Gefeliciteerd met je 40e verjaardag Issi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:34 schreef Isegrim het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAARGH!!!!
Kutdag.
Ik word vanmiddag om 16:00 gebeld door het notariskantoor: "Ja hallo, we kregen vandaag een brief van de bank dat uw ouders bij de overdracht aanwezig moeten zijn omdat ze garant staan". Ik: "Daar weet ik helemaal niks van, dat hebben ze helemaal niet gezegd bij de bank!![]()
"
Dus ik als een gek mijn ouders bellen, zij als een gek gaan regelen dat ze hier vrijdagochtend om 09:30 kunnen zijn.
Dood aan de Rabobank.Dit is de zoveelste onzorgvuldigheid.
En verder krijg ik net de afrekening van de notaris en die staat echt he-le-maal stikvol met fouten. Niet normaal. Krijgen die lui daarvoor een paar honderd euro per A4-tje???
Ik ben niet meer te redden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:41 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een gevalletje borderline, thans nog in de ontkenningsfase. Mogelijk ook ADHD.
Ik zal vanaf nu iedere ochtend eerst hoopvol uit mijn slaapkamerraam kijken om te zien of je er staat.....met roos, gitaartje en...... nou ja... of je er staat, zeg maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik wel een serenade voor jou houden
98.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag Issi.Of hoeveel ben je inmiddels ouder geworden door dit gedonder?
vgs mij is de diagnose van Alicey voor degene die jou liep te diagnotiserenquote:
Zou ik doen, je verdient er goud geld mee. En je hoeft alleen maar te kunnen copy-pasten, maar dat is voor sommigen al teveel gevraagd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een notaris diploma kopen ergens
Denk je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:27 schreef Causa het volgende:
vgs mij is de diagnose van Alicey voor degene die jou liep te diagnotiseren![]()
Als je dakloos wordt mag je bij mij altijd om een euro voor de nachtopvang komen bedelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
98.
Ik verwacht half en half dat er morgen weer iets niet klopt en dat ik straks dakloos ben.
Nee, eigenlijk niet, maar ik was dan ook weer niet zo serieus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:27 schreef Causa het volgende:
[..]
vgs mij is de diagnose van Alicey voor degene die jou liep te diagnotiseren![]()
Jee, bedankt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dakloos wordt mag je bij mij altijd om een euro voor de nachtopvang komen bedelen.
Mooi, dan ga ik wat knaken bij verdienen met het opstellen en passeren van wat aktes hier en daar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou ik doen, je verdient er goud geld mee. En je hoeft alleen maar te kunnen copy-pasten, maar dat is voor sommigen al teveel gevraagd.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jee, bedankt.In de nood leert men zijn vrienden kennen.
jips, dacht ik echt gisteravond, maar ik denk wel vaker verkeerd en om vlak voor het slapenquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ik was dan ook weer niet zo serieus.
Bij mij mag je gratis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jee, bedankt.In de nood leert men zijn vrienden kennen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Bij mij mag je gratis.
leverd me een beklede en opgeruimde kamer op immers.![]()
Moet je kamer nog bekleed worden dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Bij mij mag je gratis.
leverd me een beklede en opgeruimde kamer op immers.![]()
Verkeerd denken heb ik ook wel eens last van.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:36 schreef Causa het volgende:
[..]
jips, dacht ik echt gisteravond, maar ik denk wel vaker verkeerd en om vlak voor het slapen![]()
Hoe doet ze dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je kamer nog bekleed worden dan?
Heb ik nog wel een leuk dinnetje voor je in de aanbieding. Die is daar heel erg goed in.... low budget kamers bekleden.
Vandeweek stuurde ze me foto's van haar nieuwe babykamer
Een muur helemaal veranderd in een fantasie balinees surfstrand. zooooooo mooi.
Vannacht wel gelegenheid tot uitrusten?quote:goeiemorgen allemaal
Had het liefst geslapen tot morgen of zo.
Gister zoveel gefietst overdag dat mijn zadelpijn overuren draait en daarna nog laat thuis na een vergadering![]()
Met allerlei materialen. Als een enorme collage.Zelfs de surfplankjes zijn 3D. Heeft ze doormidden gezaagd en ze er half opgeplakt. Ze vindt het niet erg als ik hier wat neerzet.quote:
Jawel.. maar had er graag nog een uurtje aanvastgeplakt.quote:[..]
Vannacht wel gelegenheid tot uitrusten?
Tjeempie, dat is idd wel keigoed werk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met allerlei materialen. Als een enorme collage.Zelfs de surfplankjes zijn 3D. Heeft ze doormidden gezaagd en ze er half opgeplakt. Ze vindt het niet erg als ik hier wat neerzet.
Moet je zien... ben kei trots op mijn creatieve dinnetjes...SPAM
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ik ken het.quote:Jawel.. maar had er graag nog een uurtje aanvastgeplakt.
Goedemorgen Nokwandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je kamer nog bekleed worden dan?
Heb ik nog wel een leuk dinnetje voor je in de aanbieding. Die is daar heel erg goed in.... low budget kamers bekleden.
Vandeweek stuurde ze me foto's van haar nieuwe babykamer
Een muur helemaal veranderd in een fantasie balinees surfstrand. zooooooo mooi.
morrie tot de tweedequote:goeiemorgen allemaal
Had het liefst geslapen tot morgen of zo.
Gister zoveel gefietst overdag dat mijn zadelpijn overuren draait en daarna nog laat thuis na een vergadering![]()
mooi gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met allerlei materialen. Als een enorme collage.Zelfs de surfplankjes zijn 3D. Heeft ze doormidden gezaagd en ze er half opgeplakt. Ze vindt het niet erg als ik hier wat neerzet.
Moet je zien... ben kei trots op mijn creatieve dinnetjes...SPAM
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Jawel.. maar had er graag nog een uurtje aanvastgeplakt.
Morguh allemaal.quote:
Da's ook wel keivroeg om aan te komen bij een klant.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morguh allemaal.
Oeps![]()
Maar dat is dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat mij vanmorgen overkwam.
Was lekker vroeg wakker en stond om 10 over 7 bij de klant op de stoep, kon ik niet beginnen omdat de receptie nog niet open was![]()
ja dat kan ook, maar verkeerdom kan ook, maar dat draait wel weer bij. Verkeerd denken daarentegen, kan van kwaad tot erger worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verkeerd denken heb ik ook wel eens last van.
Heeeerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:16 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Miss_Sly
* Causa geeft koffie aan.
Brak dagje dus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeeerlijk![]()
En hard nodig
Gisteren met vriendin gezellig uit eten, daarna thuis nog wat roseetjes weggewerkt en veel te laat gaan slapen als je bekijkt dat ik al sinds 5.15 op was die ochtend
Uhuh.. Da's het jammere er aan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Causa het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar verkeerdom kan ook, maar dat draait wel weer bij. Verkeerd denken daarentegen, kan van kwaad tot erger worden.![]()
owja, dat had ik ook vaak toen ik es in de medische industrie werkte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morguh allemaal.
Oeps![]()
Maar dat is dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat mij vanmorgen overkwam.
Was lekker vroeg wakker en stond om 10 over 7 bij de klant op de stoep, kon ik niet beginnen omdat de receptie nog niet open was![]()
uhuhquote:
Je hebt een lange dag gemaakt gisterquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeeerlijk![]()
En hard nodig
Gisteren met vriendin gezellig uit eten, daarna thuis nog wat roseetjes weggewerkt en veel te laat gaan slapen als je bekijkt dat ik al sinds 5.15 op was die ochtend
Klopt, maar is wel een klant waar ik wel vaker een weekje zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's ook wel keivroeg om aan te komen bij een klant.
Jaaa, en weer mag er iemand topless vandaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uhuh
maar wel relaxt, want de 2 bazen zijn de hele dag weg en dat geeft toch wat rust in de tent.
Nee hoor, alicey heeft sleutels en kent de alarmcodes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Causa het volgende:
[..]
owja, dat had ik ook vaak toen ik es in de medische industrie werkte.
Alicey gaat ook regelmatig voor dat risico vlgs mij![]()
Ah soort detachering ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar is wel een klant waar ik wel vaker een weekje zit.
Was dus niet echt een afspraak, maar moet gewoon op hun locatie werken.
owzitdatzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, alicey heeft sleutels en kent de alarmcodes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |