Ja erg leuk maar het moet niet te lang durenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je je niet snel laat veroveren, ik mag dat wel, zegt Eric
Jah, tot op een zekere hoogte idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja erg leuk maar het moet niet te lang duren![]()
Wat wordt verstaan wordt hier geloof ik wel allemaal gemeld. 't Is niet zo duidelijk allemaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Mani89 het volgende:
kan iemand een beetje samenvatten wat er gezegd word door E&M kan er niet wijs uit worden
Niet meer volgens mij. Hij had al zijn trainsters ontslagen. Nu heeft hij een nieuwe en die geeft alleen van die vage tips.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is Japio daar eigenlijk nog bezig met afvallen, hij lijkt nog even vet als sinds dag 1
Nou zegquote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef F04 het volgende:
Misschien dat iemand even een samenvatting wil maken van wat er afgelopen avond is gebeurd. En dan in het Update topic posten?
De nieuwe moet nog beginnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Niet meer volgens mij. Hij had al zijn trainsters ontslagen. Nu heeft hij een nieuwe en die geeft alleen van die vage tips.
Dan schrijf jij toch die updatequote:Op zondag 27 mei 2007 02:28 schreef F04 het volgende:
Dit is toch een opmerkelijke gebeurtenis?![]()
Dit zie ik niet elke avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |