Rustig Avonne rustig...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef avonne het volgende:
Avonne is godverdomme al 16 uur nonstop online om kutusers en andere klootzakken in het gareel te houden.
Een beetje waardering ja
Hierquote:Op maandag 28 mei 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Avonne, waar is die laatste post?
Heb ik volgens jou een ban verdiend?
Ik heb vanaf moment1 waardering gehad voor Avonne...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rustig Avonne rustig...
We zijn allemaal klootzakken enzo. Mare fok ontspoort echt niet compleet als jij gaat slapen.
HA HA HAquote:Op maandag 28 mei 2007 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier
[DGK SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje
En dat vanuit Griekenlandquote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Avonne is godverdomme al 16 uur nonstop online om kutusers en andere klootzakken in het gareel te houden.
Een beetje waardering ja
Ik ga me even rustig houden. Gewoon omdat ik Avonne wel een paar uur slaap gun. Jij ook?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vanaf moment1 waardering gehad voor Avonne...
Ook toen ze net Blauw was.
Zijn daar op zijn minst foto's van?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat lekkere ding spookt hier ook af en toe rond!!![]()
![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
Oke, opgewonden standje, dacht alleen maar te helpen. Ik dacht omdat het topic dicht was dat je je laatste post niet terug kon vinden. Geloof me, je bent niet de eerste die zijn post kwijt is.quote:
Dat vind ik ookquote:Op maandag 28 mei 2007 03:51 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik ben een unieke kutuser![]()
Ik las kutklusserquote:Op maandag 28 mei 2007 03:51 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik ben een unieke kutuser![]()
Vuile teasertquote:Op maandag 28 mei 2007 03:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zijn er, alleen houd ik die voor mezelf, helaas voor jou.![]()
Hij gooide mij net ook al met feiten om mijn orenquote:
He bah..iddquote:Op maandag 28 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gooide mij net ook al met feiten om mijn oren
Wat een kut user![]()
Nog even wachten dan voldoe ik aan je omschrijving.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gooide mij net ook al met feiten om mijn oren
Wat een kut user![]()
Verkeerd gequote denk ikquote:
Ik heb ook wel eens van die momenten....quote:
Dag lieve SuperMomquote:Op maandag 28 mei 2007 04:08 schreef SuperMOM het volgende:
Het was even gezellig met de meesten van jullieTruste voor straks en tot snel weer
Dag Bongie
![]()
![]()
Ik ben een woerdquote:Op maandag 28 mei 2007 04:05 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Verkeerd gequote denk ik![]()
Maar ben je een mannetje of vrouwtjeseend![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 04:07 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Hey vogeltje van VOL, its me.....Sasje![]()
![]()
Je zit midden in de verbouwingquote:Op maandag 28 mei 2007 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even wachten dan voldoe ik aan je omschrijving.
Graag gedaanquote:Op maandag 28 mei 2007 04:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
had honger en geen zin kast te plunderen
![]()
WTF doe jij voor werkquote:Op maandag 28 mei 2007 04:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk wil meekomen moet ik wel.![]()
Op mijn werk zijn er in 1 jaar tijd al 2 mannen omgebouwd tot vrouw. Ik werk op de bloemenveiling. Ik ben daar applicatiebeheerder. Het is overigens geen pre als je je laar ombouwen.quote:
Ik ben nog zeker niet weg iigquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 04:14 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Dat wist ik al![]()
Moest ff voldames op het verkeerde been zetten.
Ik 'ken' ze geloof ik allemaalquote:Op maandag 28 mei 2007 04:14 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Dat wist ik al![]()
Moest ff voldames op het verkeerde been zetten.
Het was maar freeroll, maar zat bijna in de prijzen en ging weer dom all inquote:
Slaap zachtquote:Op maandag 28 mei 2007 04:19 schreef latevogel het volgende:
Lieve schatten ik ga ff vliegen naar mijn nest,dadelijk weer lange dag werken en mega druk![]()
Truste en droom lekker![]()
Fuckin hell, scary businessquote:Op maandag 28 mei 2007 04:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op mijn werk zijn er in 1 jaar tijd al 2 mannen omgebouwd tot vrouw. Ik werk op de bloemenveiling. Ik ben daar applicatiebeheerder. Het is overigens geen pre als je je laar ombouwen.![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoeldquote:Op maandag 28 mei 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was het met BB ook zo anders op TV dan in de uitzending?
Vlieg een eind weg en raak de weg kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 04:19 schreef latevogel het volgende:
Lieve schatten ik ga ff vliegen naar mijn nest,dadelijk weer lange dag werken en mega druk![]()
Onmogelijk, ik ben namelijk hierquote:Op maandag 28 mei 2007 04:19 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Ik ga ff VOL checken of het daar gezelliger is dan hier![]()
Wat onaardig nou weerquote:Op maandag 28 mei 2007 04:21 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Vlieg een eind weg en raak de weg kwijt![]()
Trustequote:Op maandag 28 mei 2007 04:19 schreef latevogel het volgende:
Volgens mij zit heel nachtelijk vol hierquote:
En jij bent voor mij gevallen hehquote:
vindt jij niks ergquote:Op maandag 28 mei 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zit heel nachtelijk vol hier![]()
Dat bedoel ik, ja. Maar ik vrees dat het een retorische vraag is, die ik stel.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld
Ik neem aan dat je wilt zeggen ermee dat de streams anders zijn dan de "echte" uitzending?
Euh kan je me geheugen even opfrissen misschien?quote:
Nee hoor, alleen ik de rest durft nietquote:Op maandag 28 mei 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zit heel nachtelijk vol hier![]()
Ask DGK_REDACTIEquote:Op maandag 28 mei 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ja. Maar ik vrees dat het een retorische vraag is, die ik stel.
Ligt eraan in wat voor bui ik benquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 04:24 schreef Knut_je het volgende:
Laatste opwindende bericht van VOL
Op maandag 28 mei 2007 @ 04:19 schreef MrDavenport het volgende:
Hoor je ze fluiten
Die vogeltjes buiten?
nee wel hier binnen
Zit hij daar in zijn eentje, das wel zielig toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:24 schreef Knut_je het volgende:
Laatste opwindende bericht van VOL
Op maandag 28 mei 2007 @ 04:19 schreef MrDavenport het volgende:
Hoor je ze fluiten
Die vogeltjes buiten?
nee wel hier binnen
Neequote:Op maandag 28 mei 2007 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh kan je me geheugen even opfrissen misschien?![]()
Moet je naar de wc.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Voelt de bui al hangen.
Als ik ergens niet tegen kan is het wel dat geslijm, dus als je niet niet snel opflikkerd krijg je een probleemquote:
Zit jij te flirten met de hele VOl crew, die daar niks te doen hebbenquote:
Wist je al dat Dizzy je de meest liefste, leukste, aardigste, grappigste, eerlijkste, mooiste usert vind van FOK!?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kan is het wel dat geslijm, dus als je niet niet snel opflikkerd krijg je een probleem
Ik kan er GVD niks aan doen, HELPquote:Op maandag 28 mei 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit jij te flirten met de hele VOl crew, die daar niks te doen hebben![]()
Hej wel een beetje positief over VOL he?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zoek jij gelijk ff ruzie met de enige niet vollerquote:
Wat een kutwijfquote:Op maandag 28 mei 2007 04:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wist je al dat Dizzy je de meest liefste, leukste, aardigste, grappigste, eerlijkste, mooiste usert vind van FOK!?
Maureentje!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Voelt de bui al hangen.
Precies ja, dat ben IK namelijkquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maureentje!
Leuk dat je weer eens langskomt hier
Prospera, ik weet nog dat we lange gesprekken hebben gehad.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer behalve onsquote:Op maandag 28 mei 2007 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoek jij gelijk ff ruzie met de enige niet voller![]()
(toch)
Nou ben ik wel para, maar dat durf ik toch wel te betwijfelenquote:
Al bij je moeder weg?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maureentje!
Leuk dat je weer eens langskomt hier
Breek me de bek niet open, ik heb elke dag met haar te maken.quote:
Ik weet nog dat ik je heel leuk vondquote:Op maandag 28 mei 2007 04:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Prospera, ik weet nog dat we lange gesprekken hebben gehad.![]()
![]()
Ik heb je een tijdje niet gezien hier iig, maar mss heb ik iets gemist?quote:
Die heb ik wel gesproken afgelopen avondquote:
Prospera is een schatjequote:Op maandag 28 mei 2007 04:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Prospera, ik weet nog dat we lange gesprekken hebben gehad.![]()
![]()
Kijk dat is logischquote:Op maandag 28 mei 2007 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik heb elke dag met haar te maken.Zit ze ook nog hele dagen het over jou te hebben.
![]()
nee zomaar omdat je me 2 keer groetquote:Op maandag 28 mei 2007 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb je een tijdje niet gezien hier iig, maar mss heb ik iets gemist?
Het ergste is nog, ze weet het nog niet...quote:Op maandag 28 mei 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat is logisch![]()
Helemaal nu je in de verbouwing zit en zo![]()
Zal wel het bier zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 04:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee zomaar omdat je me 2 keer groet![]()
![]()
Wat weet ze nog nietquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het ergste is nog, ze weet het nog niet...![]()
gewoon scherp of limburgs scherp ???quote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel het bier zijn(Dat ik minder scherp ben)
Das wel een beetje lullig, tot op zeker momentquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die pilletjes heb je zeker zelf gehoudenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel het bier zijn(Dat ik minder scherp ben)
Nou Grolsch valt niet onder Limburg dus neequote:Op maandag 28 mei 2007 04:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
gewoon scherp of limburgs scherp ???![]()
![]()
Morwenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik ga nog ff rukken en dan slapenLaterzzzzzzz
Pilletjes? Welke pilletjes?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:42 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Die pilletjes heb je zeker zelf gehouden![]()
ga jij eens in het genderdysforie (of hoe je het schrijftquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Truste en rukzequote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik ga nog ff rukken en dan slapenLaterzzzzzzz
Ik vind alleen je woordkeuze wat ongelukkig.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Das wel een beetje lullig, tot op zeker moment![]()
ieuw grolschquote:Op maandag 28 mei 2007 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou Grolsch valt niet onder Limburg dus nee
Waar vind ik die dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ga jij eens in het genderdysforie (of hoe je het schrijft) topic posten dan
![]()
![]()
Grolsch is masterquote:Op maandag 28 mei 2007 04:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ieuw grolschdoe mij maar dommelsch,amstel of alfa
![]()
Ik had ze zorgvuldig gekozen, ik zei er niet voor niets bij: tot op zeker momentquote:Op maandag 28 mei 2007 04:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind alleen je woordkeuze wat ongelukkig.![]()
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had ze zorgvuldig gekozen, ik zei er niet voor niets bij: tot op zeker moment
Laat dat Dizzy maar niet horenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grolsch is master![]()
Amstel is katerbier dus nix(althans bij mij iig)
echt hemaquote:Op maandag 28 mei 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Ik heb 2 nieuwe rolgordijnen besteld bij de Hema en ze zijn aan beide kanten 5 cm tekort![]()
Ah dus die is Amstel fan?quote:
Zijn ze van boven en van onder tekort? Of alleen van onder?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Ik heb 2 nieuwe rolgordijnen besteld bij de Hema en ze zijn aan beide kanten 5 cm tekort![]()
grolsch is vies,net als brand en heinekenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grolsch is master![]()
Amstel is katerbier dus nix(althans bij mij iig)
Ik ken wel een persoon die goed is daarin, namelijk de heer P.Rol (Piet) ja echtquote:Op maandag 28 mei 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Alleen Amstel, de rest is rioolwater voor haar.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus die is Amstel fan?
Ach ieder zijn ding, mijn ding is het iig niet
De zijkantenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn ze van boven en van onder tekort? Of alleen van onder?
Nou nee, maargoed ieder zijn smaakquote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
grolsch is vies,net als brand en heineken![]()
![]()
De schade is al gedaan, maar P. Rol ....quote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken wel een persoon die goed is daarin, namelijk de heer P.Rol (Piet) ja echt
De zijkanten? Kan je dan niet gewoon een paar extra bestellen? Ben je toch ook klaar? Als de Hema een fout heeft gemaakt dan krijg je ze gratis.quote:
maar wel voor je ombouwing ?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, ben daar nog niet aan toe denk ik.
Ik zal het de Hema eens gaan vragenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
De zijkanten? Kan je dan niet gewoon een paar extra bestellen? Ben je toch ook klaar? Als de Hema een fout heeft gemaakt dan krijg je ze gratis.
Helaas geen biersmile, had er wel een maar ben hem kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 04:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
das waar jaik vind iig die 3 te bitter smaken
uhhh geen biersmiley hier ?
![]()
Laat je dan niet afschepen door een mannetje, als je het niet direct niet lekt, gewoon om de chef vragen. Heb ik ook gedaan, met een geweldig resultaat. Ik kreeg alles gratis!quote:
en ik te lui om hem nu te jattenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas geen biersmile, had er wel een maar ben hem kwijt
Werd tijd, je begint soft te worden, eerst al met morwen, nu ook met arliator...quote:
Ik zeker niet, voor geen miljoen euro wil ik met dat programma geassocieerd worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:55 schreef PC eend het volgende:
Wie van deze vollers is trouwens binnekort te zien op de streams?
Er valt niet veel te jatten helaasquote:
Blijkt toch dat we leuker zijn dan menigeen wil toegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werd tijd, je begint soft te worden, eerst al met morwen, nu ook met arliator...
Als je niet oppast zit je binnekort zelf op vol![]()
Over mijn lijkquote:Op maandag 28 mei 2007 05:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Blijkt toch dat we leuker zijn dan menigeen wil toegeven.![]()
Zeker o.a. deze ?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ken genoeg biersmileys op verschillende sites,dus wel hoor![]()
Mijn lijkquote:Op maandag 28 mei 2007 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen leuke mensen kunnen dat vinden.![]()
Zie je wel dat je wel grappig kan zijn, je had nooit naar vol moeten gaanquote:
Speel Wii Sports, dat is een en al Roland Garrosquote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
Krijg ik zin om een wedstrijdje op Roland Garros te bekijken, kan ik het weer niet vinden wanneer mijn favo moet spelen.
Wie is je favoriet?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
Krijg ik zin om een wedstrijdje op Roland Garros te bekijken, kan ik het weer niet vinden wanneer mijn favo moet spelen.
Hoe laat beginnen die idioten daar danquote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
11.00u aangezien ik tog nog 2 daagjes vrij ben.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen die idioten daar dan
Das nog een hele zitquote:Op maandag 28 mei 2007 05:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
11.00u aangezien ik tog nog 2 daagjes vrij ben.
quote:Op maandag 28 mei 2007 05:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ik ga nu niet die site afspeuren hoor![]()
Zal wel lukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Ik ga zo slapen, als ik nu maar niet over vol ga dromen![]()
![]()
Misschien ben ik door vol nog grappiger geworden.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je wel dat je wel grappig kan zijn, je had nooit naar vol moeten gaan
Je gaat er heen?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel mee. Martin Air heeft comfortabele stoeltjes.![]()
Dan slaap je erg kortquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Ik ga zo slapen, als ik nu maar niet over vol ga dromen![]()
![]()
Lizzyquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien ben ik door vol nog grappiger geworden.![]()
Oh ja, op verzoek van Dizzy een [afbeelding]![]()
Die gedachte alleen al, ik kom nooit meer in slaapquote:
VOL, VOLVOL VOL, VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOLquote:Op maandag 28 mei 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al, ik kom nooit meer in slaap![]()
Vandaag speelt 'ie niet. En vanavond is pas het programma voor dinsdag bekend.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat er heen?
Dan mag je wel opschieten
quote:Op maandag 28 mei 2007 05:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
VOL, VOLVOL VOL, VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL![]()
Maar je gaat wel?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vandaag speelt 'ie niet. En vanavond is pas het programma voor dinsdag bekend.![]()
Het schijnt er wel lekker weer te zijn geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2007 05:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het ff kan wel, ben nog aan het zoeken..
Als ik ga, ga ik voor Andy, weer of geen weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het schijnt er wel lekker weer te zijn geloof ik
Franse slag hequote:Op maandag 28 mei 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik voor Andy, weer of geen weer.
Maar kan niks vinden.
Heb ook geen zin om op de gok heen te gaan, en dan blijkt dat 'ie pas woensdag moet spelen.
Ik ben datquote:
LOL... ik niet, ik zou vanmorgen om 8.00 uur door de kid m'n bed uitgeschopt worden (hij zat zich er gisteren al de hele dag op te verheugen dat hij me m'n bed uit mocht schoppen op dat tijdstip) omdat we vandaag een autopuzzelrit zouden gaan rijden.... staat ie om 09.36 uur naast m'n bed: Mam, ik heb me verslapenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
LOL... ik niet, ik zou vanmorgen om 8.00 uur door de kid m'n bed uitgeschopt worden (hij zat zich er gisteren al de hele dag op te verheugen dat hij me m'n bed uit mocht schoppen op dat tijdstip) omdat we vandaag een autopuzzelrit zouden gaan rijden.... staat ie om 09.36 uur naast m'n bed: Mam, ik heb me verslapen
Anyway.. geen autopuzzelrit dus vandaag, nu eens ff bedenken wat we dus wel gaan doen
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevondenquote:
Schat, het is kutweer, ga lekker DVD tjes kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevonden![]()
Welke omgeving zit je?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevonden![]()
Ik overweeg maar ff met m naar Scheveningen te rijden... ff een visje halen bij Simonisquote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, het is kutweer, ga lekker DVD tjes kijken![]()
Ik ben al vanaf 11.00 depressief![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik overweeg maar ff met m naar Scheveningen te rijden... ff een visje halen bij Simonis
Vanaf 11.00 uur?? Je voelde het er ineens inhakken?? What happened?
Gisteren begonnen, check mn postgeschiedenisquote:
Oh gelukkig, gisteren... dan is het acceptabel dat ik nog niet bij de les wasquote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gisteren begonnen, check mn postgeschiedenis![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
Midden Nederland.
Petraaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggg kutusers
Kutusertje!!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggg kutusers
Heeeeeeeeeej Lean als je nou toch naar scheveningen rijdt naar Simonis kom ie hier ff bakkie doen.quote:
Hoe kun jij dat zo makkelijk vinden terwijl ik me helemaal suf gegoogled hebquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Er worden er vandaag nog 2 verreden. Maar daarvoor ben je al te laat.
Hierna begint voor de meeste verenigingen de zomerstop, en daarna in september october weer wat.
Kijk... dat is nog eens een goed ideequote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Lean als je nou toch naar scheveningen rijdt naar Simonis kom ie hier ff bakkie doen.![]()
Mootssssssssss waar is je jurkje met je tiet eruit ?quote:
Kweeniequote:Op maandag 28 mei 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Mootssssssssss waar is je jurkje met je tiet eruit ?
En vandaag wordt alles van gisteren herhaaldquote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, gisteren... dan is het acceptabel dat ik nog niet bij de les was![]()
Ik heb het aan me broer gevraagt en die heeft even in z'n agenda gekekenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun jij dat zo makkelijk vinden terwijl ik me helemaal suf gegoogled heb![]()
Heb alleen een rit in Numansdorp gevonden maar dat vond ik te ver weg.
Er staat wel meer in de weg...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian is een beetje uit zn doen, zal zn inspiratie wel in de weg staan.![]()
Op die manier... ik dacht al dat jij als dochter/zusje/nichtje van fervente apr rijders een of andere supersite wist waar je het zo kon vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het aan me broer gevraagt en die heeft even in z'n agenda gekeken![]()
Heel vervelend. Daar zijn maar 2 oplossingen voor, met wortels en al er uit trekken of gifspuiten.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
Er staat wel meer in de weg...
Had ik jullie al over mijn tuin verteld?? Distels all over the place![]()
Ik vermoed dat gif spuiten ook effect heeft op de rest van de begroeing....quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel vervelend. Daar zijn maar 2 oplossingen voor, met wortels en al er uit trekken of gifspuiten.
Heb ik ook, of eigenlijk... De tip is: http://www.asvdevechtstreek.nl/1024_index.php?res=1280quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
Op die manier... ik dacht al dat jij als dochter/zusje/nichtje van fervente apr rijders een of andere supersite wist waar je het zo kon vinden
Litertje round-up er op?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat gif spuiten ook effect heeft op de rest van de begroeing....
Maar daar waar dat weinig kwaad kan doe ik dat af en toe wel en toch blijft er van alles terugkomen![]()
Tijd voor een serieuze hoeveelheid (lichtelijk illegaal) landbouwgif![]()
Ze zijn allebei hetzelfde??quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb ik ook, of eigenlijk... De tip is: http://www.asvdevechtstreek.nl/1024_index.php?res=1280
En deze: maar die eerste is duidelijker: http://www.asvdevechtstreek.nl/1024_index.php?res=1280
Ik zal vd week eens ff een vriend van m'n neefje bellen, daar had ik nog een keer tuin bijwerken van te goed, en dan wordt het idd tijd om dat onkruid weer eens met grof geweld aan te pakken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Litertje round-up er op?
Is inderdaad wel schadelijk voor andere planten, maar als je goedmikt...
grmbl... Van die sites die maar 1 link aanbieden om te klikken...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn allebei hetzelfde??
Handig zo'n mannetje om de tuin te doenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
Ik zal vd week eens ff een vriend van m'n neefje bellen, daar had ik nog een keer tuin bijwerken van te goed, en dan wordt het idd tijd om dat onkruid weer eens met grof geweld aan te pakken.
Had ik gelijk al gedaan johquote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
grmbl... Van die sites die maar 1 link aanbieden om te klikken...
Als je wie zijn wij aanklikt links dan staat er in de tekst: Klik hier voor een uitgebreide rittenkalender.
Nou dan klik je daar![]()
Bij die andere link klik je rechts in het menuutje (bovenaan) op rittenkalender 2007.
Nou... eerlijk gezegd zit hij eigenlijk in de bosbouwquote:Op maandag 28 mei 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Handig zo'n mannetje om de tuin te doen![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
Had ik gelijk al gedaan joh
Geweldige link trouwens, thnx
Toch goed geregeldquote:Op maandag 28 mei 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
Nou... eerlijk gezegd zit hij eigenlijk in de bosbouw![]()
Ik weet niet eens hoe het kwam dat hij hier in de tuin een keer wat kwam doen... we zullen wel hebben zitten OH'en bij m'n neefje op de zaak... hij had een klusje nodig en ik had een tuin die een puinhoop was ofzo.
Eerlijk gezegd dacht ik dat die autopuzzelritten van die onschulidge familie-uitjes waren, maar volgens mij zit daar heel fanatiek spul tussen... wordt het wel gewaardeerd als je zo iets een keer gewoon voor de leuk wilt proberen??quote:Op maandag 28 mei 2007 13:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven![]()
Misschien kan kid er voor later 1 uitzoeken (een nachtrit ofzo)
Valt wel mee hoe fanatiek ze zijn. Meeste mensen doen het ook echt gewoon voor een dagje uit of een lolletje. Een prijsje winnen is leuk, maar voor de meeste geen echte must. Zeker in de lagere klasses en tourritten. Er moet vooral fantiek gezocht en gepuzzeld worden. Me broer was 12 toen hij voor het eerst mee ging. Hij werd ontvangen als een soort heldquote:Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd dat ik dat die autopuzzelritten van die onschulidge familie-uitjes waren, maar volgens mij zit daar heel fanatiek spul tussen... wordt het wel gewaardeerd als je zo iets een keer gewoon voor de leuk wilt proberen??
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 13:57 schreef Kippiee het volgende:
Heeeyyy
Ja, ik denk dat de meeste mensen naar buiten zijn of naar tuincentra en dat soort dingen.quote:
naar buiten?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de meeste mensen naar buiten zijn of naar tuincentra en dat soort dingen.
Ik zag het (weer eens) in de krant staan en dacht "leuk om een keer te doen" en gezien de kid uitstekend puzzelt (hij lost iig zo een pittige sudoku op) en ik ook een beetje kan autorijden....quote:Op maandag 28 mei 2007 13:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe fanatiek ze zijn. Meeste mensen doen het ook echt gewoon voor een dagje uit of een lolletje. Een prijsje winnen is leuk, maar voor de meeste geen echte must. Zeker in de lagere klasses en tourritten. Er moet vooral fantiek gezocht en gepuzzeld worden. Me broer was 12 toen hij voor het eerst mee ging. Hij werd ontvangen als een soort heldEn me neefje is nu 8 en mag ook al mee met dagritten. Dat is niet zomaar
![]()
D'r word hier vooral geroepen dat het erg verslavend is en een uitdaging voor de hersens en ogen. Je mag bv ook niet te hard rijden want dan word je gediskwalificeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |