dus dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik er niets aan. En dat is niet omdat het 2 homomannen zijn, maar omdat het bloedeloze seks is tussen 2 mensen die elkaar niet kennen en nauwelijks met elkaar kunnen praten.
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric hade eerder kans op sex als hij huub heeft laten meedoen
Dat was toen ook met die SOCA Boys danseres en Brianquote:Op zondag 27 mei 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik er niets aan. En dat is niet omdat het 2 homomannen zijn, maar omdat het bloedeloze seks is tussen 2 mensen die elkaar niet kennen en nauwelijks met elkaar kunnen praten.
Ik vond het best luguber. Het lijkt op een aanranding van een onschuldige cavia.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik raak er ook niet opgewonden van, maar ik zie andere reacties dan bij B&A of H&L, namelijk kotssmileys en zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat boeide tenminste nog vanwege het gelieg tegen Amanda en de blikken van Natasia.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat was toen ook met die SOCA Boys danseres en Brian
Na de sex vroeg Brian:Hoe heet je eigenlijk?
Mijne zijn gewoon persoonlijk naar Eric gericht.... ik moet die gozer gewoon nietquote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, ik raak er ook niet opgewonden van, maar ik zie andere reacties dan bij B&A of H&L, namelijk kotssmileys en zo.
En als ik jou lees op dit moment, moet ik weer aan Jan Pronk denken.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het best luguber. Het lijkt op een aanranding van een onschuldige cavia.
Nee toch? Die jongen klonk aan de telefoon heel wat wijzer en volwassener dan hij nu lijkt hoor. Hij zal wel zenuwachtig zijn met al die camera's... of misschien vindt hij Eric toch niet zo leuk bij nader inzien.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het best luguber. Het lijkt op een aanranding van een onschuldige cavia.
Cap!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat dat knulletje bij Eric in slaap is gevallen
idd waarom ze dan lieke en huubje niet meer volgen... redactie doe dr wat anquote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef PumaStreamer het volgende:
ik kijk gewoon effe helemaal niet naar al die neukende kneuszzzen
En dus nu kan hij z'n gang gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat dat knulletje bij Eric in slaap is gevallen
welke stream kijk jij dan naar?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef PumaStreamer het volgende:
ik kijk gewoon effe helemaal niet naar al die neukende kneuszzzen
Ik heb gemengde gevoelens bij deze mededeling.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En als ik jou lees op dit moment, moet ik weer aan Jan Pronk denken.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:07 schreef lorence1 het volgende:
liggen b&a trouwens in 1 bed samen of...?
hier ookquote:Op zondag 27 mei 2007 02:07 schreef F04 het volgende:
Kan iemand verstaan wat Eric zegt? Slecht geluid hier.
Weemoed en lol...quote:Op zondag 27 mei 2007 02:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens bij deze mededeling.
Geen idee, ik kijk pas 15 minuten.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee toch? Die jongen klonk aan de telefoon heel wat wijzer en volwassener dan hij nu lijkt hoor. Hij zal wel zenuwachtig zijn met al die camera's... of misschien vindt hij Eric toch niet zo leuk bij nader inzien.
Ik ook zo...quote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef F04 het volgende:
Natas slaap al als het goed is.
Ik vermoed van niet... misschien vanochtend?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef Gigageil het volgende:
De vraag is : Leegt Eric vanacht zijn ballen eindelijk?![]()
![]()
Computeren in kantoor en troep eten.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef webextreme.nl het volgende:
en jaap ligt op bed? of issie aan het computeren nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |