quote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Omdat het alweer zo lang geleden is vonden we het weer tijd voor een WFL meet. De WFL meet zal deze keer georganiseerd worden door Geartsjuh, Reya en/of Haushofer.
Er zijn diverse ideeen, maar waarschijnlijk zal de meet bestaan uit een activiteit die veel raakt aan de W van Wetenschap uit WFL, gevolgd door nuttigen van voedsel en drank.
Plaats : Leiden
Wanneer : Zaterdag 26 mei
Wie komen er:
Ali_Kannibali
Isegrim
Causa
Doffy
heiden6
Alicey
Reya
Sitethief
Trinity (misschien)
miss_sly (misschien)
qu63 (waarschijnlijk)
Haushofer
Roomsoesje
Brahimov
Barthol
osho (misschien)
Light
Geartsjuh
Friek_
Jogy
Whosvegas
Memento-Mori [
Nadere details worden nog bekend gemaakt, volg daarom het topic.
Gehoopt wordt dat er deze keer weer een aantal nieuwe gezichten te bewonderen zijn, want in WFL zijn sinds de laatste echte WFL meet veel nieuwe gezichten.
Als je wilt komen, laat dan weten wanneer je eventueel kan. Mocht je \\\'s avonds niet terug kunnen naar je woonplaats, laat dat dan ook weten - Dan kan er altijd gekeken worden of iemand een slaapplaats te bieden heeft.
Best apart als blijkt dat mensen helemaal niet weten hoe ze er financieel voor staan en wat ze wel en niet toe kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:32 schreef Alicey het volgende:
jammer dat juist "nieuwe" gezichten afzeggen.
Ik bén het souvenir uit Sneek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij moet komen en neem een souvenit voor me mee uit Sneek![]()
Njah, je kunt altijd bellen als je wilt weten waar of hoe we uithangen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij komen iig wel richting Leiden, denk ik, weet alleen niet of we Naturalis halen
quote:
14:00 uur Leiden CS, blauwe borden aan zijde LUMC/Oegstgeest.quote:Ik begrijp dat er dus 14.00 op Leiden CS wordt afgesproken, of 14.00 Naturalis?
Ik zou hem denk ik in de parkeergarage bij het LUMC zetten. Het schijnt dat je daar goedkoop kan parkeren en je bent zo bij het CS en het Naturalis.quote:Ik kom met de auto, wat is het makkelijkst/goedkoopst parkeren, bij CS of Naturalis?
Ik zag net op Google Maps dat het hemelsbreed maar een paar honderd meter bij elkaar vandaan ligt. Dan kan ik net zo goed bij CS komen. "Blauwe borden" is duidelijk genoeg voor buitenstaanders dat ik het zonder verder info kan begrijpen wanneer ik daar aankom?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik zou hem denk ik in de parkeergarage bij het LUMC zetten. Het schijnt dat je daar goedkoop kan parkeren en je bent zo bij het CS en het Naturalis.
Nieuwe telefoon, oude kapot, dus geen kans gehad om de oude nummers over te zetten...dus ik heb ook jouw nummer niet meer.quote:
Ik hoop van welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zag net op Google Maps dat het hemelsbreed maar een paar honderd meter bij elkaar vandaan ligt. Dan kan ik net zo goed bij CS komen. "Blauwe borden" is duidelijk genoeg voor buitenstaanders dat ik het zonder verder info kan begrijpen wanneer ik daar aankom?
Oh, wist ik niet. Gepm'd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon, oude kapot, dus geen kans gehad om de oude nummers over te zetten...dus ik heb ook jouw nummer niet meer.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik kom.
Ik begrijp dat er dus 14.00 op Leiden CS wordt afgesproken, of 14.00 Naturalis? Ik kom met de auto, wat is het makkelijkst/goedkoopst parkeren, bij CS of Naturalis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |