Kreeg je geen gigantische pijn in je handen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef Causa het volgende:
Reya en Geartsjuh
Mooizo Brahimov![]()
Het duurde bij mij nogal lang voor ik de connectie ijsblok - warmtecamera legde trouwens. Te druk bezig me te verwonderen hoe ze die diepe handen erin maakten plus met het surrealistische gevoel dat er iets niet klopte. Al gauw was de mijne iig te koud om het ding nog te doen smelten. Ik neem aan dat die tentoonstelling er al een hele tijd staat en dat het zo gekomen is.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Alicey het volgende:
Kreeg je geen gigantische pijn in je handen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef Causa het volgende:
het surrealistische gevoel dat er iets niet klopte.
quote:
Ooit op een meet die dingen bij ons gehad. Mirage nam ze mee. Maar in de auto ging er een kapot en de vloeistof vloog de auto door. Bleef lichtgevende strepen geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef Causa het volgende:
* Causa] komt online en ziet Alicey, Isegrim, Bruce117, Miss_Sly, Osho, Nokwanda, Brahimov en Roomsoesje en zegt goedemorgen allemaalen gaat de LFC-koffie serveren.[/me]
Brahimov, ik wist niet dat je die dingen stuk kon breken, Slechts dat ze niet mochten voor kids onder de 4.
ik denk dat er je wel rekening moet houden met wat Barthol zoal zegt.
Ik heb lichtgevende dieren btw nooit absurt gevonden best wel logisch eerder en wat is er nou eenmaal niet lichtgevend? Licht hoort erbij.![]()
Idem. heb sindskort een breedbeeld tv en kijk zowaar af en toe tv of een film.quote:Miss_Sly, wij hebben zwartboek ook gezien. Idd best indrukwekkend maar dat had ik tijdens het kijken nog niet in de gaten, achteraf pas. Op z'n westfries; Dat het ôs Paul mooi dein.
Geartsjuh, 'k was net op zoek naar een goede film die ik nog niet ken.
[me=Causa schrijft op: The fountain.![]()
Zou een "mij" actie kunnen zijn.quote:Nokwanda, ik had een camera bij me, maar de batterij was leeg.![]()
Koolstoffiltertje moet voldoende zijnquote:
Joh, egwaar? toevalligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit op een meet die dingen bij ons gehad. Mirage nam ze mee. Maar in de auto ging er een kapot en de vloeistof vloog de auto door. Bleef lichtgevende strepen geven.
Was wel leuk. Soms is gif heel okay![]()
leukquote:[..]
Idem. heb sindskort een breedbeeld tv en kijk zowaar af en toe tv of een film.
Shakes hands.quote:[..]
Zou een "mij" actie kunnen zijn.
Jahoorquote:Maar een meet zonder pics is ook best relaxed.
Een nacht zonder onderbrekingen ookquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een nacht zonder onderbrekingen ook![]()
De kittens hebben mijn slaapkamer ontdekt en vinden de metalen dwarsbalk oner mijn bedbodem geweldig materiaal om als klimrek te gebruiken. Maar alleen 's nachts.
Ouwe Roos heeft besloten dat NU de tijd rijp is om mijn hoofdkussen in te nemen. Maar alleen als mijn hoofd erop ligt.
En als ik dan mijn deur dicht doe staan ze allemaal in koor te mieuwen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een nacht zonder onderbrekingen ook![]()
De kittens hebben mijn slaapkamer ontdekt en vinden de metalen dwarsbalk oner mijn bedbodem geweldig materiaal om als klimrek te gebruiken. Maar alleen 's nachts.
Ouwe Roos heeft besloten dat NU de tijd rijp is om mijn hoofdkussen in te nemen. Maar alleen als mijn hoofd erop ligt.
En als ik dan mijn deur dicht doe staan ze allemaal in koor te mieuwen.
Ze kunnen ergens anders heen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef nokwanda het volgende:
Heb ze vanacht 2 x bij Joel gezet. Maar blijkbaar is die niet pestbaar genoeg of zo, want ze komen telkens terug naar mijn kamer.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef nokwanda het volgende:
Heb ze vanacht 2 x bij Joel gezet. Maar blijkbaar is die niet pestbaar genoeg of zo, want ze komen telkens terug naar mijn kamer.
Mijn katten zijn dan ook goed opgevoed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Causa het volgende:
[..]
Ze kunnen ergens anders heen he
Ik zei de katten van Alicey ook maar 1 keer dat ik de matras niet met ze zou delen. Geen probleem, gingen ze gewoon bij haar liggen![]()
Punt is: er lopen er op het moment 8 rond. 4 volwassen en 4 kitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:18 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben maar wat blij dat wij een deur tussen trappen en slaapkamers-gedeelte hebben, mieuwen heeft geen zin op die manier
Vroeger wel eens mee gemaakt bij m'n ouders thuis dat een poes de nachtrust verstoorde.
Sterkte komende nacht![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn katten zijn dan ook goed opgevoed.
Ik heb inmiddels een reputatie in OUD. Dientengevolge vrees ik dat als ik het daar over "mijn kinderen" ga hebben dat men al lont ruikt.quote:
Okay... ik geef toe... hij HAD een punt... het was gister ook wel nodig. Ik was TE melig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Ja, zo gaat dat tegenwoordig. Kinderen moeten hun ouders vertellen dat ze zich dienen te gedragen.
Lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Nog drie nachtjes slapen.
Afrekening gehad, er blijft een paar duizend euro over.Leuk voor het klussen.
Hoe vaak heeft hij zich niet gedragen terwijl jij hem hebt verteld dat het toch echt wel moet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik mag niet rellen in OUD.
Mijn kind zegt mij dat ik me moet gedragen
wacht effe.... nou ben ik in de war. Ik wist dat je er een opgaf in verweggistan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:56 schreef Isegrim het volgende:
Nog twee nachtjes slapen.
Met mijn nieuwe huis gaat het goed dus.
Ik woon nu al een half jaar in het appartementje van mijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wacht effe.... nou ben ik in de war. Ik wist dat je er een opgaf in verweggistan.
Zijn jij en je luvv nu samen naar een nieuwe gegaan?
quote:Ik wist dat Miss Sly en fokschaap een nieuw ding met dakterras hadden gevonden
Gaaaaf voor julliequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik woon nu al een half jaar in het appartementje van mijn(36 vierkante meter, één kamer
). Vrijdag is de overdracht van ons prachtige appartementje.
[..]
Hier werk ik. Als VvE-bestuurder / consulent. Erg toffe baan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaaaf voor jullieGefeliciteerd
En met werk? Ik begreep ergens tussen de regels door wel dat je weer werk had gevonden maar hoe en wat... geen idee.
Ah! Daar zijn die 2 dagenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:16 schreef Isegrim het volgende:
Vrijdag is de overdracht van ons prachtige appartementje.
En het is een beetje een duur kadootjequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:46 schreef Isegrim het volgende:Ik voel me net als een klein kind dat bijna jarig is.
Alleen heb ik het cadeautje zelf gekocht en weet ik al wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |