Dank je, na enkele ontwerpen kwam deze als beste uit de verf.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, wat een mooie OP!
Nou, ik vind Jude ook lekker maar op deze foto nietquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Echt onflatteus vind ik hem niet, eerder lekker.
eh... wauw..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Dit zou de nieuwe zonnebriltrend moeten zijn, als je Drew en Kirsten moet geloven. Mooi he?![]()
Ik weet niet wat het is, volgens mij een tatoeage ofzo, kijk maar naar de eerste foto in dit topic, daar heeft ze het ook..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef Smash-it het volgende:
Wat is dat onder dr armband op dr pols? Lijkt wel bloed..
ja, vooral voor jou aangezien jij bij elke editie van dit topic er 1 plaatst. Ga gewoon ff op zoek naar een foto ofzo.quote:
Die kijkt tegenwoordig constant alsof ze ze niet helemaal op een rijtje heeft (wat gezien de vele berichtgeving rond haar ook echt zo lijkt te zijn, maar ja...). Er is iets met die lach, het bevalt me niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Samson het volgende:
OK, laat ik ook maar weer ns een pic toevoegen![]()
[afbeelding]
Komt me dat effe goed uit!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Dit zou de nieuwe zonnebriltrend moeten zijn, als je Drew en Kirsten moet geloven. Mooi he?![]()
In het wit is die bril hip Toeps, niet in het zwart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |