abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49594503
Ik denk dat ik vandaag ook met 't vliegtuig naar mijn werk ga.
pi_49594584
Goedemorgen Gisteren bbq bij me ouders gehad
Amsterdam O+
  maandag 21 mei 2007 @ 07:18:17 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49594617
Goedemorgen
  maandag 21 mei 2007 @ 07:18:47 #54
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49594620
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb d'r gepest.
Wat gemeen!
pi_49595279
Goedemorgen

Werken
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_49596205
Goedemorgen Miss_Sly, Isegrim, Roomsoesje, Alicey en Bruce117

Ik hoop dat iedereen fijne dagen gehad heeft. We beginnen regenachtig deze maandag, lekker fris
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_49596247
Goedemorgen

Werken
pi_49596276
Goedemorgen Geartsjuh
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_49596396
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:27 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Geartsjuh
Goedemorgen Causa

Zeg, jij gaat ook naar de meet he? Ik vroeg me af, ga jij het allemaal wel trekken daar in het Naturalis en in Leiden? We zullen namelijk best wel veel lopen die dag gok ik zo en ik weet niet precies hoe fit je bent op dit moment?
pi_49596456
quote:
Op maandag 21 mei 2007 05:24 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen.

Zo schaap weer naar het vliegtuig brengen.
en ik zit inmiddels weer in münchen...

morgen alweer terug gelukkig
pi_49597414
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:31 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Goedemorgen Causa

Zeg, jij gaat ook naar de meet he? Ik vroeg me af, ga jij het allemaal wel trekken daar in het Naturalis en in Leiden? We zullen namelijk best wel veel lopen die dag gok ik zo en ik weet niet precies hoe fit je bent op dit moment?
Ik maak me er best zorgen over, ik ben niet fit en heb wel wat tegenslag, zoals bv kniegewrichten, had ik al bijna 3kwart jaar geen last van tot 1,5 wk. terug. Maar zo'n dag houdt me wel gaande gewoonlijk (zie Newton).
De nadelen wegen niet genoeg tegenover ehm, ff kwijt hoe ik m'n zin moet maken van dat ik moet thuisblijven en het zoveelste zou missen vanwege dat.
Nouja en als ik al te moe ben, dan praat en doe ik dwaas, schijnt dat dat soms best grappig kan zijn
pi_49597466
Hoi Osho Nu daar weer? Wat een gereis
pi_49597541
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef Causa het volgende:
Hoi Osho Nu daar weer? Wat een gereis
mja, volgende week nog drie dagen Wenen. De week daarna nog twee dagen Stockholm. Daarna 9 dagen Dominicaanse Republiek, maar dat is met miss
pi_49597846
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef Causa het volgende:

[..]

Ik maak me er best zorgen over, ik ben niet fit en heb wel wat tegenslag, zoals bv kniegewrichten, had ik al bijna 3kwart jaar geen last van tot 1,5 wk. terug. Maar zo'n dag houdt me wel gaande gewoonlijk (zie Newton).
De nadelen wegen niet genoeg tegenover ehm, ff kwijt hoe ik m'n zin moet maken van dat ik moet thuisblijven en het zoveelste zou missen vanwege dat.
Nouja en als ik al te moe ben, dan praat en doe ik dwaas, schijnt dat dat soms best grappig kan zijn
Ik ben best een rolstoel voor je regelen voor in het Naturalis? Misschien komt dat wat overdreven over, maar het lijkt me wel prettig voor je? Het Naturalis is namelijk best groot en anders ben je al bekaf voor we uberhaupt wat van Leiden gezien hebben. Zou zonde zijn.
pi_49598352
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:16 schreef osho het volgende:

[..]

mja, volgende week nog drie dagen Wenen. De week daarna nog twee dagen Stockholm. Daarna 9 dagen Dominicaanse Republiek, maar dat is met miss
Oh is het dan al zover? ik had die vakantie onthouden, maar zomaar veel verder in het jaar geplaatst. Kweenie hoe dat zo kwam, maar top zeg! ik krijg er ook helemaal verheuggevoelens van
pi_49598578
quote:
For a long time, Itzhak Bars has been studying time. More than a decade ago, the USC College physicist began pondering the role time plays in the basic laws of physics — the equations describing matter, gravity and the other forces of nature.

Those laws are exquisitely accurate. Einstein mastered gravity with his theory of general relativity, and the equations of quantum theory capture every nuance of matter and other forces, from the attractive power of magnets to the subatomic glue that holds an atom’s nucleus together.

But the laws can’t be complete. Einstein’s theory of gravity and quantum theory don’t fit together. Some piece is missing in the picture puzzle of physical reality.

Bars thinks one of the missing pieces is a hidden dimension of time.

...

In ordinary physics, position and momentum differ because the equation for momentum involves velocity. Since velocity is distance divided by time, it requires the notion of a time dimension. If swapping the equations for position and momentum really doesn’t change anything, then position needs a time dimension too.

“If I make position and momentum indistinguishable from one another, then something is changing about the notion of time,” said Bars. “If I demand a symmetry like that, I must have an extra time dimension.”

...

This viewpoint has implications for understanding many problems in physics. For one thing, current theory suggests the existence of a lightweight particle called the axion, needed to explain an anomaly in the equations of the standard model of particles and forces. If it exists, the axion could make up the mysterious “dark matter” that astronomers say affects the motions of galaxies. But two decades of searching has failed to find proof that axions exist. Two-time physics removes the original anomaly without the need for an axion, Bars has shown, possibly explaining why it has not been found.

On a grander level, two-time physics may assist in the quest to merge quantum theory with Einstein’s relativity in a single unified theory. The most popular approach to that problem today, superstring theory, also invokes extra dimensions of space, but only a single dimension of time. Many believe that a variant on string theory, known as M theory, will be the ultimate winner in the quantum-relativity unification game, and M theory requires 10 dimensions of space and one of time.

Efforts to formulate a clear and complete version of M theory have so far failed. “Nobody has yet told us what the fundamental form of M theory is,” Bars said. “We just have clues — we don’t know what it is.”

Adopting the more symmetric two-time approach may help. Describing the 11 dimensions of M theory in the language of two-time physics would require adding one time dimension plus one space dimension, giving nature 11 space and two time dimensions. “The two-time version of M theory would have a total of 13 dimensions,” Bars said.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 mei 2007 @ 10:56:57 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49598827
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

bron
Wel een interessante gedachte.
pi_49599615
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik ben best een rolstoel voor je regelen voor in het Naturalis? Misschien komt dat wat overdreven over, maar het lijkt me wel prettig voor je? Het Naturalis is namelijk best groot en anders ben je al bekaf voor we uberhaupt wat van Leiden gezien hebben. Zou zonde zijn.
Daar dacht ik zelf ook aan idd, ik schreef er zelfs over maar wiste het weer. Mijn armen redden dat nog geen tien meter en hellinkjes red ik al helemaal niet, dus dat maakt me nogal afhankelijk van duwers. Geeft wel veel voordeel voor mezelf idd, b.v. krijg ik veel meer mee als de inspanning veel kleiner is, b.v. geestelijke trucreflexjes die bikkels en pijntjes opvangen zijn er ook minder. Ik heb vaker voor een rolstoel moeten kiezen voor uitjes maar dan was ik met familie. Maar het is minder 'moeten' nu. Ik denk dat het wel goed komt zaterdag, ik denk dat ik beter voor de bewegingsvrijheid kan kiezen.
pi_49599675
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

bron
Heb je dat ook korter en in het nederlands?

morge Monolith
  maandag 21 mei 2007 @ 11:19:58 #70
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49599694
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:17 schreef Causa het volgende:

[..]

Daar dacht ik zelf ook aan idd, ik schreef er zelfs over maar wiste het weer. Mijn armen redden dat nog geen tien meter en hellinkjes red ik al helemaal niet, dus dat maakt me nogal afhankelijk van duwers. Geeft wel veel voordeel voor mezelf idd, b.v. krijg ik veel meer mee als de inspanning veel kleiner is, b.v. geestelijke trucreflexjes die bikkels en pijntjes opvangen zijn er ook minder. Ik heb vaker voor een rolstoel moeten kiezen voor uitjes maar dan was ik met familie. Maar het is minder 'moeten' nu. Ik denk dat het wel goed komt zaterdag, ik denk dat ik beter voor de bewegingsvrijheid kan kiezen.
Misschien even kijken hoe het gaat. Geef in ieder geval aan hoe het gaat, dan kan er eventueel iets geimproviseerd worden.
pi_49599774
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wel een interessante gedachte.
Hoi Alicey hoe was't in't zonnige zuiden?
pi_49599892
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:17 schreef Causa het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem om je te duwen hoor . Ik heb het Naturalis toch al eerder gezien. Maar zoals Alicey ook al zei, geef het dan maar aan en dan komt het altijd goed.
pi_49599930
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:16 schreef osho het volgende:
Heb je al een vliegtuig van de zaak?
Amsterdam O+
pi_49599967
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien even kijken hoe het gaat. Geef in ieder geval aan hoe het gaat, dan kan er eventueel iets geimproviseerd worden.
Ja het is nog maar maandag tenslotte.
Wel apart voor het eerst in een paar jaar dacht ik erover en dan begint iemand er spontaan over.
Ik ga es in bad, tot vanmiddag
pi_49600038
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem om je te duwen hoor . Ik heb het Naturalis toch al eerder gezien. Maar zoals Alicey ook al zei, geef het dan maar aan en dan komt het altijd goed.
Da's lief
Jips, we zien wel
pi_49600091
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Causa het volgende:

[..]

Heb je dat ook korter en in het nederlands?

morge Monolith
Goeiemorgen, voor zover je daarvan kan spreken op maandagochtend.

De korte Nederlandse versie is dat een wetenschapper een theorie heeft opgesteld die uitgaat van het bestaan van (onder andere) een tweede tijdsdimensie. Deze theorie zou een aantal problemen met de huidige natuurkundige modellen kunnen oplossen en een stap in de richting van een universeel model kunnen zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 mei 2007 @ 11:58:12 #77
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49601265
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef Causa het volgende:

[..]

Hoi Alicey hoe was't in't zonnige zuiden?
Echt super-zonnig was het niet hoor. Maar we hebben ons goed vermaakt. De steden zelf gezien, wat kerken en musea en natuurlijk heerlijk gegeten en aan de locale bieren gezeten.
  maandag 21 mei 2007 @ 11:58:57 #78
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49601294
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:26 schreef Causa het volgende:

[..]

Ja het is nog maar maandag tenslotte.
Wel apart voor het eerst in een paar jaar dacht ik erover en dan begint iemand er spontaan over.
Ik ga es in bad, tot vanmiddag
Het is dat de komma er staat.
pi_49601302
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Heb je al een vliegtuig van de zaak?
nee, alleen het papier om er 1 te vouwen
pi_49601364
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef osho het volgende:
nee, alleen het papier om er 1 te vouwen
Stelletje krenten
Amsterdam O+
pi_49604201
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is dat de komma er staat.
* Causa kijkt op haar klokje

Die had ik net zo goed weg kunnen laten
  maandag 21 mei 2007 @ 15:16:50 #82
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_49608742
G.!

zo ff snel tussendoor

Zo weer therapie
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_49608797
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:16 schreef qu63 het volgende:
G.!

zo ff snel tussendoor

Zo weer therapie
Q!

Jij zo weer therapie . Succes!
pi_49609305
Hoi Qu63

succes met je therapie weer
pi_49609333
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Goeiemorgen, voor zover je daarvan kan spreken op maandagochtend.

De korte Nederlandse versie is dat een wetenschapper een theorie heeft opgesteld die uitgaat van het bestaan van (onder andere) een tweede tijdsdimensie. Deze theorie zou een aantal problemen met de huidige natuurkundige modellen kunnen oplossen en een stap in de richting van een universeel model kunnen zijn.
Intressant
pi_49609363
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Echt super-zonnig was het niet hoor. Maar we hebben ons goed vermaakt. De steden zelf gezien, wat kerken en musea en natuurlijk heerlijk gegeten en aan de locale bieren gezeten.
Fijn! Wat een leuk
  maandag 21 mei 2007 @ 16:02:35 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49610853
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Alicey het volgende:
Stap 26
Logisch toch?
  maandag 21 mei 2007 @ 16:21:54 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49611215
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:13 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Logisch toch?
Ik ga maar eens aan mijn conditie werken denk ik.
pi_49611222
Amsterdam O+
pi_49612209
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Alicey het volgende:
Stap 26
  maandag 21 mei 2007 @ 18:14:11 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49615315
Mijn voordeur is geschilderd. De schilders hadden aangegeven vandaag te beginnen, maar een NAT bordje was misschien toch handig geweest. Gelukkig had ik het door.
pi_49615871
vandaag 2 rollenspellen gedaan voor een camera, en morgen nog één
  Moderator maandag 21 mei 2007 @ 18:42:54 #94
5428 crew  miss_sly
pi_49616190
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 mei 2007 @ 21:18:37 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_49623075
oi
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_49623198
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef qu63 het volgende:
oi