Ja erg leuk maar het moet niet te lang durenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je je niet snel laat veroveren, ik mag dat wel, zegt Eric
Jah, tot op een zekere hoogte idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja erg leuk maar het moet niet te lang duren![]()
Wat wordt verstaan wordt hier geloof ik wel allemaal gemeld. 't Is niet zo duidelijk allemaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Mani89 het volgende:
kan iemand een beetje samenvatten wat er gezegd word door E&M kan er niet wijs uit worden
Niet meer volgens mij. Hij had al zijn trainsters ontslagen. Nu heeft hij een nieuwe en die geeft alleen van die vage tips.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is Japio daar eigenlijk nog bezig met afvallen, hij lijkt nog even vet als sinds dag 1
Nou zegquote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef F04 het volgende:
Misschien dat iemand even een samenvatting wil maken van wat er afgelopen avond is gebeurd. En dan in het Update topic posten?
De nieuwe moet nog beginnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Niet meer volgens mij. Hij had al zijn trainsters ontslagen. Nu heeft hij een nieuwe en die geeft alleen van die vage tips.
Dan schrijf jij toch die updatequote:Op zondag 27 mei 2007 02:28 schreef F04 het volgende:
Dit is toch een opmerkelijke gebeurtenis?![]()
Dit zie ik niet elke avond.
misschien wilde hij net zo'n kruiwagen als Lieke, maar had hij geen zin om schoon te makenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Michael vindt het verwerpelijk dat Eric als gigolo heeft gewerkt...waarom heeft die gozer in Godsnaam gereageerd op Eric om met hem te gaan daten![]()
yep op talpa super om te zien altijdquote:Op zondag 27 mei 2007 02:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap en Huub besluiten om tv te kijken. Er schijnt poker op te zijn;
[afbeelding]
bla bla bla iksta ingeschreven bij een modellenbureau .. ik ben dus ook modelquote:Op zondag 27 mei 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
Michael is model,
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
Oh guttegut, Lieke is ook weer uit bed. Kan ze Huub geen 5 minuten alleen laten ?
Dat zal het wel zijn inderdaad, triest. Was toch niet errrrrggg als hij met een man zoende, is toch geen bedreiging ??quote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
veel te bang dat hij michael gaat bespringen
Dat weet je goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe verrassend, Japio met een beker ijs. In ieder geval al de tweede vandaag.
[afbeelding]
Heel eenvoudig, vanmiddag ook al een cap van Japio met ijs gemaakt .......quote:
nog ranziger dan jaap die eric bahquote:Op zondag 27 mei 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
Michael wil niet zoenen omdat hij al bijna slaapt. Dus Eric maakt hem wakker. Hoeso doe je dat nu klojo, vraagt Michael.
Daarna vraagt hij om een trio-zoen (ik gok met Huub). Volgens mij is hij voornamelijk voor Huub gekomen. Hij kijkt al de hele tijd naar hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |