Zal wel lukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Ik ga zo slapen, als ik nu maar niet over vol ga dromen![]()
![]()
Misschien ben ik door vol nog grappiger geworden.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je wel dat je wel grappig kan zijn, je had nooit naar vol moeten gaan
Je gaat er heen?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel mee. Martin Air heeft comfortabele stoeltjes.![]()
Dan slaap je erg kortquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
Ik ga zo slapen, als ik nu maar niet over vol ga dromen![]()
![]()
Lizzyquote:Op maandag 28 mei 2007 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien ben ik door vol nog grappiger geworden.![]()
Oh ja, op verzoek van Dizzy een [afbeelding]![]()
Die gedachte alleen al, ik kom nooit meer in slaapquote:
VOL, VOLVOL VOL, VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOLquote:Op maandag 28 mei 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al, ik kom nooit meer in slaap![]()
Vandaag speelt 'ie niet. En vanavond is pas het programma voor dinsdag bekend.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat er heen?
Dan mag je wel opschieten
quote:Op maandag 28 mei 2007 05:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
VOL, VOLVOL VOL, VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL VOL![]()
Maar je gaat wel?quote:Op maandag 28 mei 2007 05:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vandaag speelt 'ie niet. En vanavond is pas het programma voor dinsdag bekend.![]()
Het schijnt er wel lekker weer te zijn geloof ikquote:Op maandag 28 mei 2007 05:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het ff kan wel, ben nog aan het zoeken..
Als ik ga, ga ik voor Andy, weer of geen weer.quote:Op maandag 28 mei 2007 05:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het schijnt er wel lekker weer te zijn geloof ik
Franse slag hequote:Op maandag 28 mei 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik voor Andy, weer of geen weer.
Maar kan niks vinden.
Heb ook geen zin om op de gok heen te gaan, en dan blijkt dat 'ie pas woensdag moet spelen.
Ik ben datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |