Dank je, na enkele ontwerpen kwam deze als beste uit de verf.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, wat een mooie OP!
Nou, ik vind Jude ook lekker maar op deze foto nietquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Echt onflatteus vind ik hem niet, eerder lekker.
eh... wauw..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Dit zou de nieuwe zonnebriltrend moeten zijn, als je Drew en Kirsten moet geloven. Mooi he?![]()
Ik weet niet wat het is, volgens mij een tatoeage ofzo, kijk maar naar de eerste foto in dit topic, daar heeft ze het ook..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef Smash-it het volgende:
Wat is dat onder dr armband op dr pols? Lijkt wel bloed..
ja, vooral voor jou aangezien jij bij elke editie van dit topic er 1 plaatst. Ga gewoon ff op zoek naar een foto ofzo.quote:
Die kijkt tegenwoordig constant alsof ze ze niet helemaal op een rijtje heeft (wat gezien de vele berichtgeving rond haar ook echt zo lijkt te zijn, maar ja...). Er is iets met die lach, het bevalt me niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Samson het volgende:
OK, laat ik ook maar weer ns een pic toevoegen![]()
[afbeelding]
Komt me dat effe goed uit!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Dit zou de nieuwe zonnebriltrend moeten zijn, als je Drew en Kirsten moet geloven. Mooi he?![]()
In het wit is die bril hip Toeps, niet in het zwart.quote:
He sjit.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In het wit is die bril hip Toeps, niet in het zwart.
Ja wat is er met mijn held gebeurd????quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef scrub_nurse het volgende:
en wat is met george clooney gebeurt???![]()
Zo zag mijn opa er ook uit als hij zijn gebit uithad...quote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef Fratz het volgende:
[afbeelding]
George Michael. Niet echt flatteus.
Woehaaa... het is net Gene Simmons met verkeerde make-upquote:
Ze lijkt op mams maar ergens gaat er wat fout bij het gedeelte 'styling'.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je zou denken dat een kind van Demi Moore en Broes Willis wel knap móet zijn, maar Rumer Willis is dat gewoon écht niet...
[afbeelding]
T lijkt wel een ventquote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je zou denken dat een kind van Demi Moore en Broes Willis wel knap móet zijn, maar Rumer Willis is dat gewoon écht niet...
[afbeelding]
Je ziet heel duidelijk beide ouders er in, maar ze heeft juist van allebei het verkeerde gekregen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Scheerapparaat? Zie ik iets niet ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Suko het volgende:
Britney is het scheerapparaat vergeten, dat haar (pruik?) kan ook niet:
[afbeelding]
Oksel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Scheerapparaat? Zie ik iets niet ofzo?
Ik zie het haar ook niet.quote:
Ik vind het helemaal geen lelijke meid hoor, ze heeft niet zo'n standaard poppekop nee, maar wel een apart koppie. Niks mis mee. Die oksel van Brit is haarloos hoor, dat is gewoon schaduw.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Haar kin is te lang!
Scout Willis is ook niet moeders mooiste:
[afbeelding]
Tja, Broes en Demi hebben allebei een nogal ontwikkelde kaaklijn. Geen wonder dat die meiden dan een kaak hebben die groter is dan hun schedel.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:
Volgens mij zou dit beter op dit plaatje kunnen slaanquote:
Ik kwam een topic tegen met zulk soort foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef woeshie het volgende:
was deze al gepost?
Model Svetlana Metkina in Cannes
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Je zou ook een vergelijking met Jay Leno kunnen maken, ze wordt naar het schijnt al chirurgisch onderhanden genomen. Aardje van haar moeder meegekregen.
Nounou, zo zie jij er ook uit als je moe bentquote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Haar kin is te lang!
[afbeelding]
Ik vind Lindsay Lohan meestal eigenlijk wel mooi. Maar wat BS betreft heb je gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik begrijp overigens niet wat er onflatteus is aan hoe Lindsay lohan, britney spears en paris hilton op de prent staan. Zij staan er toch ALTIJD onflatteus op, en daarom zijn ze toch beroemd? Een onflatteuze foto van 1 van dit drietal is echt niet moelijk te vinden of bijzonder.
Wow, deze moet echt in de hall of fame van de onflatteuze celebsquote:
quote:
Iggy Popquote:
De titel van die foto: themummyreturns.quote:
Jeeses... en dan te bedenken dat er op film/foto vaak nog zo'n 5 kilo bij komt. Ik kan me niet voorstellen, dat zij überhaupt een partner kan vinden?quote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 27 mei 2007 16:21 schreef Étoile het volgende:
[afbeelding]
Ik ben iedere keer weer verbaasd over het feit dat Shane MacGowan gewoon nog leeft! En, hij schijnt zelfs af en toe nog op te treden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Iggy Pop
Deze is ook leuk, Shane Macgowan, leadzanger van de Pogues![]()
[afbeelding]
Om eerlijk te zijn vond ik Nicole Richie mollig ook al behoorlijk lelijk. Ze heeft zo'n grof apenhoofd, dat verandert niet naarmate je aankomt of afvalt. Jaloers? Alleen op haar bankrekening.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeeses... en dan te bedenken dat er op film/foto vaak nog zo'n 5 kilo bij komt. Ik kan me niet voorstellen, dat zij überhaupt een partner kan vinden?
Moet bij het zien van haar foto's altijd weer denken aan "You make me thick" van SNFU.
(Ondanks dat alleen Kate Moss met toenaam genoemd wordt.)
Ja en ze staat er verder ook helemaal niet lelijk op ofzo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:47 schreef jummie7 het volgende:
salma is toch gewoon zwanger
zou kunnen iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef Toeps het volgende:
Pregnant?
idd, en ik vidn dat haar haar ook eindelijk eens goed zitquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:47 schreef jummie7 het volgende:
salma is toch gewoon zwanger
Volgens mij is dit gewoon schaduw.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Suko het volgende:
Britney is het scheerapparaat vergeten, dat haar (pruik?) kan ook niet:
[afbeelding]
Ik ben het met je eens....quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:35 schreef female81 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik Nicole Richie mollig ook al behoorlijk lelijk. Ze heeft zo'n grof apenhoofd, dat verandert niet naarmate je aankomt of afvalt. Jaloers? Alleen op haar bankrekening.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Wat hier onflatteus aan is? Het is Celine Dion met haar ZOON!
Teringquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:38 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Wat hier onflatteus aan is? Het is Celine Dion met haar ZOON!
Ik vind het niet gewoon een jongen met lang haar, die van Beckham zijn idd jongens met lang haar...maar hij heeft gewoon een heel vrouwelijk gezicht erbij. Dacht ook echt dat het een meisje wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, nou, nou, het is gewoon een schattig jochie met toevallig lange haren, jullie lijken wel een stel oma's die zeggen "t'is toch wat tegenwoordig, dat dat toch allemaal maar kán!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |