LOL! nu pas zie ik die interpretatie voor me!!quote:
Dat, en het niet meer terugkomen op topics omdat het waarschijnlijk veel te veel werk voor hem is om e.e.a. ook echt te onderbouwen. En dan heeft ie notabene dit topic ook nog eens in zijn sig gezet.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:46 schreef more het volgende:
Is US bashen een fulltime job voor jou?
Ja maar kijk wat ik schrijfquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar ik heb in dit topic bijvoorbeeld al een paar keer gehoord hoe slecht Amerika wel niet is omdat ze Saddam (en andere dictaturen) ondersteunen. Maar kijk je even in onze eigen achtertuin dan zie je dat zelfs Nederlanders gifgas aan hem leverden. En dat Frankrijk en Duitsland net zo goed bloed aan hun handen hebben.
Alleen worden Frankrijk, Duitsland en Nederland er lang niet zo hard op afgerekend als de Amerikanen. Beetje dubbele maatstaven, dat wilde ik eigenlijk even duidelijk maken.
Maar om daar even op terug te komen; Wat is vervelender? Mensen die extreem negatief zijn over een land & volk zonder te weten waar ze het over hebben, of mensen die juist extreem positief over een land & volk zijn zonder te weten waar ze het over hebben....quote:
Beiden zijn zo'n beetje net zo vervelend maar ik ben meestal van de positieve benadering dus naar mijn mening is negatief vervelenderquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar om daar even op terug te komen; Wat is vervelender? Mensen die extreem negatief zijn over een land & volk zonder te weten waar ze het over hebben, of mensen die juist extreem positief over een land & volk zijn zonder te weten waar ze het over hebben....
You are either with us or against usquote:
Het is heel fijn hoor dat je je als Nederlander ongerust maakt over Amerika, maar waarom moet je in hemelsnaam dan komen met stereotypen als "Amerikanen zijn dom", en een lijst van punten opnoemen die je totaal niet onderbouwt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef pberends het volgende:
Langverwachte reply...
Jammer dat iedereen denkt dat ik een anti-Amerikanist ben en dat dit de zoveelste bash-topic ik. Ik maar me juist erg ongerust om VS omdat zij nog een van de weinigen zijn waar ik nog hoop in zie.
De Amerikanen zijn onze naaste handelspartners, hebben als militaire bondgenoot de meeste impact op ons buitenlands beleid, roeren hun vinger stevig in de wereld en beinvloeden ons cultureel het meest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is heel fijn hoor dat je je als Nederlander ongerust maakt over Amerika,
Leuk dat je daarover begint, maar heb ik niet gelijk op de genoemde punten in mijn reply? Sommige punten waren inderdaad provocerendquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is heel fijn hoor dat je je als Nederlander ongerust maakt over Amerika, maar waarom moet je in hemelsnaam dan komen met stereotypen als "Amerikanen zijn dom", en een lijst van punten opnoemen die je totaal niet onderbouwt?
Het lijkt de FP wel.quote:Waarom? Elke keer als iemand kritiek op Amerika levert, en dat lijkt me sowieso logisch voor een supermacht, wordt de kritiek weggewuifd alsof het niets is.
Ik heb mijn uitgebreide reply al geschreven. Ik vind het alleen weer erg dom overkomen dat je punten neerzet zonder daarbij ook een fatsoenlijke onderbouwing te geven. Zeker als je een topic als deze in je sig gaat zetten om meer bekijks te trekken doen opmerkingen als "Amerikanen zijn dom" jouw eigen intelligentie toch echt geen eer aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef pberends het volgende:
Leuk dat je daarover begint, maar heb ik niet gelijk op de genoemde punten in mijn reply? Sommige punten waren inderdaad provocerend.
Zelfs al was dat zo (wat dus niet zo is), dan maakte het alsnog geen reet uit, want de Amerikanen zien en horen het verschil toch niet tussen Duits en Nederlandsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Onderbroek het volgende:
maar dankzij the joe es of e spreken we nu geen duits!
Geen benul van de wereld? Wijs jij maar Albanië aan op de Europa kaart, wedden dat je het niet kan vinden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef A.West het volgende:
[..]
Zelfs al was dat zo (wat dus niet zo is), dan maakte het alsnog geen reet uit, want de Amerikanen zien en horen het verschil toch niet tussen Duits en Nederlands, en dan nog zou 1 goed ding lang niet alles goed maken wat ze voor misdaden hebben gepleegd in de wereld.
opzich ben ik het wel met de TS eens, vooral dat ze totaal geen benul hebben van de rest van de wereld (soms heb ik het gevoel alsof de meesten daar nog wereldkaarten van voor christus gebruiken), of dit heeft te maken met de enorme hoeveelheden pro-Amerika propaganda.
en de hypocrietie druipt overal vanaf
En jij kunt bijvoorbeeld Nebraska of Connecticut wel aanwijzen zeker? Jij bent degene die hypocriet is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef A.West het volgende:
[..]
Zelfs al was dat zo (wat dus niet zo is), dan maakte het alsnog geen reet uit, want de Amerikanen zien en horen het verschil toch niet tussen Duits en Nederlands, en dan nog zou 1 goed ding lang niet alles goed maken wat ze voor misdaden hebben gepleegd in de wereld.
opzich ben ik het wel met de TS eens, vooral dat ze totaal geen benul hebben van de rest van de wereld (soms heb ik het gevoel alsof de meesten daar nog wereldkaarten van voor christus gebruiken), of dit heeft te maken met de enorme hoeveelheden pro-Amerika propaganda.
en de hypocrietie druipt overal vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |