eric is op dit moment echt UBER eng.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:57 schreef robert2006 het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind eric vele malen erger dan brian
Versta het niet door die kutvogels.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef lorence1 het volgende:
wat zeggen ze nu allemaal?
off topic: vroeg me al is af wat jou icon is? lijkt wel een klein meisje die een vogelspin opeet ofzoquote:
hij doet de naam mietje eer aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Michael is het onderdanige type, laat zich graag vernederen.
Ik hoor Eric alleen maar Wat Wat Wat zeggen...quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef lorence1 het volgende:
wat zeggen ze nu allemaal?
hehehe...klopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
off topic: vroeg me al is af wat jou icon is? lijkt wel een klein meisje die een vogelspin opeet ofzo![]()
tis niet wat ie zegt maar wat ie doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:02 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
en waarom? wat zegt ie voor nare dingen?
eh....je valt in herhaling..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
waarom eng dan? neukt erik hem in z'n poepertje?![]()
en terecht.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
Volgens mij ziet Michael seks voor de camera's niet zitten.
Ja. Je zou bijna gaan denken dat je gek bent als je het niet wilt, met al die sekstoestanden in de Kooi.quote:
Even niet gevolgd, kregen ze daar een melding over?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas mogen ze niet gebruikt worden
[afbeelding]
Yep, Huub kreeg telefoonquote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Even niet gevolgd, kregen ze daar een melding over?
wat eric betreft is dat echt fokking niet normaal!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je zou bijna gaan denken dat je gek bent als je het niet wilt, met al die sekstoestanden in de Kooi.
Misschien zou jij dan eindelijk van Eric af zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Zou ook wel erg sneu zijn voor vermoeide Michael.
Hoezo? Ik zit niet met Eric in mijn maag hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien zou jij dan eindelijk van Eric af zijn.
Geen enkel plan van Brian, tot nu toe, heeft gewerkt !quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het tigste masterplan van Brian dat mislukt....
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit niet met Eric in mijn maag hoor![]()
![]()
Heh hehquote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
tiepvoutje, zal wel aan de tijd liggen
![]()
Ja ik hoorde het ook haha..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
Hoorde jullie dat hij wilde weer huub erbij hebben...
volgens mij om huub te zien....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Michael daar gekomen is. Had ie geen geld voor eten meer, ofzo?
Of was 'ie van water en licht afgesloten. I don'f get it.
erik zei als ik huub even haal voor een nachtkus wil je dan wel neuken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |