Das wel een beetje lullig, tot op zeker momentquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het ergste is nog, ze weet het nog niet...![]()
Die pilletjes heb je zeker zelf gehoudenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel het bier zijn(Dat ik minder scherp ben)
Nou Grolsch valt niet onder Limburg dus neequote:Op maandag 28 mei 2007 04:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
gewoon scherp of limburgs scherp ???![]()
![]()
Morwenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik ga nog ff rukken en dan slapenLaterzzzzzzz
Pilletjes? Welke pilletjes?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:42 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Die pilletjes heb je zeker zelf gehouden![]()
ga jij eens in het genderdysforie (of hoe je het schrijftquote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het ergste is nog, ze weet het nog niet...![]()
Truste en rukzequote:Op maandag 28 mei 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik ga nog ff rukken en dan slapenLaterzzzzzzz
Ik vind alleen je woordkeuze wat ongelukkig.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Das wel een beetje lullig, tot op zeker moment![]()
ieuw grolschquote:Op maandag 28 mei 2007 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou Grolsch valt niet onder Limburg dus nee
Waar vind ik die dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ga jij eens in het genderdysforie (of hoe je het schrijft) topic posten dan
![]()
![]()
Grolsch is masterquote:Op maandag 28 mei 2007 04:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ieuw grolschdoe mij maar dommelsch,amstel of alfa
![]()
Ik had ze zorgvuldig gekozen, ik zei er niet voor niets bij: tot op zeker momentquote:Op maandag 28 mei 2007 04:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind alleen je woordkeuze wat ongelukkig.![]()
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had ze zorgvuldig gekozen, ik zei er niet voor niets bij: tot op zeker moment
Laat dat Dizzy maar niet horenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grolsch is master![]()
Amstel is katerbier dus nix(althans bij mij iig)
echt hemaquote:Op maandag 28 mei 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Ik heb 2 nieuwe rolgordijnen besteld bij de Hema en ze zijn aan beide kanten 5 cm tekort![]()
Ah dus die is Amstel fan?quote:
Zijn ze van boven en van onder tekort? Of alleen van onder?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Ik heb 2 nieuwe rolgordijnen besteld bij de Hema en ze zijn aan beide kanten 5 cm tekort![]()
grolsch is vies,net als brand en heinekenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grolsch is master![]()
Amstel is katerbier dus nix(althans bij mij iig)
Ik ken wel een persoon die goed is daarin, namelijk de heer P.Rol (Piet) ja echtquote:Op maandag 28 mei 2007 04:48 schreef Prospera het volgende:
Alleen Amstel, de rest is rioolwater voor haar.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus die is Amstel fan?
Ach ieder zijn ding, mijn ding is het iig niet
De zijkantenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn ze van boven en van onder tekort? Of alleen van onder?
Nou nee, maargoed ieder zijn smaakquote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
grolsch is vies,net als brand en heineken![]()
![]()
De schade is al gedaan, maar P. Rol ....quote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken wel een persoon die goed is daarin, namelijk de heer P.Rol (Piet) ja echt
De zijkanten? Kan je dan niet gewoon een paar extra bestellen? Ben je toch ook klaar? Als de Hema een fout heeft gemaakt dan krijg je ze gratis.quote:
maar wel voor je ombouwing ?quote:Op maandag 28 mei 2007 04:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, ben daar nog niet aan toe denk ik.
Ik zal het de Hema eens gaan vragenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
De zijkanten? Kan je dan niet gewoon een paar extra bestellen? Ben je toch ook klaar? Als de Hema een fout heeft gemaakt dan krijg je ze gratis.
Helaas geen biersmile, had er wel een maar ben hem kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 04:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
das waar jaik vind iig die 3 te bitter smaken
uhhh geen biersmiley hier ?
![]()
Laat je dan niet afschepen door een mannetje, als je het niet direct niet lekt, gewoon om de chef vragen. Heb ik ook gedaan, met een geweldig resultaat. Ik kreeg alles gratis!quote:
en ik te lui om hem nu te jattenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas geen biersmile, had er wel een maar ben hem kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |