤ 2.000,00 aan kleding ed uitgegeven worden, de rest moet op aan drank, auto's enz., enz., lekker leven dus.
en vergeet vooral niet.. para-anaal-musketierquote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, en rat ook, en para broddah, en loco, en pleeborstel...
VerkleinTquote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef Gigageil het volgende:
Lieke is echt dom, ze verkleind de kans op 2 miljoen voor zo'n kutcadeautje van 10 duizend.
![]()
Ja, en Brian geeft gepast commentaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef lorence1 het volgende:
zitten a en B nu naar lieke en huub te kijken?
Kut je hebt gelijk, die vidieo over dieren mishandeling was toch in het Nederlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die koopt gewoon weer 2 bontjassen, onder het mom ik krijg mijn beloofde jas met swarovski stenen niet
Als ze er niet unaniem uitkomen is het volgens mij verspeeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp ze moeten unaniem beslissen binnen 48 uur wie mag gaan. Maar als 1 iemand tegen zou stemmen is het niet unanniem. Maar toch moet er dan iemand gaan? Dan is het dus gewoon meerderheid van stemmen als ie niet door de plee kan. Toch?
Dus zal het Eric zijn die de doorslag geeft?
Hoezo Eric?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Wat ik niet begrijp ze moeten unaniem beslissen binnen 48 uur wie mag gaan. Maar als 1 iemand tegen zou stemmen is het niet unanniem. Maar toch moet er dan iemand gaan? Dan is het dus gewoon meerderheid van stemmen als ie niet door de plee kan. Toch?
Brian? Is dat een nieuwe camera? Of een nieuwe kamerplant die ze een naam hebben gegeven?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef rooie3 het volgende:
Godver wat baal ik van deze beelden op de streams.
Brian heeft weer de dag van zijn leven.
Klote zooi daar.
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Ik las: het gaat om een wipquote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Lieke: het gaat om een trip.
Zoals Jaap het zei± degene met de meerderheidstemmen krijgt m want de rest moet zich daarbij aanpassen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
[jaapmodus]onzin[/jaapmodus]quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.
Leukquote:
En waarom zou Jaap dan voor iemand stemmen? Hij wint er niets mee alleen ziet ie dan de prijzenpot mmet 10.000 verminderen. Ik begrijp weinig van deze stemming allleen dat ie de verhoudingen even weergeeft.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze er niet unaniem uitkomen is het volgens mij verspeeld.
Dat het in die jongen opkomt dat een man een vrouw slaat in een discussie..... lijkt mij wat over Brian te zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: ik hoop dat Huub Lieke slaat, de lafaard
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mag niet hoor, een hoofdletter aan het eind van een woord![]()
Klopt er zijn geen toeristen meer na al die bommetjes, dus dan maar iemand van de tokkies!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Serieus?
Djeez, als dat is waar die jongen aan denkt bij ruzie tussen 2 mensen, dan zegt dat wel weer heel veel, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |