Ik ben nog op zoek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:47 schreef osho het volgende:
wij hebben ook binnenkort de overdracht. De LFC gaat verhuizen
goedemorgen
Mijn appartement mag je ook kopen.quote:
Zeker ook in een of andere uithoek?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mijn appartement mag je ook kopen.
Niet dat ik weg wil, maar voor een goede prijs is veel te koop
"Me'od" is ons bijwoordje "erg". Dus bv "tov me'od" = erg goed of "anie me'od metsta'eer"= ik betreur het erg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Overigens, wordt me'od ook wel eens als uitdrukking voor "als dat zo gezegd mag/als ik dat zo kan zeggen", die sfeer gebruikt of heb ik dat idee te snel gemaakt?
En toen zat ze in het verkeerde topic![]()
Fijne dagquote:Op donderdag 24 mei 2007 06:46 schreef Roomsoesje het volgende:
En weer een mooie dagVandaag tekenen
Vandaag tekenen
En badkamers kieken
![]()
![]()
Piratesquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
"Me'od" is ons bijwoordje "erg". Dus bv "tov me'od" = erg goed of "anie me'od metsta'eer"= ik betreur het erg.
Goeiesmorgens iedereenPirates marathon was lang doch vermakelijk. Ho ho ho and a bottle of rum.
Om in de stemming te komen
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Oeh, wanneer?
Ik ga ook deze zomer verhuizen. Nu alleen nog een kamer vinden
Ik blijf in Utrecht, maar ik moet deze zomer uit mijn huidige kamer dus ik moet wat anders zoeken.quote:
Ah, hoezo moet je er uit dan? Hopelijk vindt je snel iets leuks!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik blijf in Utrecht, maar ik moet deze zomer uit mijn huidige kamer dus ik moet wat anders zoeken.
Gelukkig kan ik vanavond al hospiteren.
Hmm randgevalletjequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:37 schreef Bruce117 het volgende:
Jawel, maar weet niet of dat de andere uithoek is
Vlakbij Eindhoven it is.
Ik ben sinds vorig jaar in onderhuur voor de periode van een jaar. Deze zomer komt diegene dus weer terug op zijn kamerquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, hoezo moet je er uit dan? Hopelijk vindt je snel iets leuks!
Mjah dan wordt het lastig blijven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar in onderhuur voor de periode van een jaar. Deze zomer komt diegene dus weer terug op zijn kamer.
En uiteraard ga ik wat leuks vinden!![]()
Zekersteweten ga je wat leuks vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar in onderhuur voor de periode van een jaar. Deze zomer komt diegene dus weer terug op zijn kamer.
En uiteraard ga ik wat leuks vinden!![]()
oow zo zit dat dus, thx.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
"Me'od" is ons bijwoordje "erg". Dus bv "tov me'od" = erg goed of "anie me'od metsta'eer"= ik betreur het erg.
1 zo'n film gezien, eerste als't goed is.quote:Goeiesmorgens iedereenPirates marathon was lang doch vermakelijk. Ho ho ho and a bottle of rum.
Om in de stemming te komen
Causa!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef Causa het volgende:
Is er dan helemaal niemand die eventjes goedemorgen tegen me wil zeggen?![]()
Dat ik dat nou weer tref, loeidruk hier vanmorgen en zodra ik er ben is iedereen eindelijk aan het werk.
Laat ik maar een tijd in bad gaan zitten, boekkie lezen ofzo
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Causa het volgende:
WhoejjThanxiethanxie
* Causa doet knuffeltjes uitdelen.
Bad was lekker trouwens, buiten is het zomer vandaag dus dat wordt voortzetting in hangmat![]()
-edit-
ohnee, moet koken![]()
je post, dus het topic bestaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopt leven in t topic*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |