quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hier werk ik. Als VvE-bestuurder / consulent. Erg toffe baan.![]()
Ik werkte er nog niet toen ik het kocht, maar ik ben wel van plan om actief te worden in mijn eigen VvE.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je bent iig een zeer bewuste koper dan
Zo erg hebben jullie het toch niet verbouwd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Stadswonen komt zometeen het appartement van mijninspecteren. Hoop dat ze niet al te moeilijk doen en dat we geen muren wit moeten gaan verven o.i.d.
Neuh, maar er zitten wel een paar witte strepen op de donkerrode muren, waar planken hingen (eerst planken ophangen en dan de muur schilderenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo erg hebben jullie het toch niet verbouwd?
Muren zijn toch doorgaans de verantwoordelijkheid van de huurder, en niet van de verhuurder?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh, maar er zitten wel een paar witte strepen op de donkerrode muren, waar planken hingen (eerst planken ophangen en dan de muur schilderen).
Kweenie. Hoor het straks wel. Gaten moeten iig nog wel gedicht. En de badkamer is een beetje beschimmeld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Muren zijn toch doorgaans de verantwoordelijkheid van de huurder, en niet van de verhuurder?
mkay, maar dat zijn relatief eenvoudige dingen om zelf te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kweenie. Hoor het straks wel. Gaten moeten iig nog wel gedicht. En de badkamer is een beetje beschimmeld.
Felikameli.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
* Geartsjuh is jarig vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
oh, dan is het niet doorgedrongen tot in de muren enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jahoor. Beetje bleekwater erop en het verdwijnt voor je ogen.
Heb je helemaal niets meer in huis?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:25 schreef Isegrim het volgende:
Jezus, ik had al zo'n honger.Laat die inspecteurs opschieten, dan kan ik eten gaan kopen.
Feli alvast!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Geartsjuh![]()
Nokwanda, wij hebben inderdaad een mooi ding met dakterras gekocht. Wordt volgende week van ons en dan kan het grote bouwen gaan beginnen
Net al een uur gesport![]()
Vind zelf altijd dat dat lekkere 's morgens nog belangrijker is dan 's avonds. substantie komt ook nauwer.quote:
LFC'ers als buren. Het wordt dan wel een heel erg kliek-idee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Heel de LFC heeft zo ongeveer een huis gekocht.Jammer dat we niet allemaal buren zijn geworden, dan konden we één grote house warming party houden.
Lijkt me wel gezellig, met z'n allen in Rotterdam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
LFC'ers als buren. Het wordt dan wel een heel erg kliek-idee.
zga. Alleen niet allemaal dit jaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Heel de LFC heeft zo ongeveer een huis gekocht.![]()
hehquote:Jammer dat we niet allemaal buren zijn geworden, dan konden we één grote house warming party houden.
Dat is onmogelijk, wij gaan echt niet in Rotterdam wonenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Heel de LFC heeft zo ongeveer een huis gekocht.Jammer dat we niet allemaal buren zijn geworden, dan konden we één grote house warming party houden.
En wij niet in 020.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, wij gaan echt niet in Rotterdam wonen![]()
![]()
Je hebt nota bene net het platteland verlaten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, wij gaan echt niet in Rotterdam wonen![]()
![]()
Dat is tenminste voor iedereen 3 keer niksquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Isegrim het volgende:
We zouden met z'n allen in Kutjeklapperveen kunnen gaan wonen. Dat ligt precies tussen Amsterdam en Rotterdam.
Dan roep je 'momentje' en wachten ze een paar minuten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:36 schreef Isegrim het volgende:
Laat die lui opschieten.Ik moet echt onwijs nodig naar de WC, maar als ik dat doe, zul je zien dat ze aanbellen als ik net zit.
Mazal tovquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Geartsjuh![]()
Nokwanda, wij hebben inderdaad een mooi ding met dakterras gekocht. Wordt volgende week van ons en dan kan het grote bouwen gaan beginnen
Net al een uur gesport![]()
Bestaat dat echt? nee toch, hequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Isegrim het volgende:
We zouden met z'n allen in Kutjeklapperveen kunnen gaan wonen. Dat ligt precies tussen Amsterdam en Rotterdam.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bestaat dat echt? nee toch, he
nee dus.. ik googlede
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |