Die video gaf niet de doorslag, het was die jas met swarovski stenenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut je hebt gelijk, die vidieo over dieren mishandeling was toch in het Nederlands![]()
Je vergeet te sluiten met een punt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mag niet hoor, een hoofdletter aan het eind van een woord![]()
quote:
Dus is het meerderheid van stemmen... wie is de sleutelfiguur? Eric?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De reis is gesponsored en MOET verplicht gegeven worden. Er MOET een winnaar uit de unanieme stemming komen. De stemming mag NIET door de plee.
Maar waarom altijd met Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Deze ruzie duurt te lang. Is niet meer realistisch. Dit is nu voor de sensatie.
Misschien de hele tijd wel weer! Orders van boven, uhh achter.
Het wordt te veel herhaald, herhaald, herhaald.
Worden die ook mishandeld ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die video gaf niet de doorslag, het was die jas met swarovski stenen
Graag gedaanquote:Op maandag 28 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor je positieve commentaar op mijn reactie![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hoorde net een mootie kwaken.........
in een stil moment..![]()
Lieke isquote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef riri het volgende:
lieke zegt wat ze zegt....wat dat betreft weet je wat je aan haar hebt....ze is eerlijk midden in iemands gezicht en draait nergens omheen...kan je van heel veel mensen niet zeggen dat ze dat zijn....die praten met je mee maar ondertussen steken ze je een mes in de rug,huub laat zijn eigen hebberigheid hier hoogtij vieren.....zij zegt rechtuit wat ze vindt
Huub zou hier iets van kunnen leren maar hij trekt het weer naar zichzelf toe zoals alles
Niks meerderheid. Er moet een winnaar uit de unanieme stemming komen. Iedereen is sleutelfiguur !quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus is het meerderheid van stemmen... wie is de sleutelfiguur? Eric?
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
Liefde is: Samen afluisteren achter een rolgordijn![]()
Ik vind het een leuk zwart jurkje maar het is wel een beetje achterhaald, ik mis die ene tiet eruitquote:
Ik geef Huub wel gelijk, het gaat om iemand iets gunnen en niet "puur" om de trip.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
De manier waarop Huub zijn gelijk probeert te halen staat mij ook niet aan, los van het feit dat ik vind dat Lieke zeurt.
WTF weer die blauwe randjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Genieten van de ruzie
[[url=http://aycu09.webshots.com/image/16288/2000678452555754995_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, het is een unanieme stemming en de opdracht is er dus unaniem uit te komen. Kan niet down the drain.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus is het meerderheid van stemmen... wie is de sleutelfiguur? Eric?
Waarom zou Jaap dan voor iemand willen stemmen en waarom dan binnen 48 uur....? Of ben ik nu zo dom?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks meerderheid. Er moet een winnaar uit de unanieme stemming komen. Iedereen is sleutelfiguur !
Fries en een rolgordijnquote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef FuTilE het volgende:
En... al slachtoffers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |