* Causa gaat voor tussen 13 en 14 uur arriveren.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:52 schreef releaze het volgende:
ik zou tussen 12 en 1 doen. als je drie uur nodig hebt om te reizen dan stap je je deur uit om 09:00. dat vind ik niet 'heel vroeg'.
Er wordt bij het wachten op elkaar op het station al gesnuffelt.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef barthol het volgende:
Is het misschien een idee om bij het station in de buurt eerst met elkaar een
kop koffie (ofzo) te gaan drinken, voordat we naar Naturalis rennen.
Een moment om even aan elkaar te snuffelen![]()
Hoewel... bij Naturalis zullen ze misschien ook een restau of koffiehoek hebben.
Een korte besnuffel tijd vind ik wel belangrijk als je elkaar nog nauwelijks kent.
Leiden heeft ook een blauw bord.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:10 schreef Causa het volgende:
[..]
Er wordt bij het wachten op elkaar op het station al gesnuffelt.
Dus hopen dat er banken en koffieautomaten zijn
Was er al een precies ontmoetingspunt bekend?
Ja hoor. Of een Bossche bol.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand een soesje?
quote:
Heb je ook iets hartigs toevallig deze morgen?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Iemand een soesje?
Tja, zoals je al zegt vind jij dat niet vroeg, maar dat is natuurlijk geheel subjectief.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:52 schreef releaze het volgende:
ik zou tussen 12 en 1 doen. als je drie uur nodig hebt om te reizen dan stap je je deur uit om 09:00. dat vind ik niet 'heel vroeg'.
Ja en als ik er zo'n lange dag van moet maken, dan blijf ik thuis.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, zoals je al zegt vind jij dat niet vroeg, maar dat is natuurlijk geheel subjectief.
Als ik op zaterdag om 9 uur mijn bed uit moet, vind ik dat ik erg vroeg op moet, en ik probeer dat persoonlijk zo veel mogelijk te vermijden.
Ja dat jaquote:Op maandag 14 mei 2007 09:31 schreef Causa het volgende:
Namen aan de lijst toegevoegd die ik voor je gezocht heb bedoel je Alicey![]()
Ik zou het jammer vinden als je daardoor wegblijft...en voor jou is het ook nog al een eindje reizen, toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja en als ik er zo'n lange dag van moet maken, dan blijf ik thuis.
Ik wil best meer doen dan gezond voor me is, maar dan wil ik wel m'n ochtend rustig verlopend hebben.
osho en ik zijn nog een misschienquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Ik heb trouwens weer gelegenheid om de lijst bij te werken. Wie missen er nog op de lijst?
Volg mij nou maar gewoonquote:Op zondag 13 mei 2007 22:18 schreef Alicey het volgende:
En er staan nog borden ook. Niet dat borden volgen een garantie is dat je op de juiste plaats aan komt (In Krimpen a/d Ijssel weten ze bijv. niet waar Rotterdam ligt), maar het is hoopgevend.
Lijkt mij ook een beter idee.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volg mij nou maar gewoon. Ik weet de weg wel
.
Met hoeveel zijn we nu?quote:Mensen met een museumjaarkaart kunnen gratis naar binnen bij het Naturalis. En we hebben inderdaad groepskorting als er minstens 10 betalende personen zijn.
Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Ik ken heel veel eettentjes in Leidenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Als we met veel mensen iets willen gaan eten achteraf, is het wellicht handig al een tentje uit te zoeken (Gearstjuh heeft vast wel goede tips) en daar te reserveren. Ik vrees dat als we op zaterdag met 10 man zomaar ergens willen aanschuiven, we een probleem gaan krijgen
Doe jij reserveren dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Ik ken heel veel eettentjes in Leiden.
http://www.labota.nl/
http://www.einstein.nu/
http://www.anniesverjaardag.nl/
http://www.buddhas.nl/
En ik ken ook nog wel een goeie Griek in Leiden maar daar kan ik zo snel de website niet van vinden.
Op al die menukaarten staan heerlijke dingen, maar de sinaasappel creme brulee met bloedsinaasappelijs zou mij over de streep trekken voor Einsteinquote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Ik ken heel veel eettentjes in Leiden.
http://www.labota.nl/
http://www.einstein.nu/
http://www.anniesverjaardag.nl/
http://www.buddhas.nl/
En ik ken ook nog wel een goeie Griek in Leiden maar daar kan ik zo snel de website niet van vinden.
Zolang de ambiance een beetje ok is maakt het mij niet zo heel erg veel uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sure, als jullie een voorkeur aangeven?
Viel me op, iig op de kaart van de thaise keuken ervan, dat het dezelfde als buddha's is.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op al die menukaarten staan heerlijke dingen, maar de sinaasappel creme brulee met bloedsinaasappelijs zou mij over de streep trekken voor Einstein![]()
Light en Reya komen ergens uit die buurt.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:53 schreef ImmovableMind het volgende:
Komen er meer mensen uit het oosten van land (Almelo?), dan kunnen we elkaar wellicht onderweg al treffen.
Ik ken Einstein van een vorige afspraak en de ambiance vond ik erg okquote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Alicey het volgende:
Zolang de ambiance een beetje ok is maakt het mij niet zo heel erg veel uit.
Misschien wordt het uiteindelijk toch een meet in de ochtend en dan lig ik gegarandeerd nog op me nestquote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef Reya het volgende:
Ik wil ook op de meet komen maar ik ben eik een beetje bang voor Roomsoesje
Als je erg lastig wordt voer ik je wel wat drugs of gif ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik ken Einstein van een vorige afspraak en de ambiance vond ik erg ok![]()
[..]
Misschien wordt het uiteindelijk toch een meet in de ochtend en dan lig ik gegarandeerd nog op me nestZo niet, renschoenen aantrekken? Helm opzetten?
![]()
![]()
Als het goede drugs is...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je erg lastig wordt voer ik je wel wat drugs of gif ofzo.
ow, ja, what was I thinkingquote:
Tuurlijk niet gekkie.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, ja, what was I thinking![]()
Ik neem aan dat we ook allemaal niet aan de alcohol gaan en dat er niet gerookt wordt tijdens de meet
Dat nam ik als vanzelfsprekend aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gekkie.Was overigens al gemeld dat het verplicht is om in burka te verschijnen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat nam ik als vanzelfsprekend aan.
De mannen doen wel hun keppeltje op, neem ik aan?
Nou ja, ik wil wel zeker weten dat de mannen zich net zo goed aan de regels houden als wij...dat vind ik erg belangrijk, anders kan ik niet genieten van het gezellig samenzijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar wat boeit het? Het zijn gescheiden meets tenslotte.
Dat staat je vast beeeeldigquote:
Dan zou ik gaan voor 13:45quote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk handig om rond 14:00 uur af te spreken. Het Naturalis is inderdaad erg groot, maar wel tot 18:00 uur open en je hebt het na ongeveer 3 uur wel zo'n beetje gehad. Tenminste, ik wel.
Ik kom iig later, maar ik weet niet of ik om 14 uur al kan...maar ik wil de gelegenheid toch niet missen om jou te zienquote:
16quote:Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik kom ook. Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Dat maakte je mij 2 jaar terug wijs, meisquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kom iig later, maar ik weet niet of ik om 14 uur al kan...maar ik wil de gelegenheid toch niet missen om jou te zien![]()
Hoeveel is dat in rudes per lichtjaar?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat maakte je mij 2 jaar terug wijs, meis
Ik ben trouwens afgerond ca 7,17*108 seconden
1 natuurlijkquote:
Nouja, maak er dan maar 18 van.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat maakte je mij 2 jaar terug wijs, meis
Ik ben trouwens afgerond ca 7,17*108 seconden
Lieskequote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]Doffeltje
Deze keer heul echt, echt, echt komen he?
Dat komt zeker goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Same hereAls jullie hier in de buurt komen wonen wordt het vast beter... gaan we met z'n 4'en eten bij die goeie Italiaan hier in de buurt!
4 woorden, 4 talen. Doe je goedquote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef releaze het volgende:
une zuruck find bericht
*meldtquote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Light het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor 13:45Komt het best uit voor de mensen die via Utrecht komen (aankomst 13:37)
12 uur is ook nog voor tweeen jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom nog steeds zoals het er nu uitziet. Wel vrij kleine meet trouwens, dit wordt nog eens inteelt op deze manier.![]()
In ieder geval, om 12.00u kan ik er wel zijn. Om 09.00u opstaan valt wel te overleven.
Aangepast.quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:51 schreef Causa het volgende:
[..]
12 uur is ook nog voor tweeen ja
Alicey of mods, mag dubbele Friek_ op lijst veranderd in Ali_kannibali?
Komt wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:58 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, gisteren zou het volgens buienradar op 26/5 26 graden worden, inmiddels is dat 16 geworden![]()
Hee! Ik wilde nog wel m'n alter ego meenemen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aangepast.Ik dacht dat ik dubbele Friek_ al had veranderd, maar kennelijk niet dus.
Ali_Kannibali is toegevoegd!
mutsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Isegrim het volgende:
Ow.Er was dus al een deel twee.
26 mei : WFL meet - Een nieuwe editie! Deel II
Kijk mij es druk organiserenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Omdat het alweer zo lang geleden is vonden we het weer tijd voor een WFL meet. De WFL meet zal deze keer georganiseerd worden door Geartsjuh, Reya en/of Haushofer.
Maar we zijn het er wél mee eensquote:
Wij ook, en die luisteren naar Metallica, rijden op brommers en zuipen zich 's weekends klem in een caravanquote:
Dat soort gorilla's houd ik niet van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wij ook, en die luisteren naar Metallica, rijden op brommers en zuipen zich 's weekends klem in een caravan![]()
Gaan we onszelf geeneens klemzuipen om uiteindelijk in een literair café te filosoferen over de zin van het leven?!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk mij es druk organiseren![]()
Uurtje of 2 vink prima, wou 's avonds wel weer naar huis, neem aan dat we voor negenen wel klaar zijn met eten?
Jawel, want de volgende ochtend schijn je wel beter wakker te wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Kotsen combineert eigenlijk nergens goed mee.
Of ik nog terug kan ligt er aan wanneer de meet eindigtquote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Alicey het volgende:
Als je wilt komen, laat dan weten wanneer je eventueel kan. Mocht je 's avonds niet terug kunnen naar je woonplaats, laat dat dan ook weten - Dan kan er altijd gekeken worden of iemand een slaapplaats te bieden heeft.
Nee joh, kun je het nog een keertje proeven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jawel, want de volgende ochtend schijn je wel beter wakker te worden
zegt Haus die nog nooit gekotst heeft van de drank![]()
't Is ook zonde van al dat lekkere bier![]()
Gecombineerd met heerlijke maagsappen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee joh, kun je het nog een keertje proeven.
En shoarmaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 04:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gecombineerd met heerlijke maagsappen.
Dat vond ik ook, maar sommige mensen zijn te lui om op zaterdag al om 09:00 op te staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:24 schreef whosvegas het volgende:
Hoe laat gaat het beginnen?
En wat gaan we doen?
Ik zit namelijk te denken of ik ook kom, maar aangezien ik helemaal uit Arnhem moet komen, zou het wel handig zijn om een beetje vroeg (13:00 uur ofzo) af te spreken.
NS adviseert omrijden voor mensen die niet op tussengelegen stations moeten zijn. Mogelijkheden genoeg, volgens de NS reisplanner.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:50 schreef barthol het volgende:
Ik weet niet of er mensen met de trein vanuit het oosten moeten komen.... maar voor diegenen is het misschien van belang om te weten dat er zaterdag de 26e (en zondag de 27e) geen treinen rijden tussen Deventer en Amersfoort. NS zet bussen in.
Voor sommige mensen betekent om 13 uur in Leiden zijn nog vroeger opstaan dan 9.00 uur...niet echt lekker op de zaterdagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar sommige mensen zijn te lui om op zaterdag al om 09:00 op te staan.
Ik moet bijna elke dag rond 9 uur opstaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen betekent om 13 uur in Leiden zijn nog vroeger opstaan dan 9.00 uur...niet echt lekker op de zaterdag
Dan wil je toch kunnen uitslapen op zaterdag?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik moet bijna elke dag rond 9 uur opstaan![]()
![]()
Om 14:00/15:00 lijkt me ook goed, je moet er wel iets voor over hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen betekent om 13 uur in Leiden zijn nog vroeger opstaan dan 9.00 uur...niet echt lekker op de zaterdag
Ik heb al eens 13:45 voorgesteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Om 14:00/15:00 lijkt me ook goed, je moet er wel iets voor over hebben.
Anders moeten we de meet maar in Utrecht houden.
iedere gek zn gebrekquote:
Wat is daar te doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Isegrim het volgende:
We gaan naar Naturali, toch?
Lijkt me leukquote:
Geartsjuh zou iets reserveren bij een restaurant volgens mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:56 schreef whosvegas het volgende:
Wat willen jullie met het eten gaan doen?
Gaan we voor de snelle hap, bij een of andere snackbar
of gaan we ergens (in een restaurant) iets eten?
In dat geval lijkt het me handig om van te voren te reserveren
@Alicey, zou je mij aan het lijstje toe willen voegen, dat ik waarschijnlijk kom?
vorige keren was ik ongeveer 50 euro in totaal kwijt, dus reis, toegang tot omniversum, en een restaurantje..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, reserveren bij een restaurant? Willen jullie me blut hebben? Ik ben ook maar een armzalig studentje dat al moet betalen voor dat museum EN ook nog eens de treinreis!(weliswaar met 40% korting, maar toch)
Restaurant gaat me te duur worden, ik ben in dat geval vroegtijdig naar huis.
dan neem ik daar achteraf wel een desertquote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Qua kostenoverweging is het zo te horen handiger om bij La Bota te eten, maar ik weet niet of die zoveel mensen aankunnen. Ik zal ze morgen wel even bellen. Einstein is ook erg leuk en hun menukaart ziet er idd goed uit, maar ik vind dat meer een tent waar we na het eten gezellig wat kunnen drinken.
Dat is geen slecht ideequote:Op zondag 20 mei 2007 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dan neem ik daar achteraf wel een desert![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:04 schreef releaze het volgende:
Maar goed, eerder was gemeld dat de trein vanuit Utrecht om 13:37 aankomt. Zullen we er anders tussen 13:30 en 14:00 van maken?
Wat heeft ie voor excuus om zo op het allerlaatste moment af te zeggen? Het kan maar beter een heel erg goed excuus zijnquote:
Als het kerels betreft, hoort het werkwoord "moeten" vooral bij de bezigheden "bier drinken", "voetbal" en "pissen".quote:Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je hem al gezegd dat hij van mij moet?
Jammer, maar helaaschquote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Sorry, helaas, excuses, enzovoort - ik kom niet meer. De financiele kant gaat me toch nekken deze maand gezien de schulden die ik nog open heb staan en een meeting gaat me daarbij iets te ver. Kutreden natuurlijk, maar goed, het is voor mij het verstandigste besluit.
Sorry, volgende keer beter.
Ook voor mij?quote:
Dan mag jij hoogstwaarschijnlijk mijn plaats innemen want van Deventer naar Amersfoort met de trein duurt echt verschrikkelijk lang. Met de trein is het al meer dan een uur. Ik reken het vanavond uit en ik laat het jullie meteen weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ook voor mij?
Ik had al gezegd, dat ik kom, maar ik sta nog niet in het lijstje op de op
Wordt of over Zwolle, of over Arnhem, of met de bus. Maar dat laat je toch niet weerhouden?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Dan mag jij hoogstwaarschijnlijk mijn plaats innemen want van Deventer naar Amersfoort met de trein duurt echt verschrikkelijk lang. Met de trein is het al meer dan een uur. Ik reken het vanavond uit en ik laat het jullie meteen weten.
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik twijfel nog. Als ik van Alicey moet kan ik maar beter komen, anders krijg ik straks weer een pak rammel.
Mjah, het is de laatste tijd best vaak bal..quote:Wat een zooitje weer met die treinen.
Ik ben bang dat jullie met elkaar verward gaan wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.
Ik bescherm je wel tegen de grote boze Alicey hoor, heiden6quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.
[..]
Mjah, het is de laatste tijd best vaak bal..
Vertel?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel tegen de grote boze Alicey hoor, heiden6
Een paar mensen meer of minder gaan ze echt niet moeilijk over doen. Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ook voor mij?
Ik had al gezegd, dat ik kom, maar ik sta nog niet in het lijstje op de op
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Doffy het volgende:
Desnoods sla ik je met handboeien vast in een duister steegje
Je haalt allemaal verse trauma's bij me op.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
quote:
Dat wordt me wel wat heftig, maar wie weet.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk ook iets met ons drieën van maken.
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wantenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat wordt me wel wat heftig, maar wie weet.
Ben ik niet meer de enige voor je?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wanten
Wie heeft er nu weer gelekt?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wanten
Wat klinkt dat suggestief.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Jij bent een klein, schattig meisje. Die zijn meestal niet zo moeilijk over te halen.
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat jullie erin slagen om heiden6 over te halen.
Als het aan jou ligt wordt iedereen vastgebonden/geboeid/geketend heb ik zo de indruk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?
Dat heeft hij al te vaak gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?
Via Zwolle naar Utrecht..dat klinkt zo slecht nog niet....to be continuedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef barthol het volgende:
[..]
Wordt of over Zwolle, of over Arnhem, of met de bus. Maar dat laat je toch niet weerhouden?
Gaan we niet naar Einstein?quote:
Ik kan de post niet meer editen. Moet een modje doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
Alicey of moderators: Jogy en Whosvegas moeten nog in de lijst opgenomen.
Er zijn veel mensen die de kosten van de meet erg belangrijk vonden en daarom leek La Bota mij beter. Zij hebben ook een apart zitgedeelte voor groepen dus het is eigenlijk ook wel erg praktisch. En Einstein is heel geschikt om later op de avond daar wat te drinken dus uiteindelijk komen we er vast welquote:
Ik heb mij en whosvegas er tussen geproptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
Alicey of moderators: Jogy en Whosvegas moeten nog in de lijst opgenomen.
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan de post niet meer editen. Moet een modje doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.
jogy is er.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.
Jammer, de kaart van Einstein vond ik helemaal top, La Bota vind ik een mager kaartje waarvan de veg-gerechten me totaal niet trekken. Degenen die moeilijk deden over de kosten hebben inmiddels opgezegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die de kosten van de meet erg belangrijk vonden en daarom leek La Bota mij beter. Zij hebben ook een apart zitgedeelte voor groepen dus het is eigenlijk ook wel erg praktisch. En Einstein is heel geschikt om later op de avond daar wat te drinken dus uiteindelijk komen we er vast wel.
nie boos zijnquote:
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Causa het volgende:
[..]
Jammer, de kaart van Einstein vond ik helemaal top, La Bota vind ik een mager kaartje waarvan de veg-gerechten me totaal niet trekken. Degenen die moeilijk deden over de kosten hebben inmiddels opgezegd.
Ik vind het ook veel te duur, maar weet al heel lang dat deze meet komt en om nou voor zo'n drukke dag als diner kaas, kaas of kaas te eten, niet al te aantrekkelijk.
Oh ik ben wel blij hoor, tegen die tijd zal ik wel zo hongerig zijn dat elke overweging van nu vergeten isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).
Ik kan niet iedereen blij maken, sorry.
Ze hanteren niet de Thaise keuken op zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij hoor, tegen die tijd zal ik wel zo hongerig zijn dat elke overweging van nu vergeten is
De franse keuken van einstein heeft idd maar 1 veg-gerecht, maar de thaise 9. Dan heeft La Bota toch maar de helft
Er is daar altijd wel wat te regelen lijkt mequote:Ik ga in iedergeval niet al die kazen eten, ik moet de hele terugreis daarna nog. Ik bestel wel een frietje anders, altijd goed
OOhw zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ze hanteren niet de Thaise keuken op zaterdagavond.
quote:[..]
Er is daar altijd wel wat te regelen lijkt me.
Check.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik nou ook in de OP?met een klein misschientje erachter?
Zullen we saampjes gaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Alicey het volgende:
* Alicey komt vanuit de stad zonder hart, maar geen flauw idee welke trein ik neem. Ze komen geloof ik om het kwartier.
Is goed.quote:
's Goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is goed.Laat maar weten wanneer je ongeveer van plan bent te gaan en SMS me voor je op pad gaat.
13.30 a 14.00 of zoiets toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Isegrim het volgende:
Hoe laat hebben we nou uiteindelijk afgesproken?
Je bedoelt zo'n bord waar op staat wanneer de treintjes zouden moeten rijden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een keimooi blauw bord in Leiden.
Dattem ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n bord waar op staat wanneer de treintjes zouden moeten rijden?
Sinds wanneer? Volgens mij is ie tegenwoordig digitaal en daar zijn er meerdere van op Leiden Centraalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een keimooi blauw bord in Leiden.
Een tijdje terug was ik op Leiden en heeft men mij gevonden bij het blauwe bord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Volgens mij is ie tegenwoordig digitaal en daar zijn er meerdere van op Leiden Centraal.
Well, je hebt er een paar aan de centrumzijde en een paar aan de zijde LUMC/ Oegstgeest. Volgens mij kunnen we beter bij de uitgang LUMC/ Oegstgeest afspreken of onder het blauwe bord wat aan die kant hangt omdat we aan daar uit het station moeten richting het Naturalis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een tijdje terug was ik op Leiden en heeft men mij gevonden bij het blauwe bord.(Maar kan ook een digitaal bord zijn geweest, dat weet ik niet meer
).
Het probleem is meestal Pro Rail. Of Anti Rail, ze dubben nog over de naam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Doffy het volgende:
Zeg, iets meer waardering voor onze nationale spoorwegen hoor
spreekt de ex-student die niet meer uit zijn benzineslurpende filekruiper is weg te slaan
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Well, je hebt er een paar aan de centrumzijde en een paar aan de zijde LUMC/ Oegstgeest. Volgens mij kunnen we beter bij de uitgang LUMC/ Oegstgeest afspreken of onder het blauwe bord wat aan die kant hangt omdat we aan daar uit het station moeten richting het Naturalis.
Is goed meidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.
Maar... maar.. Waarom?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Ik had graag nog wat (meer) WFL mensen leren kennen, maar Leiden + Naturalis is niet mijn combinatie.
Onze worstelpartij, wat doe je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Ik had graag nog wat (meer) WFL mensen leren kennen, maar Leiden + Naturalis is niet mijn combinatie.
Nouhou.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
vega'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).
Ik kan niet iedereen blij maken, sorry.
Nu hou ik niet meer van jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Doffy het volgende:
Dat uitgerekend Sidekick níet op de drukst bezochte (*afklop*) WFL-meet ooit komt, vraagt helaas om harde maatregelenWant het kán toch niet!
Mag dat ook al niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Oh, Causa, heiden6 wil nog even tegen je zeggen dat je in Naturalis geen stuff mag roken.
quote:Hij gaat misschien toch mee.
en lid is van een partij die zegt iets met het milieu te hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Doffy het volgende:
spreekt de ex-student die niet meer uit zijn benzineslurpende filekruiper is weg te slaan
Maar bovenal liberaal, hequote:Op woensdag 23 mei 2007 07:48 schreef osho het volgende:
[..]
en lid is van een partij die zegt iets met het milieu te hebben
Je bent gevallen voor het gemakquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar bovenal liberaal, he
Maar je hebt gelijk, wrijf het me maar in. Maar ik kan er zó niets aan doen, ben zó onschuldig: die hele auto, en de benzine, wordt door de baas betaald. Het wordt me gewoon te makkelijk gemaakt
Als je alle stemmen in het hoofd van rudeonline meetelt, dan kan het niet drukker worden dan de vorige meet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Doffy het volgende:
Dat uitgerekend Sidekick níet op de drukst bezochte (*afklop*) WFL-meet ooit komt, vraagt helaas om harde maatregelenWant het kán toch niet!
en zo word je langzaam VVD'erquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar bovenal liberaal, he
Maar je hebt gelijk, wrijf het me maar in. Maar ik kan er zó niets aan doen, ben zó onschuldig: die hele auto, en de benzine, wordt door de baas betaald. Het wordt me gewoon te makkelijk gemaakt
Als jij het zegt klinkt het al meteen stukken lieverquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent gevallen voor het gemak![]()
Geeft niets hoor, is alleen maar menselijk
Ook handig als je verdwaalt op het station.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.
1) Op stations verdwaal ik niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook handig als je verdwaalt op het station.
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Jij komt gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik nou ook in de OP?met een klein misschientje erachter?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
1) Op stations verdwaal ik niet.
2) Mijn eigen huis weet ik ook terug te vinden.
Ondanks zogenaamde getuigen-verslagen die dat tegen spreken. Dat zijn gemanipuleerde uitkomsten.
quote:
*zucht* Tegenover me zit ook al iemand die bij regelmaat beweert dat ze zelf heeft ervaren dat ik mijn eigen huis niet kan terug vinden.quote:
Dit is dus niet tof he. Ik heb je echt al heel lang niet meer gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als je alle stemmen in het hoofd van rudeonline meetelt, dan kan het niet drukker worden dan de vorige meet.
Dit is emotionele chantage!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dit is dus niet tof he. Ik heb je echt al heel lang niet meer gezien. Ik wou nog zo graag in het Fries met je discussiëren over Kofi Annan
.
Dit kin sa echt net jer!![]()
Niet zo onaardig tegen me doenquote:
Ik weet niet of ik nog wel wil komenquote:
Het lijkt mij niet gemeend, want Issi zelf is ook Fries.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog wel wil komen
Als ik zie wat een idiote moeite ik moet doen, en dan maar al die flauwe grappen? En de modjes van wfl lijken ook al genene inspanning er voor over te hebben terwijl dit topic al zo lang bestaad.
En dan komt Sidekick ook nog met zo'n slap argument
Ik weet het ff niet zeker meer.
Uurtje of 22:00quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:09 schreef Reya het volgende:
Hoe laat denk je er eigenlijk te zijn, Roomsoes?
Misschien.quote:
Volgens mij kan iedereen voor zichzelf bepalen wanneer hij weg wil. Het begint iig rond 14:00 uur. Maar je zou natuurlijk ook later kunnen aanschuiven als je het Naturalis niet zo interessant vindtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien.
Tot hoelaat gaat het door? Misschien dat ik het kan combineren met een bezoek aan mijn zus.
Je bezoekt jezus maar een andere keerquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Sidekick het volgende:
Tot hoelaat gaat het door? Misschien dat ik het kan combineren met een bezoek aan mijn zus.
haha grappig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Oh, Causa, heiden6 wil nog even tegen je zeggen dat je in Naturalis geen stuff mag roken.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Aaaah![]()
![]()
*knijpt in wangetjes* Koetsjie koetsjie koetsjie![]()
Zeg, je kunt toch wel tegen een grapje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Als ik zie wat een idiote moeite ik moet doen, en dan maar al die flauwe grappen? En de modjes van wfl lijken ook al genene inspanning er voor over te hebben terwijl dit topic al zo lang bestaad.
Je moet ze de kost geven die dat daadwerkelijk doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Aaaah![]()
![]()
*knijpt in wangetjes* Koetsjie koetsjie koetsjie![]()
Ik zou het jammer vinden als je niet zou komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
Tuurlijk kom je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Jij moet komen en neem een souvenit voor me mee uit Sneekquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien.
Second that. Je bent een lieve vegaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:47 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als je niet zou komen![]()
Rekeningen hebben een betaaltermijn van minstens 30 dagen + 2 x aanmaning + 1x deurwaarder = tenminste 4 maanden. Je kunt dus makkelijk komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:55 schreef releaze het volgende:
ik ben bang dat ik het ook niet ga redden. vandaag een hele rits rekeningen binnengekregen en het banksaldo staat er bedroevend laag bij.
dan wordt leiden en naturalis me toch iets te duur
Als je niet komt gaan er pas gekke dingen gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom als er geen gekke dingen gebeuren zeker
Ik kom welquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je niet komt gaan er pas gekke dingen gebeuren
Oef, wat ga je allemaal doen wanneer ik afzeg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je niet komt gaan er pas gekke dingen gebeuren
de reservering in het restaurant aanpassenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Oef, wat ga je allemaal doen wanneer ik afzeg?![]()
Als je het maar laat!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Oef, wat ga je allemaal doen wanneer ik afzeg?![]()
Waarom haal je er niet gewoon een aan de balie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef Light het volgende:
[..]
Als je het maar laat!
Of de NS moet ineens opschieten met m'n kortingkaart
dit was voor een paar honderd euro aan aanmaningquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Rekeningen hebben een betaaltermijn van minstens 30 dagen + 2 x aanmaning + 1x deurwaarder = tenminste 4 maanden. Je kunt dus makkelijk komen
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef Doffy het volgende:
Rekeningen hebben een betaaltermijn van minstens 30 dagen + 2 x aanmaning + 1x deurwaarder = tenminste 4 maanden. Je kunt dus makkelijk komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |