quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Kom je naar de meet, qu?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:43 schreef qu63 het volgende:
Ik kom om 13.42 aan op t station
als de vriendelijke NS meewerkt....
Ik vind 'm geweldig. Ik heb ontzettend veel verschillende manieren van anticonceptie geprobeerd en dit is de enige waar ik écht blij mee ben. Naast de Diane35, maar die heb ik zo lang geslikt dat ik het niet onverstandig vond om op iets anders over te stappen. Van 'gewone' pillen word ik volslagen hysterisch, van een spiraaltje heb ik erg veel last.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:06 schreef -Trinity- het volgende:
Is die ring wel zo betrouwbaar? Hij's nog redelijk nieuw en ik hoorde allemaal dingen over afglijden en verminderde werking, hem voelen zitten enzo. Leek me nou niet de fijnste vorm die er op de markt is eigenlijk.
Ik word geplaagd door een deadline en haal me al genoeg op de hals. Leek me dus goed om deze week enkele dingen te laten vallen die een redelijk lage prio hadden in mijn agendaquote:
Das op zich wel een goede reden jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik word geplaagd door een deadline en haal me al genoeg op de hals. Leek me dus goed om deze week enkele dingen te laten vallen die een redelijk lage prio hadden in mijn agenda.
Mocht je er achter komen waarom, laat het me dan weten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me een beetje![]()
en ik weet niet waarom.
Vrouwzijn sucks soms.
Jij hebt er ook last van?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mocht je er achter komen waarom, laat het me dan weten.
Op dit moment niet echt heel erg veel last van, maar de laatste paar weken wisselt mijn stemming ook gigantisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij hebt er ook last van?'t Zal 't weer wel zijn ofzo.
Balenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik word geplaagd door een deadline en haal me al genoeg op de hals. Leek me dus goed om deze week enkele dingen te laten vallen die een redelijk lage prio hadden in mijn agenda.
Valt wel mee, er komen er wel meer hoor, maar die komen van ver dus zijn al onderweg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:57 schreef Isegrim het volgende:Straks lopen Alicey en ik daar met z'n tweeën in Naturalis.
zie meettopicquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef Alicey het volgende:
Hoezo trouwens wij met zijn tweeen Issi? Komt jealsnog niet mee?
Niet naar Naturalis. Wel voor 't eten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef Alicey het volgende:
Hoezo trouwens wij met zijn tweeen Issi? Komt jealsnog niet mee?
Ok, maar zonder jou komt hij vast te laat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet naar Naturalis. Wel voor 't eten.
Met mij komt hij evengoed te laat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, maar zonder jou komt hij vast te laat.
enige voordeel is dat alles wel snel is nuquote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef qu63 het volgende:
* qu63 niet blij
alle instellingen kwijt van mn pc enzo
Ja best wel goede film iddquote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net Zwartboek gekeken.
Wat een gave, indrukwekkende film! Toch wel een van de beste Nederlandse films die ik ooit heb gezien.
10quote:Op maandag 28 mei 2007 11:11 schreef Roomsoesje het volgende:
Is iemand er eigenlijk al achter hoe die lichtgevende sticks van Causa werken? En hoe chemisch zijn ze op een schaal van 1..10:
A) 8
B) 9
C) 10![]()
Mijn handen, waar het spul van een gebroken stick overheen gelopen wasquote:Op maandag 28 mei 2007 11:29 schreef osho het volgende:
[..]
10
ik denk niet dat je aan de stick moet gaan sabbelen
ok, geen mutaties dusquote:Op maandag 28 mei 2007 12:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mijn handen, waar het spul van een gebroken stick overheen gelopen was, hebben gelukkig niet nog meer vingers gekregen, dus ik heb hoop dat het met de schadelijkheid meevalt
![]()
Vrij chemisch. Ringo heeft de stick te grazen genomen, ondanks voorzorgmaatregelen, en die vloeistof die er in zit geeft zelf gewoon licht.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:11 schreef Roomsoesje het volgende:
Is iemand er eigenlijk al achter hoe die lichtgevende sticks van Causa werken? En hoe chemisch zijn ze op een schaal van 1..10:
A) 8
B) 9
C) 10![]()
Die mutaties komen waarschijnlijk pas "aan het licht" over een aantal generaties. Bij kinderen die homozygoot zijn voor het gemuteerde gen. (beide ouders in contact geweest met de Causastick) Dat wordt het moment van de verlichting. Eigenlijk net zo als die lichtgevende varkentjesquote:Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef osho het volgende:
[..]
ok, geen mutaties dus
misschien is uitwendig gebruik nog ok, maar inwendig is echt not done
Iets als foto's ontwikkelen gaat dan echter wel lastig worden..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef barthol het volgende:
[..]
Die mutaties komen waarschijnlijk pas "aan het licht" over een aantal generaties. Bij kinderen die homozygoot zijn voor het gemuteerde gen. (beide ouders in contact geweest met de Causastick) Dat wordt het moment van de verlichting. Eigenlijk net zo als die lichtgevende varkentjes
Voordeel is dat er dan geen nachtlampjes meer hoeven geinstalleerd te worden in de kinderkamer.
[afbeelding]
Maar we hebben tegenwoordig toch allemaal digitale camera's?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iets als foto's ontwikkelen gaat dan echter wel lastig worden..
Verlichting krijgt zo wel weer een heel eigen betekenis..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef barthol het volgende:
[..]
Maar we hebben tegenwoordig toch allemaal digitale camera's?
Volgens mij is het de toekomst. (maar wel een tweedeling tussen "de verlichten" en degenen die hun ogen geen licht zijn)
Ik heb vaak dat ik een hoop associaties krijg bij een enkele opmerking. Het is een leuk gegeven voor een parodie. Een futuristische roman met de titel "de verlichting"quote:Op maandag 28 mei 2007 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verlichting krijgt zo wel weer een heel eigen betekenis..
Dat precies heb ik niet zo. Ik heb wel vaak dat ik (vaak absurde) dingen voor me zie.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:10 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik een hoop associaties krijg bij een enkele opmerking.
quote:Het is een leuk gegeven voor een parodie. Een futuristische roman met de titel "de verlichting"
Misschien wel vergelijkbaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat precies heb ik niet zo. Ik heb wel vaak dat ik (vaak absurde) dingen voor me zie.
[..]
Zolang je maar niet bijtquote:Op maandag 28 mei 2007 11:29 schreef osho het volgende:
10
ik denk niet dat je aan de stick moet gaan sabbelen
hmmmmmquote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef barthol het volgende:
[..]
Die mutaties komen waarschijnlijk pas "aan het licht" over een aantal generaties. Bij kinderen die homozygoot zijn voor het gemuteerde gen. (beide ouders in contact geweest met de Causastick) Dat wordt het moment van de verlichting. Eigenlijk net zo als die lichtgevende varkentjes
Voordeel is dat er dan geen nachtlampjes meer hoeven geinstalleerd te worden in de kinderkamer.
[afbeelding]
Lichtgevende dieren is inderdaad wel echt absurd.. Weinig fantasie meer voor nodig om dan iets nog absurders er in te zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:53 schreef barthol het volgende:
[..]
Misschien wel vergelijkbaar.
Dat wat ik voor me zag vond ik ook behoorlijk absurd, maar dat ze indertijd die lichtgevende dieren hebben gemaakt vond ik al absurd toen ik er voor het eerst over las. En absurde tweedelingen, die zie ik ook veel te vaak.
Allerlei vormen van wij-zij denken, met waardeoordelen in het voordeel van het wij en in het nadeel van het zij.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lichtgevende dieren is inderdaad wel echt absurd.. Weinig fantasie meer voor nodig om dan iets nog absurders er in te zien.Wat bedoel je precies met absurde tweedelingen?
Op die manier.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef barthol het volgende:
[..]
Allerlei vormen van wij-zij denken, met waardeoordelen in het voordeel van het wij en in het nadeel van het zij.
Dat prikkelt me vaak. Ik zie er te vaak voorbeelden van en voel dan de vervreemding.
Ik heb gister The Fountain gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net Zwartboek gekeken.
Wat een gave, indrukwekkende film! Toch wel een van de beste Nederlandse films die ik ooit heb gezien.
de fontein van de eeuwige jeugd/leven volgens mij, toch ?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb gister The Fountain gezien. Je had gelijk, echt een hele mooie film! De effecten waren echt geweldig (die nevel
) en de symboliek vond ik ook erg mooi
.
Ik snap alleen niet waarom de film The Fountain heet?Ik weet wel dat de hoofdpersoon haar boek zo genoemd heeft, maar waarom?
The Fountain = de fontein des levens, wie daaruit drinkt heeft het eeuwige leven.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb gister The Fountain gezien. Je had gelijk, echt een hele mooie film! De effecten waren echt geweldig (die nevel
) en de symboliek vond ik ook erg mooi
.
Ik snap alleen niet waarom de film The Fountain heet?Ik weet wel dat de hoofdpersoon haar boek zo genoemd heeft, maar waarom?
Ah! Ik snap hemquote:Op maandag 28 mei 2007 18:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
The Fountain = de fontein des levens, wie daaruit drinkt heeft het eeuwige leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehequote:Ben blij dat je hem ook zo mooi vond! Ik was op een bepaald moment gewoonweg boos op de mannelijke hoofdpersoon...echt, ik kon me nog net inhouden om niet in de bios tegen schaap te gaan vertellen wat ik vond dat die man in de film fout deed en dat hij maar nooooooooit moest gaan doen
ik heb me ingehouden tot we de zaal uitliepen, maar langer dan dat ging echt niet. Op zich kon ik zijn houding nog wel begrijpen. Je ziet wel vaker dat mensen niet willen accepteren dat een geliefde misschien sterft. Maar ik vond het acteerspel wel erg goed
. En Hugh Jackman vind ik altijd wel erg tof
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ah! Ik snap hem.
volgens mij niet persé direkt die link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:13 schreef osho het volgende:
[..]
volgens mij niet persé direkt die link.Hmm ok. Wel grappig, volgens mij wordt het namelijk niet een keer zo genoemd in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kentucky is een beetje ver weg, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef Reya het volgende:
http://www.creationmuseum.org/
Ik heb alvast een bestemming voor de volgende wfl-meet gevonden
Mjah.quote:
maar vandaag ben ik er nogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Nog 7 dagen werken en dan hebben we vakantie
Van die 7 werkdagen zit schaap er 5 in het buitenland
Nee, zijn geen foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Geen foto's van de meet?
hoi laiverdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Geen foto's van de meet?
Ha, Causa! De koffie smaakt weer prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef Causa het volgende:
* Causa komt online en ziet Alicey, Isegrim, Bruce117, Miss_Sly, Osho, Nokwanda, Brahimov en Roomsoesje en zegt goedemorgen allemaalen gaat de LFC-koffie serveren.
Brahimov, ik wist niet dat je die dingen stuk kon breken, Slechts dat ze niet mochten voor kids onder de 4.
ik denk dat er je wel rekening moet houden met wat Barthol zoal zegt.
(knip)
Kreeg je geen gigantische pijn in je handen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef Causa het volgende:
Reya en Geartsjuh
Mooizo Brahimov![]()
Het duurde bij mij nogal lang voor ik de connectie ijsblok - warmtecamera legde trouwens. Te druk bezig me te verwonderen hoe ze die diepe handen erin maakten plus met het surrealistische gevoel dat er iets niet klopte. Al gauw was de mijne iig te koud om het ding nog te doen smelten. Ik neem aan dat die tentoonstelling er al een hele tijd staat en dat het zo gekomen is.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Alicey het volgende:
Kreeg je geen gigantische pijn in je handen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef Causa het volgende:
het surrealistische gevoel dat er iets niet klopte.
quote:
Ooit op een meet die dingen bij ons gehad. Mirage nam ze mee. Maar in de auto ging er een kapot en de vloeistof vloog de auto door. Bleef lichtgevende strepen geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef Causa het volgende:
* Causa] komt online en ziet Alicey, Isegrim, Bruce117, Miss_Sly, Osho, Nokwanda, Brahimov en Roomsoesje en zegt goedemorgen allemaalen gaat de LFC-koffie serveren.[/me]
Brahimov, ik wist niet dat je die dingen stuk kon breken, Slechts dat ze niet mochten voor kids onder de 4.
ik denk dat er je wel rekening moet houden met wat Barthol zoal zegt.
Ik heb lichtgevende dieren btw nooit absurt gevonden best wel logisch eerder en wat is er nou eenmaal niet lichtgevend? Licht hoort erbij.![]()
Idem. heb sindskort een breedbeeld tv en kijk zowaar af en toe tv of een film.quote:Miss_Sly, wij hebben zwartboek ook gezien. Idd best indrukwekkend maar dat had ik tijdens het kijken nog niet in de gaten, achteraf pas. Op z'n westfries; Dat het ôs Paul mooi dein.
Geartsjuh, 'k was net op zoek naar een goede film die ik nog niet ken.
[me=Causa schrijft op: The fountain.![]()
Zou een "mij" actie kunnen zijn.quote:Nokwanda, ik had een camera bij me, maar de batterij was leeg.![]()
Koolstoffiltertje moet voldoende zijnquote:
Joh, egwaar? toevalligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit op een meet die dingen bij ons gehad. Mirage nam ze mee. Maar in de auto ging er een kapot en de vloeistof vloog de auto door. Bleef lichtgevende strepen geven.
Was wel leuk. Soms is gif heel okay![]()
leukquote:[..]
Idem. heb sindskort een breedbeeld tv en kijk zowaar af en toe tv of een film.
Shakes hands.quote:[..]
Zou een "mij" actie kunnen zijn.
Jahoorquote:Maar een meet zonder pics is ook best relaxed.
Een nacht zonder onderbrekingen ookquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een nacht zonder onderbrekingen ook![]()
De kittens hebben mijn slaapkamer ontdekt en vinden de metalen dwarsbalk oner mijn bedbodem geweldig materiaal om als klimrek te gebruiken. Maar alleen 's nachts.
Ouwe Roos heeft besloten dat NU de tijd rijp is om mijn hoofdkussen in te nemen. Maar alleen als mijn hoofd erop ligt.
En als ik dan mijn deur dicht doe staan ze allemaal in koor te mieuwen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een nacht zonder onderbrekingen ook![]()
De kittens hebben mijn slaapkamer ontdekt en vinden de metalen dwarsbalk oner mijn bedbodem geweldig materiaal om als klimrek te gebruiken. Maar alleen 's nachts.
Ouwe Roos heeft besloten dat NU de tijd rijp is om mijn hoofdkussen in te nemen. Maar alleen als mijn hoofd erop ligt.
En als ik dan mijn deur dicht doe staan ze allemaal in koor te mieuwen.
Ze kunnen ergens anders heen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef nokwanda het volgende:
Heb ze vanacht 2 x bij Joel gezet. Maar blijkbaar is die niet pestbaar genoeg of zo, want ze komen telkens terug naar mijn kamer.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef nokwanda het volgende:
Heb ze vanacht 2 x bij Joel gezet. Maar blijkbaar is die niet pestbaar genoeg of zo, want ze komen telkens terug naar mijn kamer.
Mijn katten zijn dan ook goed opgevoed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Causa het volgende:
[..]
Ze kunnen ergens anders heen he
Ik zei de katten van Alicey ook maar 1 keer dat ik de matras niet met ze zou delen. Geen probleem, gingen ze gewoon bij haar liggen![]()
Punt is: er lopen er op het moment 8 rond. 4 volwassen en 4 kitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:18 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben maar wat blij dat wij een deur tussen trappen en slaapkamers-gedeelte hebben, mieuwen heeft geen zin op die manier
Vroeger wel eens mee gemaakt bij m'n ouders thuis dat een poes de nachtrust verstoorde.
Sterkte komende nacht![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn katten zijn dan ook goed opgevoed.
Ik heb inmiddels een reputatie in OUD. Dientengevolge vrees ik dat als ik het daar over "mijn kinderen" ga hebben dat men al lont ruikt.quote:
Okay... ik geef toe... hij HAD een punt... het was gister ook wel nodig. Ik was TE melig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Ja, zo gaat dat tegenwoordig. Kinderen moeten hun ouders vertellen dat ze zich dienen te gedragen.
Lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Nog drie nachtjes slapen.
Afrekening gehad, er blijft een paar duizend euro over.Leuk voor het klussen.
Hoe vaak heeft hij zich niet gedragen terwijl jij hem hebt verteld dat het toch echt wel moet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik mag niet rellen in OUD.
Mijn kind zegt mij dat ik me moet gedragen
wacht effe.... nou ben ik in de war. Ik wist dat je er een opgaf in verweggistan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:56 schreef Isegrim het volgende:
Nog twee nachtjes slapen.
Met mijn nieuwe huis gaat het goed dus.
Ik woon nu al een half jaar in het appartementje van mijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wacht effe.... nou ben ik in de war. Ik wist dat je er een opgaf in verweggistan.
Zijn jij en je luvv nu samen naar een nieuwe gegaan?
quote:Ik wist dat Miss Sly en fokschaap een nieuw ding met dakterras hadden gevonden
Gaaaaf voor julliequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik woon nu al een half jaar in het appartementje van mijn(36 vierkante meter, één kamer
). Vrijdag is de overdracht van ons prachtige appartementje.
[..]
Hier werk ik. Als VvE-bestuurder / consulent. Erg toffe baan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaaaf voor jullieGefeliciteerd
En met werk? Ik begreep ergens tussen de regels door wel dat je weer werk had gevonden maar hoe en wat... geen idee.
Ah! Daar zijn die 2 dagenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:16 schreef Isegrim het volgende:
Vrijdag is de overdracht van ons prachtige appartementje.
En het is een beetje een duur kadootjequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:46 schreef Isegrim het volgende:Ik voel me net als een klein kind dat bijna jarig is.
Alleen heb ik het cadeautje zelf gekocht en weet ik al wat het is.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hier werk ik. Als VvE-bestuurder / consulent. Erg toffe baan.![]()
Ik werkte er nog niet toen ik het kocht, maar ik ben wel van plan om actief te worden in mijn eigen VvE.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je bent iig een zeer bewuste koper dan
Zo erg hebben jullie het toch niet verbouwd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Stadswonen komt zometeen het appartement van mijninspecteren. Hoop dat ze niet al te moeilijk doen en dat we geen muren wit moeten gaan verven o.i.d.
Neuh, maar er zitten wel een paar witte strepen op de donkerrode muren, waar planken hingen (eerst planken ophangen en dan de muur schilderenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo erg hebben jullie het toch niet verbouwd?
Muren zijn toch doorgaans de verantwoordelijkheid van de huurder, en niet van de verhuurder?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, maar er zitten wel een paar witte strepen op de donkerrode muren, waar planken hingen (eerst planken ophangen en dan de muur schilderen).
Kweenie. Hoor het straks wel. Gaten moeten iig nog wel gedicht. En de badkamer is een beetje beschimmeld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Muren zijn toch doorgaans de verantwoordelijkheid van de huurder, en niet van de verhuurder?
mkay, maar dat zijn relatief eenvoudige dingen om zelf te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kweenie. Hoor het straks wel. Gaten moeten iig nog wel gedicht. En de badkamer is een beetje beschimmeld.
Felikameli.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
* Geartsjuh is jarig vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
oh, dan is het niet doorgedrongen tot in de muren enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jahoor. Beetje bleekwater erop en het verdwijnt voor je ogen.
Heb je helemaal niets meer in huis?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:25 schreef Isegrim het volgende:
Jezus, ik had al zo'n honger.Laat die inspecteurs opschieten, dan kan ik eten gaan kopen.
Feli alvast!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Geartsjuh![]()
Nokwanda, wij hebben inderdaad een mooi ding met dakterras gekocht. Wordt volgende week van ons en dan kan het grote bouwen gaan beginnen
Net al een uur gesport![]()
Vind zelf altijd dat dat lekkere 's morgens nog belangrijker is dan 's avonds. substantie komt ook nauwer.quote:
LFC'ers als buren. Het wordt dan wel een heel erg kliek-idee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Heel de LFC heeft zo ongeveer een huis gekocht.Jammer dat we niet allemaal buren zijn geworden, dan konden we één grote house warming party houden.
Lijkt me wel gezellig, met z'n allen in Rotterdam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
LFC'ers als buren. Het wordt dan wel een heel erg kliek-idee.
zga. Alleen niet allemaal dit jaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Heel de LFC heeft zo ongeveer een huis gekocht.![]()
hehquote:Jammer dat we niet allemaal buren zijn geworden, dan konden we één grote house warming party houden.
Dat is onmogelijk, wij gaan echt niet in Rotterdam wonenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Heel de LFC heeft zo ongeveer een huis gekocht.Jammer dat we niet allemaal buren zijn geworden, dan konden we één grote house warming party houden.
En wij niet in 020.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, wij gaan echt niet in Rotterdam wonen![]()
![]()
Je hebt nota bene net het platteland verlaten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, wij gaan echt niet in Rotterdam wonen![]()
![]()
Dat is tenminste voor iedereen 3 keer niksquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Isegrim het volgende:
We zouden met z'n allen in Kutjeklapperveen kunnen gaan wonen. Dat ligt precies tussen Amsterdam en Rotterdam.
Dan roep je 'momentje' en wachten ze een paar minuten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:36 schreef Isegrim het volgende:
Laat die lui opschieten.Ik moet echt onwijs nodig naar de WC, maar als ik dat doe, zul je zien dat ze aanbellen als ik net zit.
Mazal tovquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Geartsjuh![]()
Nokwanda, wij hebben inderdaad een mooi ding met dakterras gekocht. Wordt volgende week van ons en dan kan het grote bouwen gaan beginnen
Net al een uur gesport![]()
Bestaat dat echt? nee toch, hequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Isegrim het volgende:
We zouden met z'n allen in Kutjeklapperveen kunnen gaan wonen. Dat ligt precies tussen Amsterdam en Rotterdam.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bestaat dat echt? nee toch, he
nee dus.. ik googlede
![]()
![]()
Doos.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bestaat dat echt? nee toch, he
nee dus.. ik googlede
![]()
![]()
So?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt nota bene net het platteland verlaten.
Leuk, en goed voor de nodige ruzies en relatiestrubbelingenquote:
Gefeliciteerd Geartsjuh!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
Wat een zeikerds.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Ze zijn geweest. We moeten wel overschilderen, maar als zij het doen kost het maar 75 euro, dus dat valt mee.
Ik zeik niet over andere steden, maar ik ben verliefd op Amsterdam en hier blijf ik. Bovendien gaat schaap, geboren Amsterdammer, ook echt niet wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt me op dat het juist al dat import-tuig is dat het hardste zeikt over andere steden.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeik niet over andere steden, maar ik ben verliefd op Amsterdam en hier blijf ik. Bovendien gaat schaap, geboren Amsterdammer, ook echt niet weg
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden IIquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen een oranje kaarsje in hun avatar?
Vast voorspoedige reis geweest dat je zo blij bent.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef osho het volgende:
[..]
yep, dit bericht komt vanuit Wenen
even pauze nu
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef osho het volgende:
[..]
yep, dit bericht komt vanuit Wenen
even pauze nu
Van zulk soort geklungel wordt je ook wel moe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Causa het volgende:
nu belde m'n moeder net voor de 6 keer deze dag. Ze is van de OK terug gebracht naar de afdeling zonder dat er iets geopererd is.
Omdat de chirurg een instrument nodig heeft waarvan er maar drie zijn en allemaal in gebruik. Als er weer 1 vrij is moet het eerst nog uitgebreid gesteriliseerd.
Ze zou vandaag als 2e van de dag geopereerd worden. Nummer 2 is ze nog steeds maar ze wordt het wachten nu wel knap moe.
Is Wenen mooi?quote:
Causa, wat naarquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Causa het volgende:
nu belde m'n moeder net voor de 6 keer deze dag. Ze is van de OK terug gebracht naar de afdeling zonder dat er iets geopererd is.
Omdat de chirurg een instrument nodig heeft waarvan er maar drie zijn en allemaal in gebruik. Als er weer 1 vrij is moet het eerst nog uitgebreid gesteriliseerd.
Ze zou vandaag als 2e van de dag geopereerd worden. Nummer 2 is ze nog steeds maar ze wordt het wachten nu wel knap moe.
Wens haar maar sterkte van de hele LFCquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef Causa het volgende:
heb ur weer aan de lijn nu
Gedaan, vond ze fijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wens haar maar sterkte van de hele LFC
Ik heb alleen nog plantengeraamtes in m'n broccoliperkquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef nokwanda het volgende:
of ze hadden ze helemaal opgegeten als ze TE lekker waren
Dat geloof je toch niet?quote:Geachte heer / mevrouw,
Vandaag ontving ik van u de afrekening inzake de aankoop van het appartement aan de XXXstraat XXX te Rotterdam. De overdracht is a.s. vrijdag 1 juni.
Ik tref nogal wat fouten aan:
* De aanhef van de brief luidt 'Geachte heer [heiden6]'. Dit is mijn vriend, maar aangezien ik de woning koop en de brief ook aan mij geadresseerd is, vind ik het nogal vreemd dat de brief aan hem gericht wordt.
* In de concept hypotheekakte staat mijn postadres vermeld als mijn woonadres. Mijn woonadres (tot aan 1 juni) is XXX te Rotterdam. Het adres aan de XXXstraat is enkel mijn postadres. Dit heb ik ook expliciet zo doorgegeven (in de adressering staat dan ook 'p/a').
* In de concept hypotheekakte staat als datum 13 november 2006.
* In de concept hypotheekakte is op pagina 3 sprake van een hypothecaire lening van 270.000 euro. Dit klopt niet. In de afrekening staat wel het juiste bedrag, namelijk 163.000 euro.
* In de afrekening staan een paar taalfouten: 'hypotrhecaire' in plaats van 'hypothecaire' en 'XYXstraat' in plaats van 'XXXstraat'.
* In de afrekening worden 'externe kosten hypotheek' berekend, terwijl die al meegenomen zijn in de afrekening van Van de Weijer Leussink Hendriks notarissen. Ik neem aan dat ik de recherchekosten en de inschrijfkosten voor het Kadaster niet tweemaal hoef te betalen. Bovendien bedragen de recherchekosten Kadaster op de afrekening van Van de Weijer Leussink Hendriks notarissen 35,70, maar op uw afrekening zijn ze ineens verhoogd naar 37,50.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze opeenstapeling van slordigheidsfouten een beetje belachelijk vind gezien de honoraria die gerekend worden. Ik hoop maar dat ik er geen gemist heb die ik door mijn ondeskundigheid op juridisch gebied niet kan opmerken...
Ik wil op donderdag 31 mei graag nog telefonisch contact met u hebben hierover.
Met vriendelijke groeten,
XXX
Op zich zit er wel wat van logica in maar het was netjes geweest als ze je beter hadden geinformeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Volgens de hypotheekadviseur heeft er in de offerte gestaan dat mijn ouders bij de overdracht aanwezig moeten zijn. Ik ga dat ding nog wel een keer uitpluizen, want ik heb 'm toch echt gelezen en dat kan ik me werkelijk niet herinneren.
Mmmm lekker danquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:38 schreef -Trinity- het volgende:
Ik plaats een opmerking dat ik het kut vindt voor de kinderen van een stel gescheiden, ruziënde ouders met beide nieuwe partners, en ik ben nu gelijk gediagnosticeerd met een trauma en ik moet professionele hulp gaan zoeken want ik betrek alles op mezelf zodra het gesprek op scheidingen of kinderen kom.
Qu, was er bij jou nog plaats ergens in Amersfoort?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:02 schreef Causa het volgende:
* Causa geeft Reya de rest van de lichtstickjes![]()
nee licht slimpiequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
He serenades you en wat doe jij??? Je geeft hem gif!!!
*snel weer naar een vergadering rent*
Dat krijg je met al die vrouwenblaadjes die denken dat ze psychoanalyse voor dummies moeten gaan behandelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:38 schreef -Trinity- het volgende:
Ik plaats een opmerking dat ik het kut vindt voor de kinderen van een stel gescheiden, ruziënde ouders met beide nieuwe partners, en ik ben nu gelijk gediagnosticeerd met een trauma en ik moet professionele hulp gaan zoeken want ik betrek alles op mezelf zodra het gesprek op scheidingen of kinderen kom.
mjaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die vrouwenblaadjes die denken dat ze psychoanalyse voor dummies moeten gaan behandelen.![]()
De volgende keer ga ik wel een serenade voor jou houdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
He serenades you en wat doe jij??? Je geeft hem gif!!!
*snel weer naar een vergadering rent*
Ik ga ook maar een notaris diploma kopen ergensquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Mijn mail aan de notaris:
[..]
Dat geloof je toch niet?
Klinkt als een gevalletje borderline, thans nog in de ontkenningsfase. Mogelijk ook ADHD.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:38 schreef -Trinity- het volgende:
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag Issi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:34 schreef Isegrim het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAARGH!!!!
Kutdag.
Ik word vanmiddag om 16:00 gebeld door het notariskantoor: "Ja hallo, we kregen vandaag een brief van de bank dat uw ouders bij de overdracht aanwezig moeten zijn omdat ze garant staan". Ik: "Daar weet ik helemaal niks van, dat hebben ze helemaal niet gezegd bij de bank!![]()
"
Dus ik als een gek mijn ouders bellen, zij als een gek gaan regelen dat ze hier vrijdagochtend om 09:30 kunnen zijn.
Dood aan de Rabobank.Dit is de zoveelste onzorgvuldigheid.
En verder krijg ik net de afrekening van de notaris en die staat echt he-le-maal stikvol met fouten. Niet normaal. Krijgen die lui daarvoor een paar honderd euro per A4-tje???
Ik ben niet meer te redden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:41 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een gevalletje borderline, thans nog in de ontkenningsfase. Mogelijk ook ADHD.
Ik zal vanaf nu iedere ochtend eerst hoopvol uit mijn slaapkamerraam kijken om te zien of je er staat.....met roos, gitaartje en...... nou ja... of je er staat, zeg maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik wel een serenade voor jou houden
98.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag Issi.Of hoeveel ben je inmiddels ouder geworden door dit gedonder?
vgs mij is de diagnose van Alicey voor degene die jou liep te diagnotiserenquote:
Zou ik doen, je verdient er goud geld mee. En je hoeft alleen maar te kunnen copy-pasten, maar dat is voor sommigen al teveel gevraagd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een notaris diploma kopen ergens
Denk je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:27 schreef Causa het volgende:
vgs mij is de diagnose van Alicey voor degene die jou liep te diagnotiseren![]()
Als je dakloos wordt mag je bij mij altijd om een euro voor de nachtopvang komen bedelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
98.
Ik verwacht half en half dat er morgen weer iets niet klopt en dat ik straks dakloos ben.
Nee, eigenlijk niet, maar ik was dan ook weer niet zo serieus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:27 schreef Causa het volgende:
[..]
vgs mij is de diagnose van Alicey voor degene die jou liep te diagnotiseren![]()
Jee, bedankt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dakloos wordt mag je bij mij altijd om een euro voor de nachtopvang komen bedelen.
Mooi, dan ga ik wat knaken bij verdienen met het opstellen en passeren van wat aktes hier en daar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou ik doen, je verdient er goud geld mee. En je hoeft alleen maar te kunnen copy-pasten, maar dat is voor sommigen al teveel gevraagd.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jee, bedankt.In de nood leert men zijn vrienden kennen.
jips, dacht ik echt gisteravond, maar ik denk wel vaker verkeerd en om vlak voor het slapenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ik was dan ook weer niet zo serieus.
Bij mij mag je gratis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jee, bedankt.In de nood leert men zijn vrienden kennen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Bij mij mag je gratis.
leverd me een beklede en opgeruimde kamer op immers.![]()
Moet je kamer nog bekleed worden dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Bij mij mag je gratis.
leverd me een beklede en opgeruimde kamer op immers.![]()
Verkeerd denken heb ik ook wel eens last van.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:36 schreef Causa het volgende:
[..]
jips, dacht ik echt gisteravond, maar ik denk wel vaker verkeerd en om vlak voor het slapen![]()
Hoe doet ze dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je kamer nog bekleed worden dan?
Heb ik nog wel een leuk dinnetje voor je in de aanbieding. Die is daar heel erg goed in.... low budget kamers bekleden.
Vandeweek stuurde ze me foto's van haar nieuwe babykamer
Een muur helemaal veranderd in een fantasie balinees surfstrand. zooooooo mooi.
Vannacht wel gelegenheid tot uitrusten?quote:goeiemorgen allemaal
Had het liefst geslapen tot morgen of zo.
Gister zoveel gefietst overdag dat mijn zadelpijn overuren draait en daarna nog laat thuis na een vergadering![]()
Met allerlei materialen. Als een enorme collage.Zelfs de surfplankjes zijn 3D. Heeft ze doormidden gezaagd en ze er half opgeplakt. Ze vindt het niet erg als ik hier wat neerzet.quote:
Jawel.. maar had er graag nog een uurtje aanvastgeplakt.quote:[..]
Vannacht wel gelegenheid tot uitrusten?
Tjeempie, dat is idd wel keigoed werk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met allerlei materialen. Als een enorme collage.Zelfs de surfplankjes zijn 3D. Heeft ze doormidden gezaagd en ze er half opgeplakt. Ze vindt het niet erg als ik hier wat neerzet.
Moet je zien... ben kei trots op mijn creatieve dinnetjes...SPAM
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ik ken het.quote:Jawel.. maar had er graag nog een uurtje aanvastgeplakt.
Goedemorgen Nokwandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je kamer nog bekleed worden dan?
Heb ik nog wel een leuk dinnetje voor je in de aanbieding. Die is daar heel erg goed in.... low budget kamers bekleden.
Vandeweek stuurde ze me foto's van haar nieuwe babykamer
Een muur helemaal veranderd in een fantasie balinees surfstrand. zooooooo mooi.
morrie tot de tweedequote:goeiemorgen allemaal
Had het liefst geslapen tot morgen of zo.
Gister zoveel gefietst overdag dat mijn zadelpijn overuren draait en daarna nog laat thuis na een vergadering![]()
mooi gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met allerlei materialen. Als een enorme collage.Zelfs de surfplankjes zijn 3D. Heeft ze doormidden gezaagd en ze er half opgeplakt. Ze vindt het niet erg als ik hier wat neerzet.
Moet je zien... ben kei trots op mijn creatieve dinnetjes...SPAM
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Jawel.. maar had er graag nog een uurtje aanvastgeplakt.
Morguh allemaal.quote:
Da's ook wel keivroeg om aan te komen bij een klant.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morguh allemaal.
Oeps![]()
Maar dat is dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat mij vanmorgen overkwam.
Was lekker vroeg wakker en stond om 10 over 7 bij de klant op de stoep, kon ik niet beginnen omdat de receptie nog niet open was![]()
ja dat kan ook, maar verkeerdom kan ook, maar dat draait wel weer bij. Verkeerd denken daarentegen, kan van kwaad tot erger worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verkeerd denken heb ik ook wel eens last van.
Heeeerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Miss_Sly
* Causa geeft koffie aan.
Brak dagje dus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeeerlijk![]()
En hard nodig
Gisteren met vriendin gezellig uit eten, daarna thuis nog wat roseetjes weggewerkt en veel te laat gaan slapen als je bekijkt dat ik al sinds 5.15 op was die ochtend
Uhuh.. Da's het jammere er aan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Causa het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar verkeerdom kan ook, maar dat draait wel weer bij. Verkeerd denken daarentegen, kan van kwaad tot erger worden.![]()
owja, dat had ik ook vaak toen ik es in de medische industrie werkte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morguh allemaal.
Oeps![]()
Maar dat is dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat mij vanmorgen overkwam.
Was lekker vroeg wakker en stond om 10 over 7 bij de klant op de stoep, kon ik niet beginnen omdat de receptie nog niet open was![]()
uhuhquote:
Je hebt een lange dag gemaakt gisterquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeeerlijk![]()
En hard nodig
Gisteren met vriendin gezellig uit eten, daarna thuis nog wat roseetjes weggewerkt en veel te laat gaan slapen als je bekijkt dat ik al sinds 5.15 op was die ochtend
Klopt, maar is wel een klant waar ik wel vaker een weekje zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's ook wel keivroeg om aan te komen bij een klant.
Jaaa, en weer mag er iemand topless vandaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uhuh
maar wel relaxt, want de 2 bazen zijn de hele dag weg en dat geeft toch wat rust in de tent.
Nee hoor, alicey heeft sleutels en kent de alarmcodes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Causa het volgende:
[..]
owja, dat had ik ook vaak toen ik es in de medische industrie werkte.
Alicey gaat ook regelmatig voor dat risico vlgs mij![]()
Ah soort detachering ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar is wel een klant waar ik wel vaker een weekje zit.
Was dus niet echt een afspraak, maar moet gewoon op hun locatie werken.
owzitdatzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, alicey heeft sleutels en kent de alarmcodes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |