quote:Op zondag 27 mei 2007 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me wel duidelijk, bij Mundo moet je niet zijn voor een hete date
Lijkt er wel op. Soms een kreetje van Liekequote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
BSOL, interpreteer de beelden op stream 3 eens? Ik twijfel... 69 misschien?
Ha. Nou, eens kijken waar dit heen gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Soms een kreetje van Lieke
Wat is het toch leerzaam, DGK kijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, het was een echte 69. Eric komt erbij, Lieke praat en Huub hoor je ergens vanuit het vooronder
Huub word uit zijn bed getrokken voor geile homo seksquote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
Wat een feest, Huub gaat mee.
En weer terug naar de keuken. Ze hebben toestemming gekregen van de Febo voor een trio....quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
Huub en Eric nu samen in de keuken. Of er nog champagne is. Er wordt gebeld, geluid weg. Huub terug naar Lieke, dan weer samen in de keuken.
Je bent precies op tijd, Play-Eend.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub word uit zijn bed getrokken voor geile homo seks
Yep, twee keer omdat Eric toch wilde drinken. Huub dronk fristiquote:Op zondag 27 mei 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
Alweer telefoon en geluid weg. Misschien vanwege de drank? Huub even later: Ik drink toch ook Fristi?
Zit er vet in, volgens mij walgt Michael van Ericquote:Op zondag 27 mei 2007 03:50 schreef lorence1 het volgende:
en dan wil m straks dat eric niet meedoet...... dan kom ik helemaal niet meer bij
Ik voer je wel af.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:50 schreef lorence1 het volgende:
en dan wil m straks dat eric niet meedoet...... dan kom ik helemaal niet meer bij
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef Soho het volgende:
Huub: "fuck it, je bent maar een keer jong" en loopt naar de master bedroom.
Euh, euh jaquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef Soho het volgende:
Huub: "fuck it, je bent maar een keer jong" en loopt naar de master bedroom.
Michael de hele avond al.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:55 schreef lorence1 het volgende:
huub ligt er maar wat bij
Lijkt maar zoquote:Op zondag 27 mei 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, euh ja![]()
Die gast lijkt een beetje op huub?
Of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |