Dank je, na enkele ontwerpen kwam deze als beste uit de verf.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, wat een mooie OP!
Nou, ik vind Jude ook lekker maar op deze foto nietquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Echt onflatteus vind ik hem niet, eerder lekker.
eh... wauw..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Dit zou de nieuwe zonnebriltrend moeten zijn, als je Drew en Kirsten moet geloven. Mooi he?![]()
Ik weet niet wat het is, volgens mij een tatoeage ofzo, kijk maar naar de eerste foto in dit topic, daar heeft ze het ook..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef Smash-it het volgende:
Wat is dat onder dr armband op dr pols? Lijkt wel bloed..
ja, vooral voor jou aangezien jij bij elke editie van dit topic er 1 plaatst. Ga gewoon ff op zoek naar een foto ofzo.quote:
Die kijkt tegenwoordig constant alsof ze ze niet helemaal op een rijtje heeft (wat gezien de vele berichtgeving rond haar ook echt zo lijkt te zijn, maar ja...). Er is iets met die lach, het bevalt me niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Samson het volgende:
OK, laat ik ook maar weer ns een pic toevoegen![]()
[afbeelding]
Komt me dat effe goed uit!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Dit zou de nieuwe zonnebriltrend moeten zijn, als je Drew en Kirsten moet geloven. Mooi he?![]()
In het wit is die bril hip Toeps, niet in het zwart.quote:
He sjit.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In het wit is die bril hip Toeps, niet in het zwart.
Ja wat is er met mijn held gebeurd????quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef scrub_nurse het volgende:
en wat is met george clooney gebeurt???![]()
Zo zag mijn opa er ook uit als hij zijn gebit uithad...quote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef Fratz het volgende:
[afbeelding]
George Michael. Niet echt flatteus.
Woehaaa... het is net Gene Simmons met verkeerde make-upquote:
Ze lijkt op mams maar ergens gaat er wat fout bij het gedeelte 'styling'.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je zou denken dat een kind van Demi Moore en Broes Willis wel knap móet zijn, maar Rumer Willis is dat gewoon écht niet...
[afbeelding]
T lijkt wel een ventquote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je zou denken dat een kind van Demi Moore en Broes Willis wel knap móet zijn, maar Rumer Willis is dat gewoon écht niet...
[afbeelding]
Je ziet heel duidelijk beide ouders er in, maar ze heeft juist van allebei het verkeerde gekregen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Scheerapparaat? Zie ik iets niet ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Suko het volgende:
Britney is het scheerapparaat vergeten, dat haar (pruik?) kan ook niet:
[afbeelding]
Oksel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Scheerapparaat? Zie ik iets niet ofzo?
Ik zie het haar ook niet.quote:
Ik vind het helemaal geen lelijke meid hoor, ze heeft niet zo'n standaard poppekop nee, maar wel een apart koppie. Niks mis mee. Die oksel van Brit is haarloos hoor, dat is gewoon schaduw.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Haar kin is te lang!
Scout Willis is ook niet moeders mooiste:
[afbeelding]
Tja, Broes en Demi hebben allebei een nogal ontwikkelde kaaklijn. Geen wonder dat die meiden dan een kaak hebben die groter is dan hun schedel.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:
Volgens mij zou dit beter op dit plaatje kunnen slaanquote:
Ik kwam een topic tegen met zulk soort foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef woeshie het volgende:
was deze al gepost?
Model Svetlana Metkina in Cannes
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Je zou ook een vergelijking met Jay Leno kunnen maken, ze wordt naar het schijnt al chirurgisch onderhanden genomen. Aardje van haar moeder meegekregen.
Nounou, zo zie jij er ook uit als je moe bentquote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Haar kin is te lang!
[afbeelding]
Ik vind Lindsay Lohan meestal eigenlijk wel mooi. Maar wat BS betreft heb je gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik begrijp overigens niet wat er onflatteus is aan hoe Lindsay lohan, britney spears en paris hilton op de prent staan. Zij staan er toch ALTIJD onflatteus op, en daarom zijn ze toch beroemd? Een onflatteuze foto van 1 van dit drietal is echt niet moelijk te vinden of bijzonder.
Wow, deze moet echt in de hall of fame van de onflatteuze celebsquote:
quote:
Iggy Popquote:
De titel van die foto: themummyreturns.quote:
Jeeses... en dan te bedenken dat er op film/foto vaak nog zo'n 5 kilo bij komt. Ik kan me niet voorstellen, dat zij überhaupt een partner kan vinden?quote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Ik ben iedere keer weer verbaasd over het feit dat Shane MacGowan gewoon nog leeft! En, hij schijnt zelfs af en toe nog op te treden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Iggy Pop
Deze is ook leuk, Shane Macgowan, leadzanger van de Pogues![]()
[afbeelding]
Om eerlijk te zijn vond ik Nicole Richie mollig ook al behoorlijk lelijk. Ze heeft zo'n grof apenhoofd, dat verandert niet naarmate je aankomt of afvalt. Jaloers? Alleen op haar bankrekening.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeeses... en dan te bedenken dat er op film/foto vaak nog zo'n 5 kilo bij komt. Ik kan me niet voorstellen, dat zij überhaupt een partner kan vinden?
Moet bij het zien van haar foto's altijd weer denken aan "You make me thick" van SNFU.
(Ondanks dat alleen Kate Moss met toenaam genoemd wordt.)
Ja en ze staat er verder ook helemaal niet lelijk op ofzo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:47 schreef jummie7 het volgende:
salma is toch gewoon zwanger
zou kunnen iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef Toeps het volgende:
Pregnant?
idd, en ik vidn dat haar haar ook eindelijk eens goed zitquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:47 schreef jummie7 het volgende:
salma is toch gewoon zwanger
Volgens mij is dit gewoon schaduw.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Suko het volgende:
Britney is het scheerapparaat vergeten, dat haar (pruik?) kan ook niet:
[afbeelding]
Ik ben het met je eens....quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:35 schreef female81 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik Nicole Richie mollig ook al behoorlijk lelijk. Ze heeft zo'n grof apenhoofd, dat verandert niet naarmate je aankomt of afvalt. Jaloers? Alleen op haar bankrekening.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Wat hier onflatteus aan is? Het is Celine Dion met haar ZOON!
Teringquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Wat hier onflatteus aan is? Het is Celine Dion met haar ZOON!
Ik vind het niet gewoon een jongen met lang haar, die van Beckham zijn idd jongens met lang haar...maar hij heeft gewoon een heel vrouwelijk gezicht erbij. Dacht ook echt dat het een meisje wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, nou, nou, het is gewoon een schattig jochie met toevallig lange haren, jullie lijken wel een stel oma's die zeggen "t'is toch wat tegenwoordig, dat dat toch allemaal maar kán!"
OMGquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, nou, nou, het is gewoon een schattig jochie met toevallig lange haren, jullie lijken wel een stel oma's die zeggen "t'is toch wat tegenwoordig, dat dat toch allemaal maar kán!"
Vroeger konden we nog zo vet gaaf bekvechten maar tegenwoordig kom ik jou en je back-off-bitch avatar niet eens meer tegen! die had jij toch?quote:
doodgebotoxed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Kijk eens 10 seconden naar haar hoofd op deze foto... Wat is daarmee aan de hand?! behalve dat het Paris Hilton is
[afbeelding]
Ah, de man met meer oren dan tandenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Iggy Pop
Deze is ook leuk, Shane Macgowan, leadzanger van de Pogues![]()
[afbeelding]
Mooi haar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
zou ze dat nou echt een mooi jurkje vinden? en dan die voeten, hoofd, afgekloven half gelakte nagels.... naja...alles eigenlijk
Poe hee, een foto waarop ze half knippert, eens kijken of jij er dan nog charmant uit ziet. Nee, ik vind serieus dat ze er leuk uit ziet, Paris heeft haar geheel eigen stijltje, en ik begin het best leuk te vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Kijk eens 10 seconden naar haar hoofd op deze foto... Wat is daarmee aan de hand?! behalve dat het Paris Hilton is
[afbeelding]
mijn zoon had op zijn 10e ook van dat lange haar, stond 'm geweldig...het was nog steeds een échte jongen...qua gezicht, kleding, gedrag etc. maar toch, toen tijdens de crematie van mijn broertje iedereen begon te vragen of dat mijn dochter was heeft hij het een dag later afgekniptquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het lijkt wel een wassen beeld als je er wat langer naar kijkt. Misschien gebruiken ze deze nu en zit de echte Paris al in de bakquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Het eerste waar ik aan dacht was Cher,quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het ook echt over haar stijlquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Poe hee, een foto waarop ze half knippert, eens kijken of jij er dan nog charmant uit ziet. Nee, ik vind serieus dat ze er leuk uit ziet, Paris heeft haar geheel eigen stijltje, en ik begin het best leuk te vinden.
Mijn God, het lijkt wel de eerste de beste retard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef Elounda het volgende:
Perez Hilton en Kelly Osbourne
Die Perez loopt altijd iedereen af te zeiken en zet rare commentaren op zijn foto's, maar zelf is het ook niet bepaald een plaatje.
lijkt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, het lijkt wel de eerste de beste retard.
Die kleren van Perez, geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef Elounda het volgende:
Perez Hilton en Kelly Osbourne
[afbeelding]
Die Perez loopt altijd iedereen af te zeiken en zet rare commentaren op zijn foto's, maar zelf is het ook niet bepaald een plaatje.
Die lachende man is toch Enrique of niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:54 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Enrique Iglesias (die man met die blote aars).
Mijn bron zegt van niet. Of ze moeten poep praten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die lachende man is toch Enrique of niet?
(nephaar!)quote:
En ze solliciteerd naar een rolletje in de nieuwe Meet Joe Black-film geloof ikquote:
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:24 schreef liesell het volgende:
zo vind ik haar mooier dan als ze opgemaakt is en een fout jurkje aan heeft
Ze is net zo'n wobble-headquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:57 schreef Little_Acorn het volgende:
OMG, het lijkt wel of haar hoofd elk moment van haar lijf af kan vallen!
Is dat de dochter van Jay Leno ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Can't get over her chin...
[afbeelding]
nopes. dochter van Bruce Willis and Demi Moore.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Jay Leno ofzo?
LOL, knappe ouders zijn idd geen garantie voor knappe kinderen. Okay, Bruce Willis is misschien niet de knapste man op aarde, maar Demi Moore mag er zeker (nog) zijn. Ze is dan wel al ouder, maar ik vind haar nog steeds een mooie vrouw.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:39 schreef Erotica_ het volgende:
Ok, nu vraag ik me af hoe lelijk de kinderen van Brangelina en van Katie+Tom zullen worden
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
En Amy Winehouse mag juist wat vaker naar de McDonald's :
[afbeelding]
ongemakkelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Denise Richards ziet er ongemakkelijk en ietwat eng uit..
Zie ik het nou goed? Is de coupe soleil weer hip aan het wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef supkaa het volgende:
Die dochter kijkt ook nogal gaar![]()
Cameron en Posh komen onbewust met matchende schoenen aan op de mtv movie awards
[afbeelding]
![]()
Wat mij betreft mogen ze ook beiden in het lelijkste outfitjes topic
Een Marsvrouwtje...quote:
zie ik een snor?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:53 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Denise Richards ziet er ongemakkelijk en ietwat eng uit..
ik vind haar ook best knap! een lief wipneusje enzo..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:18 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Serieus.. ik vind haar zo prachtig
Ik weet dat ik in de minderheid ben
In haar begintijd als mrs Beckham vond ik 'r wel mooi, niet zo uitgemergeld als nu, en niet zo lelijk als in de Spice Girls... Maar tegenwoordig is ze gewoon een karikatuur van een vrouwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind haar ook best knap! een lief wipneusje enzo...
Mee eensch....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
In haar begintijd als mrs Beckham vond ik 'r wel mooi, niet zo uitgemergeld als nu, en niet zo lelijk als in de Spice Girls... Maar tegenwoordig is ze gewoon een karikatuur van een vrouw
En gek genoeg kan ik alleen maar naar die slechte hairdo blijven starenquote:
Dubble nipslipquote:
Ze heeft dan ook de dubbele leeftijd bereiktquote:
Mee eens!quote:
voor mij waren ze nieuw...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu nog nieuwe foto's ipv foto's van 5 jaar terug.
Soms vraag ik me af of het echt of geshopt is...quote:
Dit bewijst maar weer eens waarom ik na al die jaren nog steeds niet begrijp wat mensen in Jennifer Lopez zien. Nadat ze is bewerkt door stylisten vind ik haar niet bijzonder, en puur natuur ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
Jay-lo
faye Dunaway en Barbra Streisand.
onflateus gekiekt.
jeeej, ik heb het foto's plaatsen onder de knie![]()
Hahahahahaahahah! Geniaal. En je hebt een goed punt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Étoile het volgende:
Gatver wat vind ik die Amy Whinehouse toch een eng mens. En ze lijkt op:
[afbeelding]
Janice!
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een reet heeft Kim Kardashian zeg.
[afbeelding]
Hier nog meer dan trouwens: Kim Kardashianquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat het ook wel een toeschietreflex kan zijn (melk...).quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:26 schreef Grimm het volgende:
een natte bikini?
Daar zeggen ze in deze contreien dan op: "Daar kende op toepen mee een kratje bier er neffe."quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zeggen ze in deze contreien dan op: "Daar kende op toepen mee een kratje bier er neffe."
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij heeft ze serieus bil-implantaten. White girls hebben nooit zulke konten.
Misschien doet ze het om nog meer in de smaak te vallen bij negers. Al haar exen zijn tot dusver zwart geweest...
Mwoah, ik heb een collega die 100% caucasian is en die ook met zo'n uitstekend bijzettafeltje (quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo'n vorm kont hebben witte meisjes niet... (tuurlijk hebben blanke vrouwen ook vette reten, maar idd niet het 'bijzettafeltjes' model; meer het 'batterij' model).
In haar topic in B&H:
Ik denk dit vooral omdat ze verder geen grammetje overtollig vet heeft, en als witte meisjes erg slank zijn, hebben ze vaak ook nauwelijks ass.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een collega die 100% caucasian is en die ook met zo'n uitstekend bijzettafeltje () is gezegend. En van haar weet ik 100% zeker dat het geen implantaten zijn.
Maar aan de andere kant zou het me niets verbazen als dat bij Kim wel het geval is.
Mennn.. dat probeerde ik al 6 keer te posten... Komt iedere keer niet door... Maar... Dat is ook wat ik denk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel een toeschietreflex kan zijn (melk...).
Is ze 100% white dan? Ze ziet er wel wat Latin uit eerlijk gezegd. En zoals iedereen weet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dit vooral omdat ze verder geen grammetje overtollig vet heeft, en als witte meisjes erg slank zijn, hebben ze vaak ook nauwelijks ass.
Maar er zijn natuurlijk zeker uitzonderingen![]()
Daar krijg je geen anorexia van hoor, btw. Maar erg is het wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:26 schreef ivetje het volgende:
Die van Kelly Clarkson en Beyonce!!Dat is toch wel erg hoor...zo wordt je dus genept en krijgen meiden anorexia omdat ze maar dun willen zijn net zoals de sterren.
Het ging mij er meer om dat die celebs dus helemaal niet zo dun zijn...en jonge meiden zijn gevoelig voor het zien van die dunne celebs en willen ook zo zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar krijg je geen anorexia van hoor, btw. Maar erg is het wel.
haha, zie ik net ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef bladibladibla het volgende:
Lindsey Lohan is dikker gefotosoept!
Die zwart-witte. Moest ook 2x kijken hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Puckzzz het volgende:
ik kan d'r niet vinden, weet van de helft niet wie ze zijn
Oh...my god!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Étoile het volgende:
Gatver wat vind ik die Amy Whinehouse toch een eng mens. En ze lijkt op:
[afbeelding]
Janice!
http://www.pearle.nl/quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Zo'n vorm kont hebben witte meisjes niet... (tuurlijk hebben blanke vrouwen....
quote:
Bij blanke vrouwen zakt de reet doorgaans sneller in dan bij zwarte vrouwenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf erbij. Blanke vrouwen hebben anders (niet per se kleiner!) gevormde achterwerken dan zwarte dames en latina's.
Hoe ie die microfoon vasthoudtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ouwe vent wordt George Michael:
[afbeelding]
quote:
Ahhh! een super lieve foto!!!quote:
En toch zou ik geen nee tegen 'm zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ouwe vent wordt George Michael:
[afbeelding]
Janken kreng, jankenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Smash-it het volgende:
Wel een klein beetje zielig.. Poor Paris
[afbeelding]
nou zielig hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Ze ziet er slaperig uit, maar voor de rest valt het reuze mee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Katherine Heigl zonder makeup. (ik vind haar ondanks deze onflateuze foto's nog steeds mooi)
[afbeelding]
[afbeelding]
opgemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar hier ook al heel mooi (offtopic i know)quote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef Ole het volgende:
ze is wel de mooiste vrouw die op deze aardkloot rondloopt![]()
Niks mis met Shakira, jij vindt wel heul veel onflatteus valt me opquote:Op zondag 10 juni 2007 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Shakira en Avril samen? Raar koppel. Ze zien eruit alsof ze 5 nachten niet hebben geslapen.
[afbeelding]
Wat een bull zeg, ze ziet er prachtig uit.quote:
ja...vind ik ook... mijn reactie was niet zo bedoeld.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bull zeg, ze ziet er prachtig uit.
Mooie sexy figuurtjesquote:Op zondag 10 juni 2007 13:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vond haar hier ook al heel mooi (offtopic i know)
[afbeelding]
Das ook weer overdreven.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Ole het volgende:
[..]
ja...vind ik ook... mijn reactie was niet zo bedoeld.
Nogmaals: ik vind haar de mooiste vrouw op deze aardkloot..
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niks mis met Shakira, jij vindt wel heul veel onflatteus valt me op
Och, het begrip is sowieso nogal rekbaar....net zoals 'mooi' en 'lelijk' dat ook zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef Vivi het volgende:
Gewoon kloffie is natuurlijk niet synoniem aan onflatteus
Kun je mijn post, die ik inmiddels ook had aangepast, ook verwijderen? Die slaat nu als een tang op een varkenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb even wat berichten weggehaald. de rest heeft geen vijandige toon i.m.o.
En dan nu weer terug naar de onflatteuze kiekjes!
mbt Avril ben ik het met je eens, maar Shakira nietquote:Op zondag 10 juni 2007 18:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och, het begrip is sowieso nogal rekbaar....net zoals 'mooi' en 'lelijk' dat ook zijn.
Niemand post bijv. foto's van de man van Christina Aguilera, omdat die gewoon lelijk is, en dus altijd onflatteus op de foto staat (of juist niet onflatteus, omdat ie sowieso lelijk is).
Ik vond Shakira (en Avril!) er enigzins 'gaar' uitzien op die foto. Natuurlijk zie ik er 's ochtends net uit bed veel erger uit, maar ik ben niet beroemd![]()
Shakira wat doe je..? Avril is alles behalve stijlvol.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Shakira en Avril samen? Raar koppel. Ze zien eruit alsof ze 5 nachten niet hebben geslapen.
[afbeelding]
Tussen d'r benen?quote:
Lelijke tieten, lekker matrasje!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
wonderlijk hoe je "echte"borst wel bevattelijk is voor de zwaartekracht(zie afzakkwabje onder oksel) en je vulling de rest nog wat rechtop houdt...
flatteus is anders imho
Sharon Stone & aanhangselquote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
Wie zijn dat, debuurvrouw?
ja, die matras leek mij ook best prettig in míjn achtertuin...quote:
Omg. Daar kan geen flesje, maar een kratje bier opquote:
cant help itquote:Op zondag 10 juni 2007 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, ze is dan wel zwanger maar deze camerahoek maakt Salma waaaaay bigger dan ze ws. is...
[afbeelding]
*PROEST*quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |