Met zo'n bedrag had ik zelfs een fantastische penthouse suite gewetenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook...laatst nog geweest met 5 ruggen...![]()
PM effe dan ga ik met Petra...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zo'n bedrag had ik zelfs een fantastische penthouse suite geweten
Amanda had het trouwens ook niet door...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.
Hoezo achter ze zit al de hele tijd met Huub te bakkelijen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is een poos achter geweest.
Ze doet wel heel raar nu.
Ik verstond Huub is de grootste eikel?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Villalux het volgende:
Wat zei Jaap nu net voordat die stream er uit ging?
wat dat beterft zijn ze bij BAN wel wat slimmer, die waren daar heel snel achtergekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze is zo dom, als het tripje naar Huub gaat was de kans groot dat zij mee mocht. Dan had zij ook de kans gekregen. Dom, Dom, dom. Nu is de kans bijna verkeken dat hij naar Huub gaat en dus ook naar haar.
Nu je het zegt...Lieke heeft inderdaad wel wat weg van die dragonder Rita Verdonkquote:Op maandag 28 mei 2007 23:21 schreef riri het volgende:
[..]
ze is gewoon recht door zee....wat anderen daar van maken is bullshit
Lieke gaat het in dit geval nooit krijgen dus dat heeft geen zin om voor haar te lobbyenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Rudieh het volgende:
Huub zegt dat ie het Lieke het meest zou gunnen...waarom koos ie daarnet in de huiskamer dan nog voor Brian?
ik dus ook! en een gore klootzak is het zei hij ook! wakker blijven streamersquote:Op maandag 28 mei 2007 23:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik verstond Huub is de grootste eikel?
Voordat de stemming kwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo achter ze zit al de hele tijd met Huub te bakkelijen.![]()
klopt...dat zei ze....er was haar iets ter ore gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef milk-shake het volgende:
wat zei lieke nou.....over... ik heb iets gehoord en daar heb ik het nog over .....blablabla.....hoorde iemand dat ook?
Het woord para zit er in, dus zal wel over Brian gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Ik val in het gesprek tussen Amanda en Eric. Amanda heeft het over paralistisch. Iemand enig idee wat ze bedoelt?
en hij schreeuwt dan bijna net zo hard als natasquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Als Huub emotioneel wordt, komt zijn accent weer mooi naar boven...![]()
Brianachtigquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Ik val in het gesprek tussen Amanda en Eric. Amanda heeft het over paralistisch. Iemand enig idee wat ze bedoelt?
Snap er allemaal niks meer van.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik dus ook! en een gore klootzak is het zei hij ook! wakker blijven streamers![]()
Ja dat is Brian die zijn para chute vergeten is tijdens de sprongquote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 23:30 schreef AnTjUh het volgende:
Lieke vind het uitstapje te waardevol om het aan huub te geven
duidelijk toch??
dus mischien weet ze dat er iemand mag gaan en al beslist is bvquote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
klopt...dat zei ze....er was haar iets ter ore gekomen
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ze er unaniem uitkomen. Hoe dan ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Deze stemming kunnen ze beter "down the drain" laten gaan, wat een oeverloos gezwam!
Klopt, hij moet nog maar eens goed nadenken over het wegstemmen van Eric.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef pullup het volgende:
Huub is dus degene die de klos gaat zijn als hij op deze manier de een na de andere dekking kwijtraakt
nee...ik als jouw persoonlijke butler zou niet durven...quote:
Inderdaad, desnoods gestuurd door de redactiequote:Op maandag 28 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de bedoeling dat ze er unaniem uitkomen. Hoe dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |