Check.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 22-05-2007 om 22:29 met als onderwerp "Brak ende kapot!"
en wat is daar dan mis mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nietus. Ik ben d'r pas gaan pesten toen zij mij ging pesten.
Gisteravond een VvE-vergadering met een psychiatrisch patiënt als voorzitter.Duurde tot 23:00. De voorzitter liep halverwege de vergadering kwaad weg.
* qu63 heeft ook borderlinetrekkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij zou het een stuk beter hebben gedaan natuurlijk, maar dit was een psychopaat.
En Hausquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Isegrim, Miss_Sly, Osho, Alicey, Roomsoesje, Brahimov, Geartsjuh
ook welkom bij de wakkeren weerquote:
ontbijt is erg belangrijk...schijnt...heb het ook een tijd niet gedaan, maar onder moeder's vleugels wel altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:23 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie
Vroeger ontbijtte ik ook nooit. Heb daar ook nooit behoefte gehad. Maar dat mag binnenkort dus niet meer.
ehm, m'n ochtenddufheid trekt het nog niet. Hoop vandaag nog in staat te zijn erop terug te komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Anie 'eer, we'anie chosjeev sjehajom hazeh jihjeh tov me'od![]()
Ik juist vroegah niet, maar tegenwoordig wel enigszins omdat ik het toch doorgaans wel merk als ik niet ontbijt.. Maar uitgebreid ontbijt wordt het meestal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef osho het volgende:
[..]
ontbijt is erg belangrijk...schijnt...heb het ook een tijd niet gedaan, maar onder moeder's vleugels wel altijd
Verwachtte al een beetje dat er ergens een gorillapak een punt zou gaan makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef Alicey het volgende:
Klik
"Die persconferentie werd overigens verstoord door een persoon in een gorillapak. Op het pak staat 'Voor aap staan is geen spelletje'. De persoon is direct verwijderd."
Sorry, maar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Was inderdaad wel iets waar je op kon wachten idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Causa het volgende:
[..]
Verwachtte al een beetje dat er ergens een gorillapak een punt zou gaan maken
Ik ben zo onblij, en ik kan er niks tegen doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Alicey het volgende:
How come Causa?
Ook slecht geslapen toevallig? Hmmquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:37 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik ben zo onblij, en ik kan er niks tegen doen![]()
Misschien omdat men het bij jou niet direct had verwacht.. Het opmerkelijke onthoudt men doorgaans het best.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Causa het volgende:
En ik snap niet dat ik een naam voor stuff roken zou moeten hebben, enige wat ik gedaan heb is na tien jaar mezelf op de laatste meetings eens een jointje gunnen, en zo vriendelijk geweest goede wiet ter beschikking stellen om de stedelingen van de beroerde kwaliteit daar te behoeden, en dan krijg ik een blownaam? Zou dol graag willen, maar doe het gewoon niet. Dus heb dat nergens aan verdiend.
jawel, misschien slaap ik juist teveel laatste tijd, kan ook nog. Kweenie.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat men het bij jou niet direct had verwacht.. Het opmerkelijke onthoudt men doorgaans het best.
Rustig aan doen, goed eten, goed rusten, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:56 schreef Causa het volgende:
[..]
jawel, misschien slaap ik juist teveel laatste tijd, kan ook nog. Kweenie.
Ja en tuinieren denk ik, ook vredig klusje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rustig aan doen, goed eten, goed rusten, etc.
Meid, we plagen je maar een beetje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Causa het volgende:
En ik snap niet dat ik een naam voor stuff roken zou moeten hebben, enige wat ik gedaan heb is na tien jaar mezelf op de laatste meetings eens een jointje gunnen, en zo vriendelijk geweest goede wiet ter beschikking stellen om de stedelingen van de beroerde kwaliteit daar te behoeden, en dan krijg ik een blownaam? Zou dol graag willen, maar doe het gewoon niet. Dus heb dat nergens aan verdiend.
En ik de bevestiging van de beëindiging van de verzekering.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Alicey het volgende:
Ik heb de polis voor de poezenkerel binnen Issi.
Njah, zo niet opnieuw indienen onder mijn naam.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Isegrim het volgende:
Hoop ik wel dat ze die declaratie nog afhandelen.
Heb de rekening opgestuurd, dus dat gaat niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, zo niet opnieuw indienen onder mijn naam.
Tuuwk wel, rekening geldt dan als reeds in bezit zijndquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb de rekening opgestuurd, dus dat gaat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |