Ai ai, en ik vond em leuker dan deel 2quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Pirates.
Heb je deel III nu ook al gezien?
Ja das het nadeel van nieuwbouwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:11 schreef Isegrim het volgende:
Maar dan moet je dus meer dan een jaar lang hypotheek betalen terwijl je er nog helemaal niet kunt wonen?
Hoe werkt dat dan dat die hypotheek hoger wordt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:25 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ja das het nadeel van nieuwbouwAan de andere kant betaal je geen kosten koper en zo
En de hypotheek wordt langzaam hoger gedurende het jaar. Alleen aan het einde betaal je de volle mep.
Bouwrente msch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan dat die hypotheek hoger wordt?
Eik als volgt:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:27 schreef Isegrim het volgende:
Hoe werkt dat dan dat die hypotheek hoger wordt?
Gefeliciteerd, nu zijn jullie echt eigenaars van een hypotheek en een toekomstig huisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:58 schreef Roomsoesje het volgende:
Gisteren getekend.Ik zo tegen die notaris (die op de 23ste verdieping bij het WTC zit met een mega-mooi uitzicht over de stad
): Jullie maken er een sport van om zo moeilijk mogelijke taal te gebruiken of niet?
Gelukkig kon ie het erg helder uitleggen en alles was zo standaard als het maar wezen kan. Vanaf nu worden onze rekeningen geplunderd
![]()
Badkamer offerte was relatief nogal goedkoopDefinitieve krijgen we over twee weken
Zitten nog wel zaken bij die we pas gaan doen als het appartementje klaar is.
Halloquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:42 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Isegrim, Roomsoesje Brahimov en Alicey
Roomsoesje, far out!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu zijn jullie echt eigenaars van een hypotheek en een toekomstig huis![]()
Mogge Causa!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:42 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Isegrim, Roomsoesje Brahimov en Alicey
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:58 schreef Roomsoesje het volgende:
Gisteren getekend.Ik zo tegen die notaris (die op de 23ste verdieping bij het WTC zit met een mega-mooi uitzicht over de stad
): Jullie maken er een sport van om zo moeilijk mogelijke taal te gebruiken of niet?
Gelukkig kon ie het erg helder uitleggen en alles was zo standaard als het maar wezen kan. Vanaf nu worden onze rekeningen geplunderd
![]()
Badkamer offerte was relatief nogal goedkoopDefinitieve krijgen we over twee weken
Morge Oshoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:30 schreef osho het volgende:
goedemorgen
wij gister als het goed is alle "stukken" voor de hypotheek eindelijk de deur uit gedaan. vanwege wat buitenlandse tripjes en vakantie is eigenlijk 6 juni de enige dag dat we kunnen passeren. dus dat wordt D-Day. Tegelijk met de echte D-day
'Weer' klopt niet, het ging gister niet door omdat ik bijtijds de keuken in moest en vandaagquote:
Ah, OKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:14 schreef Causa het volgende:
[..]
'Weer' klopt niet, het ging gister niet door omdat ik bijtijds de keuken in moest en vandaag
moet ik ff langs het ziekenhuis, bloedprikken, dus ik moet helaas naar de stad helemaal.
Misschien kan m'n vader me met de auto brengen met een beetje geluk.
En m'n test om effies een dagje zonder m'n nieuwe medicijn (om morgen niet zo suf te zijn)
is niet erg positief uitgepakt want bij accuut stoppen ben ik meteen harstikke retestoned, en dan ben ik dus beter af
met slechts wat dazigheid. Dus toen twijfelde ik of ik niet een weekje later had moeten beginnen ermee, na de meet,
maar dat is al helemaal onzin, want dan was ik die kilootjes blijven verliezen enzo, had ik dezer dagen m'n bed of hangmat niet meer uit gemogen. Dus is wel best allemaal zo. Ik hoop als ik uit de stad nog ruim tijd over te hebben om om in m'n hangmat te kruipen, als het mocht gaan afkoelen, duik ik lekker in bed![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:58 schreef Roomsoesje het volgende:
![]()
Op zo'n fiets. Mooie constructie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:39 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Eik als volgt:
Je leent een mega bedrag van de bank. Dit is gewoon je uiteindelijke hypotheek. Maar dit geld heb je niet direct nodig. Immers, de aannemer maakt het hele jaar kosten maar heeft dus niet direct al het geld nodig. Dat mega bedrag wat je leent van de bank wordt daarom tevens in een bouwdepot gestort. Soort van spaarrekening. Hierover krijg je dezelfde rente als je bij je schuld moet betalen.
Aan de ene kant betaal je dus voor die mega lening rente. Aan de andere kant krijg je een sloot rente terug omdat je een enorme 'virtuele' spaarrekening hebt. In het begin zijn beide bedragen gelijk en is de rente dus weg te strepen tegen elkaar.
Door het jaar heen gaat de aannemer je rekeningen sturen en die stuur jij door naar de bank. Deze worden betaald uit het bouwdepot. Je rente over je spaarrekening wordt dus langzaam minder maar de rente van je schuld blijft hetzelfde. Ergo: Kosten stijgen door het jaar heen.![]()
dan kun je het vanavond mooi inzwetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Isegrim het volgende:
Allemaal nieuw beddegoed gekocht voor op ons nieuwe bed.Moltons, hoeslakens, kussens, dekbed, dekbedovertrek (zwart!).
Nee, want we hebben ons nieuwe bed natuurlijk nog niet, dat komt pas in het nieuwe huis.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:Gefeliciteerd!
Daar gaan we morgen wat op drinken
.
we gaan gewoon op alles drinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Daar gaan we morgen wat op drinken
.
Misschien moet je maar aan een andere pil, die moodswings ook blokkeertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me een beetje![]()
en ik weet niet waarom.
Vrouwzijn sucks soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |