Het is je gelukt, bravoquote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Knulletje slaapt, Eric rukt een beetje.
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 02:12 schreef SiRojK het volgende:
Allemaal dit al gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=1GBvPNhLACw
Die had zeker weten een flinke vrijpartij verwacht. Nu is hij zwaar teleurgesteld.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:13 schreef AnTjUh het volgende:
eric had zich dit allemaal toch heeeeeeel anders voorgesteld
Jammer dat we van jou alleem nog maar dit soort zeikpost zien. Ik was veel beter van je gewend.quote:
Kan ik me ook iets bij voorstellen!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:13 schreef AnTjUh het volgende:
eric had zich dit allemaal toch heeeeeeel anders voorgesteld
Dat is misschien een nacht trekje van hem. Morgen is 't vast wel weer over.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer dat we van jou alleem nog maar dit soort zeikpost zien. Ik was veel beter van je gewend.
Superieur timing.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio maakt een foto bij Eric. Want vind je van mijn cap-timing ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:16 schreef FuTilE het volgende:
Eric heeft de Gay Gay Day uitgenodigd.
Dank u!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:18 schreef F04 het volgende:
Welkom in de COS waar Eric zijn handjes niet thuis kan houden, en Jaap alles opeet.
Michael zit zich natuurlijk af te vragen dat er geen treinen meer rijden enzo.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:19 schreef FuTilE het volgende:
Die jongen is panisch. DGK-Redactie, help hem uit dit uur van nood, dit is niet om aan te zien.
Jaap heeft 't hem aangeboden.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Michael zit zich natuurlijk af te vragen dat er geen treinen meer rijden enzo.
DGK: biedt hem een taxi aan aub...
Ik denk dat hij zelfs daarom niet meer durft te vragen... hij maakt gewoon stilletjes zijn tijd vol.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Michael zit zich natuurlijk af te vragen dat er geen treinen meer rijden enzo.
DGK: biedt hem een taxi aan aub...
Er zijn nog genoeg aanmeldingen. Misschien de volgende keer.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef robert2006 het volgende:
arme eric, die krijgt nooit meer een date in DGK
Ja, inderdaad: "Oh, ik ben toch zo''n gevoelsmens. Zal ik eens aan jouw gevoeletje zitten?"quote:Op zondag 27 mei 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
Eric is toch zo'n gevoelsmens....
Vooral als hij seks wilquote:Op zondag 27 mei 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
Eric is toch zo'n gevoelsmens....
Ja erg leuk maar het moet niet te lang durenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je je niet snel laat veroveren, ik mag dat wel, zegt Eric
Jah, tot op een zekere hoogte idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja erg leuk maar het moet niet te lang duren![]()
Wat wordt verstaan wordt hier geloof ik wel allemaal gemeld. 't Is niet zo duidelijk allemaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Mani89 het volgende:
kan iemand een beetje samenvatten wat er gezegd word door E&M kan er niet wijs uit worden
Niet meer volgens mij. Hij had al zijn trainsters ontslagen. Nu heeft hij een nieuwe en die geeft alleen van die vage tips.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is Japio daar eigenlijk nog bezig met afvallen, hij lijkt nog even vet als sinds dag 1
Nou zegquote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef F04 het volgende:
Misschien dat iemand even een samenvatting wil maken van wat er afgelopen avond is gebeurd. En dan in het Update topic posten?
De nieuwe moet nog beginnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Niet meer volgens mij. Hij had al zijn trainsters ontslagen. Nu heeft hij een nieuwe en die geeft alleen van die vage tips.
Dan schrijf jij toch die updatequote:Op zondag 27 mei 2007 02:28 schreef F04 het volgende:
Dit is toch een opmerkelijke gebeurtenis?![]()
Dit zie ik niet elke avond.
misschien wilde hij net zo'n kruiwagen als Lieke, maar had hij geen zin om schoon te makenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Michael vindt het verwerpelijk dat Eric als gigolo heeft gewerkt...waarom heeft die gozer in Godsnaam gereageerd op Eric om met hem te gaan daten![]()
yep op talpa super om te zien altijdquote:Op zondag 27 mei 2007 02:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap en Huub besluiten om tv te kijken. Er schijnt poker op te zijn;
[afbeelding]
bla bla bla iksta ingeschreven bij een modellenbureau .. ik ben dus ook modelquote:Op zondag 27 mei 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
Michael is model,
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
Oh guttegut, Lieke is ook weer uit bed. Kan ze Huub geen 5 minuten alleen laten ?
Dat zal het wel zijn inderdaad, triest. Was toch niet errrrrggg als hij met een man zoende, is toch geen bedreiging ??quote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
veel te bang dat hij michael gaat bespringen
Dat weet je goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe verrassend, Japio met een beker ijs. In ieder geval al de tweede vandaag.
[afbeelding]
Heel eenvoudig, vanmiddag ook al een cap van Japio met ijs gemaakt .......quote:
nog ranziger dan jaap die eric bahquote:Op zondag 27 mei 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
Michael wil niet zoenen omdat hij al bijna slaapt. Dus Eric maakt hem wakker. Hoeso doe je dat nu klojo, vraagt Michael.
Daarna vraagt hij om een trio-zoen (ik gok met Huub). Volgens mij is hij voornamelijk voor Huub gekomen. Hij kijkt al de hele tijd naar hem.
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:41 schreef robert2006 het volgende:
michael vindt eric gewoon niet leuk, huub vindt hij wel wat
Volgens mij is hij uitgeput.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Zal me niks verbazen als Michael straks ook lekker poker zit te kijken..
Iemand aanraken nadat hij al nee heeft gezegd is al feitelijke aanranding.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:44 schreef Kaleddis het volgende:
Eric rot op, hoeveel keer nee wil je horen![]()
Bah zo'n mooi jurkje en dan zulke vieze dingen zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heet dat in die kringen zo, als je je van achter laat nemen?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heet dat in die kringen zo, als je je van achter laat nemen?![]()
tot ie ja zegt?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:44 schreef Kaleddis het volgende:
Eric rot op, hoeveel keer nee wil je horen![]()
Dat is niets nieuws voor Eric. Als hij in de kooi nu al voor de derde keer laat zien, dan zal dat buiten nog wel veel vaker gebeurd zijn...quote:Op zondag 27 mei 2007 02:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand aanraken nadat hij al nee heeft gezegd is al feitelijke aanranding.
hij zegt dat hij er zoveel in zijn bed heeft gehad.... nu snap ik waardoor.... hoe heet dat spul ook al weer dat in drankjes gegooid wordt....quote:Op zondag 27 mei 2007 02:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws voor Eric. Als hij in de kooi nu al voor de derde keer laat zien, dan zal dat buiten nog wel veel vaker gebeurd zijn...
GHB ?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:50 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij zegt dat hij er zoveel in zijn bed heeft gehad.... nu snap ik waardoor.... hoe heet dat spul ook al weer dat in drankjes gegooid wordt....
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:47 schreef Mani89 het volgende:
fucking ranzige verkrachtende rugridder die eric gadverdamme
vroeg ik me ook af. het lijkt er wel opquote:Op zondag 27 mei 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
Is Eric nu een condoom aan het omdoen ?
yep!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
Is Eric nu een condoom aan het omdoen ?
Waarom ? Michael zei toch dat hij wilde gaan slapenquote:
oost indisch doofquote:Op zondag 27 mei 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Michael zei toch dat hij wilde gaan slapen![]()
gaatver!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:54 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij maakt hij het gaatje nu handmatig wat groter
omdat eric het wou.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Michael zei toch dat hij wilde gaan slapen![]()
op dit gebied echt een miljoen keer erger wat een ranzige flikker zeg ik had hem tien keer een doodschop verkochtquote:Op zondag 27 mei 2007 02:57 schreef robert2006 het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind eric vele malen erger dan brian
ik ook... hij gaat gewoon door terwijl m weer aangaf dat ie niet wou en vroeg heb je nu spijt dat je mij hebt gekozern?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:57 schreef robert2006 het volgende:
NEE, DIT IS INDERDAAD FOCKING NIET NORMAAL. En de redactie laat het allemaal maar weer toequote:
Michael is het onderdanige type, laat zich graag vernederen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:57 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat eric het wou.
en het blijkbaar de enige manier is om van het gezeik af te komen.
eric is op dit moment echt UBER eng.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:57 schreef robert2006 het volgende:
Versta het niet door die kutvogels.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef lorence1 het volgende:
wat zeggen ze nu allemaal?
off topic: vroeg me al is af wat jou icon is? lijkt wel een klein meisje die een vogelspin opeet ofzoquote:
hij doet de naam mietje eer aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Michael is het onderdanige type, laat zich graag vernederen.
Ik hoor Eric alleen maar Wat Wat Wat zeggen...quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef lorence1 het volgende:
wat zeggen ze nu allemaal?
hehehe...klopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
off topic: vroeg me al is af wat jou icon is? lijkt wel een klein meisje die een vogelspin opeet ofzo![]()
tis niet wat ie zegt maar wat ie doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:02 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
en waarom? wat zegt ie voor nare dingen?
eh....je valt in herhaling..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
waarom eng dan? neukt erik hem in z'n poepertje?![]()
en terecht.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
Volgens mij ziet Michael seks voor de camera's niet zitten.
Ja. Je zou bijna gaan denken dat je gek bent als je het niet wilt, met al die sekstoestanden in de Kooi.quote:
Even niet gevolgd, kregen ze daar een melding over?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas mogen ze niet gebruikt worden
[afbeelding]
Yep, Huub kreeg telefoonquote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Even niet gevolgd, kregen ze daar een melding over?
wat eric betreft is dat echt fokking niet normaal!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je zou bijna gaan denken dat je gek bent als je het niet wilt, met al die sekstoestanden in de Kooi.
Misschien zou jij dan eindelijk van Eric af zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Zou ook wel erg sneu zijn voor vermoeide Michael.
Hoezo? Ik zit niet met Eric in mijn maag hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien zou jij dan eindelijk van Eric af zijn.
Geen enkel plan van Brian, tot nu toe, heeft gewerkt !quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het tigste masterplan van Brian dat mislukt....
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit niet met Eric in mijn maag hoor![]()
![]()
Heh hehquote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
tiepvoutje, zal wel aan de tijd liggen
![]()
Ja ik hoorde het ook haha..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
Hoorde jullie dat hij wilde weer huub erbij hebben...
volgens mij om huub te zien....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Michael daar gekomen is. Had ie geen geld voor eten meer, ofzo?
Of was 'ie van water en licht afgesloten. I don'f get it.
erik zei als ik huub even haal voor een nachtkus wil je dan wel neuken?quote:
Zo ik het hier allemaal lees, lijkt die knul een verdwaalde Huub-fanquote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Michael daar gekomen is. Had ie geen geld voor eten meer, ofzo?
Of was 'ie van water en licht afgesloten. I don'f get it.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ik het hier allemaal lees, lijkt die knul een verdwaalde Huub-fan
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen enkel plan van Brian, tot nu toe, heeft gewerkt !
En ook:quote:Op zondag 27 mei 2007 03:21 schreef lorence1 het volgende:
en weer hij wil gezelschap
erik zegt ik stuur japp wel even
Tja, seks met een (bijna) heteroman is natuurlijk veel spannender dan met een overgewillige nichtquote:Op zondag 27 mei 2007 03:22 schreef Kaleddis het volgende:
Michael begint nu echt een valse nicht te worden.
Stuur Huub maar naar mij en ga jij maar naar Lieke, je vindt haar toch zo aaaaardig ?
het kan niet gekker worden..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:20 schreef Kaleddis het volgende:
Michael vind de onderbroek van Eric afschuwelijk.
Eric: ga maar vast slapen.
Michael: ja, dan stop je er zo iets in zeker.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, seks met een (bijna) heteroman is natuurlijk veel spannender dan met een overgewillige nicht![]()
hij slaapt .. hoe moet hij dan merken dat eric tegen em aankruipt?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
Michael wil naast Huub liggen en Lieke mag weer naar Eric.
eric: ga lekker slapen, als ik terug kom en je slaapt, dan kruip ik tegen je aan.
Als je dat niet wilt duw me dan maar weg.
Wat nou, ben je tot inkeer gekomen?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel spannend, al die gay-sex in de Kooi
[afbeelding]
hij beseft nu dat michael niet op hem geilt maar op huubquote:Op zondag 27 mei 2007 03:25 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij is Eric aardig over de zeik en staat nu buiten in z'n onderbroek af te koelen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, tweede sigaret in 3 minuten ...... Eric is zwaar pissed !
En volgens mij was het antwoord, nee, ik wil Hubiequote:Op zondag 27 mei 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
Hallo, wil je een trio, vraagt Eric nu toch maar.
Hij is bijna niet te verstaan, maar volgens mij zei hij 'lijkt me wel leuk'.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En volgens mij was het antwoord, nee, ik wil Hubie![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is bijna niet te verstaan, maar volgens mij zei hij 'lijkt me wel leuk'.
.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
"Sorry, Dhr. v. Ballegooien is in bespreking. Kan ik een boodschap doorgeven ?"quote:Op zondag 27 mei 2007 03:31 schreef lorence1 het volgende:
nou huub werk ff mee
een verwend kind, haha ik wik hubiequote:Op zondag 27 mei 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een kwartetje dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Sorry, Dhr. v. Ballegooien is in bespreking. Kan ik een boodschap doorgeven ?"
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Sorry, Dhr. v. Ballegooien is in bespreking. Kan ik een boodschap doorgeven ?"
[afbeelding]
lieke erbij,quote:Op zondag 27 mei 2007 03:31 schreef lorence1 het volgende:
nou huub werk ff mee
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me wel duidelijk, bij Mundo moet je niet zijn voor een hete date
Lijkt er wel op. Soms een kreetje van Liekequote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
BSOL, interpreteer de beelden op stream 3 eens? Ik twijfel... 69 misschien?
Ha. Nou, eens kijken waar dit heen gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Soms een kreetje van Lieke
Wat is het toch leerzaam, DGK kijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, het was een echte 69. Eric komt erbij, Lieke praat en Huub hoor je ergens vanuit het vooronder
Huub word uit zijn bed getrokken voor geile homo seksquote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
Wat een feest, Huub gaat mee.
En weer terug naar de keuken. Ze hebben toestemming gekregen van de Febo voor een trio....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
Huub en Eric nu samen in de keuken. Of er nog champagne is. Er wordt gebeld, geluid weg. Huub terug naar Lieke, dan weer samen in de keuken.
Je bent precies op tijd, Play-Eend.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub word uit zijn bed getrokken voor geile homo seks
Yep, twee keer omdat Eric toch wilde drinken. Huub dronk fristiquote:Op zondag 27 mei 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
Alweer telefoon en geluid weg. Misschien vanwege de drank? Huub even later: Ik drink toch ook Fristi?
Zit er vet in, volgens mij walgt Michael van Ericquote:Op zondag 27 mei 2007 03:50 schreef lorence1 het volgende:
en dan wil m straks dat eric niet meedoet...... dan kom ik helemaal niet meer bij
Ik voer je wel af.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:50 schreef lorence1 het volgende:
en dan wil m straks dat eric niet meedoet...... dan kom ik helemaal niet meer bij
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef Soho het volgende:
Huub: "fuck it, je bent maar een keer jong" en loopt naar de master bedroom.
Euh, euh jaquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef Soho het volgende:
Huub: "fuck it, je bent maar een keer jong" en loopt naar de master bedroom.
Michael de hele avond al.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:55 schreef lorence1 het volgende:
huub ligt er maar wat bij
Lijkt maar zoquote:Op zondag 27 mei 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, euh ja![]()
Die gast lijkt een beetje op huub?
Of lijkt dat maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |