Werd tijd, je begint soft te worden, eerst al met morwen, nu ook met arliator...quote:
Ik zeker niet, voor geen miljoen euro wil ik met dat programma geassocieerd worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:55 schreef PC eend het volgende:
Wie van deze vollers is trouwens binnekort te zien op de streams?
Er valt niet veel te jatten helaasquote:
Blijkt toch dat we leuker zijn dan menigeen wil toegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werd tijd, je begint soft te worden, eerst al met morwen, nu ook met arliator...
Als je niet oppast zit je binnekort zelf op vol![]()
Over mijn lijkquote:Op maandag 28 mei 2007 05:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Blijkt toch dat we leuker zijn dan menigeen wil toegeven.![]()
Zeker o.a. deze ?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ken genoeg biersmileys op verschillende sites,dus wel hoor![]()
Mijn lijkquote:Op maandag 28 mei 2007 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen leuke mensen kunnen dat vinden.![]()
Zie je wel dat je wel grappig kan zijn, je had nooit naar vol moeten gaanquote:
Speel Wii Sports, dat is een en al Roland Garrosquote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
Krijg ik zin om een wedstrijdje op Roland Garros te bekijken, kan ik het weer niet vinden wanneer mijn favo moet spelen.
Wie is je favoriet?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
Krijg ik zin om een wedstrijdje op Roland Garros te bekijken, kan ik het weer niet vinden wanneer mijn favo moet spelen.
Hoe laat beginnen die idioten daar danquote:Op maandag 28 mei 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
11.00u aangezien ik tog nog 2 daagjes vrij ben.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen die idioten daar dan
Das nog een hele zitquote:Op maandag 28 mei 2007 05:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
11.00u aangezien ik tog nog 2 daagjes vrij ben.
quote:Op maandag 28 mei 2007 05:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ik ga nu niet die site afspeuren hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |