Prospera, ik weet nog dat we lange gesprekken hebben gehad.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit jij te flirten met de hele VOl crew, die daar niks te doen hebben![]()
Ik vertrouw niemand meer behalve onsquote:Op maandag 28 mei 2007 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoek jij gelijk ff ruzie met de enige niet voller![]()
(toch)
Nou ben ik wel para, maar dat durf ik toch wel te betwijfelenquote:
Al bij je moeder weg?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maureentje!
Leuk dat je weer eens langskomt hier
Breek me de bek niet open, ik heb elke dag met haar te maken.quote:
Ik weet nog dat ik je heel leuk vondquote:Op maandag 28 mei 2007 04:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Prospera, ik weet nog dat we lange gesprekken hebben gehad.![]()
![]()
Ik heb je een tijdje niet gezien hier iig, maar mss heb ik iets gemist?quote:
Die heb ik wel gesproken afgelopen avondquote:
Prospera is een schatjequote:Op maandag 28 mei 2007 04:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Prospera, ik weet nog dat we lange gesprekken hebben gehad.![]()
![]()
Kijk dat is logischquote:Op maandag 28 mei 2007 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik heb elke dag met haar te maken.Zit ze ook nog hele dagen het over jou te hebben.
![]()
nee zomaar omdat je me 2 keer groetquote:Op maandag 28 mei 2007 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb je een tijdje niet gezien hier iig, maar mss heb ik iets gemist?
Het ergste is nog, ze weet het nog niet...quote:Op maandag 28 mei 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat is logisch![]()
Helemaal nu je in de verbouwing zit en zo![]()
Zal wel het bier zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 04:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee zomaar omdat je me 2 keer groet![]()
![]()
Wat weet ze nog nietquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het ergste is nog, ze weet het nog niet...![]()
gewoon scherp of limburgs scherp ???quote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel het bier zijn(Dat ik minder scherp ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |