Ja best wel goede film iddquote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net Zwartboek gekeken.
Wat een gave, indrukwekkende film! Toch wel een van de beste Nederlandse films die ik ooit heb gezien.
10quote:Op maandag 28 mei 2007 11:11 schreef Roomsoesje het volgende:
Is iemand er eigenlijk al achter hoe die lichtgevende sticks van Causa werken? En hoe chemisch zijn ze op een schaal van 1..10:
A) 8
B) 9
C) 10![]()
Mijn handen, waar het spul van een gebroken stick overheen gelopen wasquote:Op maandag 28 mei 2007 11:29 schreef osho het volgende:
[..]
10
ik denk niet dat je aan de stick moet gaan sabbelen
ok, geen mutaties dusquote:Op maandag 28 mei 2007 12:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mijn handen, waar het spul van een gebroken stick overheen gelopen was, hebben gelukkig niet nog meer vingers gekregen, dus ik heb hoop dat het met de schadelijkheid meevalt
![]()
Vrij chemisch. Ringo heeft de stick te grazen genomen, ondanks voorzorgmaatregelen, en die vloeistof die er in zit geeft zelf gewoon licht.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:11 schreef Roomsoesje het volgende:
Is iemand er eigenlijk al achter hoe die lichtgevende sticks van Causa werken? En hoe chemisch zijn ze op een schaal van 1..10:
A) 8
B) 9
C) 10![]()
Die mutaties komen waarschijnlijk pas "aan het licht" over een aantal generaties. Bij kinderen die homozygoot zijn voor het gemuteerde gen. (beide ouders in contact geweest met de Causastick) Dat wordt het moment van de verlichting. Eigenlijk net zo als die lichtgevende varkentjesquote:Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef osho het volgende:
[..]
ok, geen mutaties dus
misschien is uitwendig gebruik nog ok, maar inwendig is echt not done
Iets als foto's ontwikkelen gaat dan echter wel lastig worden..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef barthol het volgende:
[..]
Die mutaties komen waarschijnlijk pas "aan het licht" over een aantal generaties. Bij kinderen die homozygoot zijn voor het gemuteerde gen. (beide ouders in contact geweest met de Causastick) Dat wordt het moment van de verlichting. Eigenlijk net zo als die lichtgevende varkentjes
Voordeel is dat er dan geen nachtlampjes meer hoeven geinstalleerd te worden in de kinderkamer.
[afbeelding]
Maar we hebben tegenwoordig toch allemaal digitale camera's?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iets als foto's ontwikkelen gaat dan echter wel lastig worden..
Verlichting krijgt zo wel weer een heel eigen betekenis..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:58 schreef barthol het volgende:
[..]
Maar we hebben tegenwoordig toch allemaal digitale camera's?
Volgens mij is het de toekomst. (maar wel een tweedeling tussen "de verlichten" en degenen die hun ogen geen licht zijn)
Ik heb vaak dat ik een hoop associaties krijg bij een enkele opmerking. Het is een leuk gegeven voor een parodie. Een futuristische roman met de titel "de verlichting"quote:Op maandag 28 mei 2007 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verlichting krijgt zo wel weer een heel eigen betekenis..
Dat precies heb ik niet zo. Ik heb wel vaak dat ik (vaak absurde) dingen voor me zie.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:10 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik een hoop associaties krijg bij een enkele opmerking.
quote:Het is een leuk gegeven voor een parodie. Een futuristische roman met de titel "de verlichting"
Misschien wel vergelijkbaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat precies heb ik niet zo. Ik heb wel vaak dat ik (vaak absurde) dingen voor me zie.
[..]
Zolang je maar niet bijtquote:Op maandag 28 mei 2007 11:29 schreef osho het volgende:
10
ik denk niet dat je aan de stick moet gaan sabbelen
hmmmmmquote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef barthol het volgende:
[..]
Die mutaties komen waarschijnlijk pas "aan het licht" over een aantal generaties. Bij kinderen die homozygoot zijn voor het gemuteerde gen. (beide ouders in contact geweest met de Causastick) Dat wordt het moment van de verlichting. Eigenlijk net zo als die lichtgevende varkentjes
Voordeel is dat er dan geen nachtlampjes meer hoeven geinstalleerd te worden in de kinderkamer.
[afbeelding]
Lichtgevende dieren is inderdaad wel echt absurd.. Weinig fantasie meer voor nodig om dan iets nog absurders er in te zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:53 schreef barthol het volgende:
[..]
Misschien wel vergelijkbaar.
Dat wat ik voor me zag vond ik ook behoorlijk absurd, maar dat ze indertijd die lichtgevende dieren hebben gemaakt vond ik al absurd toen ik er voor het eerst over las. En absurde tweedelingen, die zie ik ook veel te vaak.
Allerlei vormen van wij-zij denken, met waardeoordelen in het voordeel van het wij en in het nadeel van het zij.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lichtgevende dieren is inderdaad wel echt absurd.. Weinig fantasie meer voor nodig om dan iets nog absurders er in te zien.Wat bedoel je precies met absurde tweedelingen?
Op die manier.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef barthol het volgende:
[..]
Allerlei vormen van wij-zij denken, met waardeoordelen in het voordeel van het wij en in het nadeel van het zij.
Dat prikkelt me vaak. Ik zie er te vaak voorbeelden van en voel dan de vervreemding.
Ik heb gister The Fountain gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net Zwartboek gekeken.
Wat een gave, indrukwekkende film! Toch wel een van de beste Nederlandse films die ik ooit heb gezien.
de fontein van de eeuwige jeugd/leven volgens mij, toch ?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb gister The Fountain gezien. Je had gelijk, echt een hele mooie film! De effecten waren echt geweldig (die nevel
) en de symboliek vond ik ook erg mooi
.
Ik snap alleen niet waarom de film The Fountain heet?Ik weet wel dat de hoofdpersoon haar boek zo genoemd heeft, maar waarom?
The Fountain = de fontein des levens, wie daaruit drinkt heeft het eeuwige leven.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb gister The Fountain gezien. Je had gelijk, echt een hele mooie film! De effecten waren echt geweldig (die nevel
) en de symboliek vond ik ook erg mooi
.
Ik snap alleen niet waarom de film The Fountain heet?Ik weet wel dat de hoofdpersoon haar boek zo genoemd heeft, maar waarom?
Ah! Ik snap hemquote:Op maandag 28 mei 2007 18:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
The Fountain = de fontein des levens, wie daaruit drinkt heeft het eeuwige leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehequote:Ben blij dat je hem ook zo mooi vond! Ik was op een bepaald moment gewoonweg boos op de mannelijke hoofdpersoon...echt, ik kon me nog net inhouden om niet in de bios tegen schaap te gaan vertellen wat ik vond dat die man in de film fout deed en dat hij maar nooooooooit moest gaan doen
ik heb me ingehouden tot we de zaal uitliepen, maar langer dan dat ging echt niet. Op zich kon ik zijn houding nog wel begrijpen. Je ziet wel vaker dat mensen niet willen accepteren dat een geliefde misschien sterft. Maar ik vond het acteerspel wel erg goed
. En Hugh Jackman vind ik altijd wel erg tof
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ah! Ik snap hem.
volgens mij niet persé direkt die link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:13 schreef osho het volgende:
[..]
volgens mij niet persé direkt die link.Hmm ok. Wel grappig, volgens mij wordt het namelijk niet een keer zo genoemd in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kentucky is een beetje ver weg, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef Reya het volgende:
http://www.creationmuseum.org/
Ik heb alvast een bestemming voor de volgende wfl-meet gevonden
Mjah.quote:
maar vandaag ben ik er nogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Nog 7 dagen werken en dan hebben we vakantie
Van die 7 werkdagen zit schaap er 5 in het buitenland
Nee, zijn geen foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Geen foto's van de meet?
hoi laiverdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Geen foto's van de meet?
Ha, Causa! De koffie smaakt weer prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef Causa het volgende:
* Causa komt online en ziet Alicey, Isegrim, Bruce117, Miss_Sly, Osho, Nokwanda, Brahimov en Roomsoesje en zegt goedemorgen allemaalen gaat de LFC-koffie serveren.
Brahimov, ik wist niet dat je die dingen stuk kon breken, Slechts dat ze niet mochten voor kids onder de 4.
ik denk dat er je wel rekening moet houden met wat Barthol zoal zegt.
(knip)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |