Rustig Avonne rustig...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef avonne het volgende:
Avonne is godverdomme al 16 uur nonstop online om kutusers en andere klootzakken in het gareel te houden.
Een beetje waardering ja
Hierquote:Op maandag 28 mei 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Avonne, waar is die laatste post?
Heb ik volgens jou een ban verdiend?
Ik heb vanaf moment1 waardering gehad voor Avonne...quote:Op maandag 28 mei 2007 03:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rustig Avonne rustig...
We zijn allemaal klootzakken enzo. Mare fok ontspoort echt niet compleet als jij gaat slapen.
HA HA HAquote:Op maandag 28 mei 2007 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier
[DGK SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje
En dat vanuit Griekenlandquote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Avonne is godverdomme al 16 uur nonstop online om kutusers en andere klootzakken in het gareel te houden.
Een beetje waardering ja
Ik ga me even rustig houden. Gewoon omdat ik Avonne wel een paar uur slaap gun. Jij ook?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vanaf moment1 waardering gehad voor Avonne...
Ook toen ze net Blauw was.
Zijn daar op zijn minst foto's van?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat lekkere ding spookt hier ook af en toe rond!!![]()
![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
Oke, opgewonden standje, dacht alleen maar te helpen. Ik dacht omdat het topic dicht was dat je je laatste post niet terug kon vinden. Geloof me, je bent niet de eerste die zijn post kwijt is.quote:
Dat vind ik ookquote:Op maandag 28 mei 2007 03:51 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik ben een unieke kutuser![]()
Ik las kutklusserquote:Op maandag 28 mei 2007 03:51 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik ben een unieke kutuser![]()
Vuile teasertquote:Op maandag 28 mei 2007 03:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zijn er, alleen houd ik die voor mezelf, helaas voor jou.![]()
Hij gooide mij net ook al met feiten om mijn orenquote:
He bah..iddquote:Op maandag 28 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gooide mij net ook al met feiten om mijn oren
Wat een kut user![]()
Nog even wachten dan voldoe ik aan je omschrijving.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gooide mij net ook al met feiten om mijn oren
Wat een kut user![]()
Verkeerd gequote denk ikquote:
Ik heb ook wel eens van die momenten....quote:
Dag lieve SuperMomquote:Op maandag 28 mei 2007 04:08 schreef SuperMOM het volgende:
Het was even gezellig met de meesten van jullieTruste voor straks en tot snel weer
Dag Bongie
![]()
![]()
Ik ben een woerdquote:Op maandag 28 mei 2007 04:05 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Verkeerd gequote denk ik![]()
Maar ben je een mannetje of vrouwtjeseend![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 04:07 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Hey vogeltje van VOL, its me.....Sasje![]()
![]()
Je zit midden in de verbouwingquote:Op maandag 28 mei 2007 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even wachten dan voldoe ik aan je omschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |