Deed ze dan vast omdat je dr pestte.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze had het verdiend.Ze blies tegen me.
Nietus. Ik ben d'r pas gaan pesten toen zij mij ging pesten.quote:
Nee, nu niet komen met "zij begon!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nietus. Ik ben d'r pas gaan pesten toen zij mij ging pesten.
Wat voor afwijking/stoornis was dat?quote:Gisteravond een VvE-vergadering met een psychiatrisch patiënt als voorzitter.Duurde tot 23:00. De voorzitter liep halverwege de vergadering kwaad weg.
Maarhet is echt waar.quote:
Borderline. Maar dat weet ik ook alleen maar omdatmijn collega d'r van vroeger kent. Ze was iig nogal hysterisch.quote:Wat voor afwijking/stoornis was dat?
Hmmquote:
Wat was de reden dat ze kwaad weg liep dan?quote:Borderline. Maar dat weet ik ook alleen maar omdatmijn collega d'r van vroeger kent. Ze was iig nogal hysterisch.
Aandacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:25 schreef Alicey het volgende:
Wat was de reden dat ze kwaad weg liep dan?
Ah gos, de arme lieverd.quote:
Memento_Mori goedemiddagquote:
Morguh, of ondertussen beter goedemiddag Causaquote:
Borderline is een psychiatrische stoornis, dus eigenlijk is dat wel altijd zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Causa het volgende:
[..]
Ah gos, de arme lieverd.
Maar een bordeliner hoeft toch niet perse psychiatrisch patient te zijn?
Het heeft vaak wel te maken met aandacht, da's een onderdeel van de stoornis. Lijkt mij heel moeilijk om met een dergelijke stoornis een vergadering te leiden.quote:Zal ook de eerste keer niet zijn dat iemand een meewarig "aandacht" roept en zodoende lekker alsnog niet hoeft te bekijken wat diegene zo wanhopig probeert te zeggen.
Wel heftig dat iemand zo gevoelig een vergadering moet leiden![]()
Rosa, lijkt op Roosje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze gaat Rosa heten en t gaat goed maar heb dr nog niet hierze moet eerst groot worden bij mama
Dat is toch dat al je emoties heel erg versterkt worden? Depri = heul depri en vrolijk = sky highquote:
Da's eerder manisch depressief. Borderline kenmerkt zich door verschillende dingen. o.a. een slecht zelfbeeld, zwart/wit denken en verlatingsangst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat is toch dat al je emoties heel erg versterkt worden? Depri = heul depri en vrolijk = sky high
Of is dat manisch depressiviteit?
Past bij haar, zo'n naam!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze gaat Rosa heten en t gaat goed maar heb dr nog niet hierze moet eerst groot worden bij mama
hoiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Morguh, of ondertussen beter goedemiddag Causa
Is ontwikkelings stoornis synoniem aan psychiatrische stoornis? Die woordanalyseneukerij is ook al enkele jaren niet meer geschikt voor mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Borderline is een psychiatrische stoornis, dus eigenlijk is dat wel altijd zo.
jah, zeker waar. Heb ik een langdradig antwoord op trouwens die me momenteel ff te moeilijk is om uit te tikken, en ws. meer voor in een passend topic dan op de lfc is.quote:[..]
Het heeft vaak wel te maken met aandacht, da's een onderdeel van de stoornis.
Jaquote:Lijkt mij heel moeilijk om met een dergelijke stoornis een vergadering te leiden.
hoi Von Hintenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef VonHinten het volgende:
Hmmm.. niet iets om jaloers op te zijn dus
Waar is de tijd van de staatsheropvoedingskampen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben arrogant en heb een grote bek en te veel drammerige kritiek. Aangenaam
Hoi Trinityquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben arrogant en heb een grote bek en te veel drammerige kritiek. Aangenaam
Haar punt wist ze wel over te brengen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Causa het volgende:
[..]
Ah gos, de arme lieverd.
Maar een bordeliner hoeft toch niet perse psychiatrisch patient te zijn?
En is de boodschap overgekomen waarvoor ze zoveel extra in moest zetten?
Het komt vaak voor dat bordeliners zich niet juist hoorbaar weten te maken
en kunstmatige kracht moeten hanteren om tnm. 'iets' aan de rest te vertellen.
Zal ook de eerste keer niet zijn dat iemand een meewarig "aandacht" roept en zodoende lekker alsnog niet hoeft te bekijken wat diegene zo wanhopig probeert te zeggen.
Wel heftig dat iemand zo gevoelig een vergadering moet leiden![]()
Ahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar punt wist ze wel over te brengen hoor.![]()
foto?quote:
Goed geraden ^_^.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef Causa het volgende:
Hoi Trinity
Was je een docent die dat niet verdroeg de baas ofzo?
Da's weer wat overdreven.quote:
Had je wel tactvol geopend? Leraren zijn vaak gevoeliger dan het lijktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goed geraden ^_^.
Kritiek en docenten.
oke, klinkt cosyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's weer wat overdreven.Het is een roestvrijstalen dubbelwandige theepot van de HEMA. Beetje zo'n ouderwets model, maar toch eigentijds.
Onbegrijpelijk dat daar nooit iemand een Nobelprijs voor heeft gekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |