En daarom kan het dus welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.
Er werd gezegd unaniem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen dat je niet binnen 48 uur een unanieme stemming kan verplichten en dat het dan automatisch meerderheid wordt omdat de trip er verplicht uit moet laten gaan. Dat maakt de keuzes maken voor een miljonair dan ook meteen makkelijker. En daarom is Huub zo pissed op Lieke omdat ie het gras voor z'n voeten wegmaait. Brian en AManda lijken nu te profiteren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Iedere avond gezeik tussen Lieke en Huub is nogal eentonig.
Stuur het voor de verandering een keer de andere kant op Febo.
Ik vind m nog te ranzig om in de buurt van m'n toilet te laten komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn pleeborstel is veel mooier maar die kop haal ik liever door de toiletpot.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Brian draagt Amanda op om dingen tegen Huub en Eric te zeggen.
Lafaard
Brian staat helemaal te trillen van genot/emoties
Brian is de slimste van allemaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Rudieh het volgende:
Brian is dan wel achterbaks en manipulatief...maar hij speelt het spelletje wel leuk nu...als je iets wil winnen zijn toch alle middelen geoorloofd?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m nog te ranzig om in de buurt van m'n toilet te laten komen![]()
Zo pakt hij Lieke altijd aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef shmoopy het volgende:
Slim van Huub, door dit alles voelt Lieke zich eigenlijk best schuldig (poot eraf voor ze dat toe zal geven) en hij gaat nu op een rustige toon met haar verder praten.
Komt het weer goed, heeft Brian geen lolletje meer.
Zit er niet in, wel dat hij weer gaat proberen in een (domme) reet te spuiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
En Brian loopt weer te stoken! Tyfuslafbek! Die krijgt zo weer een dikke spuit in z'n reet om te kalmeren.
Ze moeten dus binnen 48 uur deals maken en beloftes doen waardoor de uitslag unaniem wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er werd gezegd unaniem.
Volgens mij maken hun ervan dat je niet mag blokken.
ik wil zijn kop wel zien als huub erik er nu wel inhoudtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
Die vuile gluiperd van een Brian doet echt nooit iets zelf.
De lafaard heeft nog nooit zelf een plannetje uitgevoerd.
Smerige kwal is het die iedereen zijn vuile karweitjes laat opknappen, en zelf met zijn rattenkop langs de kant blijft zitten.
Smeerlap!
ik weet niet of dit sarcastisch was...maar in ieder geval staat Brian nu het sterkste..zowel in het spel..als met dit tripje..en natuurlijk fixt ie dat allemaal op een achterbakse sneaky kutmanier...maar nogmaals; het doel heiligt de middelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |