Even niet gevolgd, kregen ze daar een melding over?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas mogen ze niet gebruikt worden
[afbeelding]
Yep, Huub kreeg telefoonquote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Even niet gevolgd, kregen ze daar een melding over?
wat eric betreft is dat echt fokking niet normaal!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je zou bijna gaan denken dat je gek bent als je het niet wilt, met al die sekstoestanden in de Kooi.
Misschien zou jij dan eindelijk van Eric af zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Zou ook wel erg sneu zijn voor vermoeide Michael.
Hoezo? Ik zit niet met Eric in mijn maag hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien zou jij dan eindelijk van Eric af zijn.
Geen enkel plan van Brian, tot nu toe, heeft gewerkt !quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het tigste masterplan van Brian dat mislukt....
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit niet met Eric in mijn maag hoor![]()
![]()
Heh hehquote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
tiepvoutje, zal wel aan de tijd liggen
![]()
Ja ik hoorde het ook haha..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
Hoorde jullie dat hij wilde weer huub erbij hebben...
volgens mij om huub te zien....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Michael daar gekomen is. Had ie geen geld voor eten meer, ofzo?
Of was 'ie van water en licht afgesloten. I don'f get it.
erik zei als ik huub even haal voor een nachtkus wil je dan wel neuken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |