avondje, nou het duurt tot overmorgenavond.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Soho het volgende:
Kan nog best een leuk Stream-avondje worden dit.
Rat en aDEL gaan naar Huub.
Nee aub laat Lieke niet gaan...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat brian met lieke gaat of huub met amanda
Dat mag schat, het wordt op filmpjes gezetquote:
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat opperde Jaap zelf ook al, maar hij legt zich erbij neer dat hij geen meerderheid krijgt waardoor de kans dat de overigen zich daarbij aansluiten zeer klein is. Hij ziet het wel aan het einde en gaat mee met de meerderheid. Waarom, waarom niet, hij krijgt m toch niet en wil wellicht wel een andere stemming krijgen. . .
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Brain: "Amanda heeft het zo scherp gezegd ook! Wat zou je nou ook alweer?"
Mijn pleeborstel is veel mooier maar die kop haal ik liever door de toiletpot.quote:
Lukt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat mag schat, het wordt op filmpjes gezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |