NS adviseert omrijden voor mensen die niet op tussengelegen stations moeten zijn. Mogelijkheden genoeg, volgens de NS reisplanner.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:50 schreef barthol het volgende:
Ik weet niet of er mensen met de trein vanuit het oosten moeten komen.... maar voor diegenen is het misschien van belang om te weten dat er zaterdag de 26e (en zondag de 27e) geen treinen rijden tussen Deventer en Amersfoort. NS zet bussen in.
Voor sommige mensen betekent om 13 uur in Leiden zijn nog vroeger opstaan dan 9.00 uur...niet echt lekker op de zaterdagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar sommige mensen zijn te lui om op zaterdag al om 09:00 op te staan.
Ik moet bijna elke dag rond 9 uur opstaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen betekent om 13 uur in Leiden zijn nog vroeger opstaan dan 9.00 uur...niet echt lekker op de zaterdag
Dan wil je toch kunnen uitslapen op zaterdag?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik moet bijna elke dag rond 9 uur opstaan![]()
![]()
Om 14:00/15:00 lijkt me ook goed, je moet er wel iets voor over hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen betekent om 13 uur in Leiden zijn nog vroeger opstaan dan 9.00 uur...niet echt lekker op de zaterdag
Ik heb al eens 13:45 voorgesteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Om 14:00/15:00 lijkt me ook goed, je moet er wel iets voor over hebben.
Anders moeten we de meet maar in Utrecht houden.
iedere gek zn gebrekquote:
Wat is daar te doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Isegrim het volgende:
We gaan naar Naturali, toch?
Lijkt me leukquote:
Geartsjuh zou iets reserveren bij een restaurant volgens mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:56 schreef whosvegas het volgende:
Wat willen jullie met het eten gaan doen?
Gaan we voor de snelle hap, bij een of andere snackbar
of gaan we ergens (in een restaurant) iets eten?
In dat geval lijkt het me handig om van te voren te reserveren
@Alicey, zou je mij aan het lijstje toe willen voegen, dat ik waarschijnlijk kom?
vorige keren was ik ongeveer 50 euro in totaal kwijt, dus reis, toegang tot omniversum, en een restaurantje..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, reserveren bij een restaurant? Willen jullie me blut hebben? Ik ben ook maar een armzalig studentje dat al moet betalen voor dat museum EN ook nog eens de treinreis!(weliswaar met 40% korting, maar toch)
Restaurant gaat me te duur worden, ik ben in dat geval vroegtijdig naar huis.
dan neem ik daar achteraf wel een desertquote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Qua kostenoverweging is het zo te horen handiger om bij La Bota te eten, maar ik weet niet of die zoveel mensen aankunnen. Ik zal ze morgen wel even bellen. Einstein is ook erg leuk en hun menukaart ziet er idd goed uit, maar ik vind dat meer een tent waar we na het eten gezellig wat kunnen drinken.
Dat is geen slecht ideequote:Op zondag 20 mei 2007 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dan neem ik daar achteraf wel een desert![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:04 schreef releaze het volgende:
Maar goed, eerder was gemeld dat de trein vanuit Utrecht om 13:37 aankomt. Zullen we er anders tussen 13:30 en 14:00 van maken?
Wat heeft ie voor excuus om zo op het allerlaatste moment af te zeggen? Het kan maar beter een heel erg goed excuus zijnquote:
Als het kerels betreft, hoort het werkwoord "moeten" vooral bij de bezigheden "bier drinken", "voetbal" en "pissen".quote:Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je hem al gezegd dat hij van mij moet?
Jammer, maar helaaschquote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Sorry, helaas, excuses, enzovoort - ik kom niet meer. De financiele kant gaat me toch nekken deze maand gezien de schulden die ik nog open heb staan en een meeting gaat me daarbij iets te ver. Kutreden natuurlijk, maar goed, het is voor mij het verstandigste besluit.
Sorry, volgende keer beter.
Ook voor mij?quote:
Dan mag jij hoogstwaarschijnlijk mijn plaats innemen want van Deventer naar Amersfoort met de trein duurt echt verschrikkelijk lang. Met de trein is het al meer dan een uur. Ik reken het vanavond uit en ik laat het jullie meteen weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ook voor mij?
Ik had al gezegd, dat ik kom, maar ik sta nog niet in het lijstje op de op
Wordt of over Zwolle, of over Arnhem, of met de bus. Maar dat laat je toch niet weerhouden?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Dan mag jij hoogstwaarschijnlijk mijn plaats innemen want van Deventer naar Amersfoort met de trein duurt echt verschrikkelijk lang. Met de trein is het al meer dan een uur. Ik reken het vanavond uit en ik laat het jullie meteen weten.
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik twijfel nog. Als ik van Alicey moet kan ik maar beter komen, anders krijg ik straks weer een pak rammel.
Mjah, het is de laatste tijd best vaak bal..quote:Wat een zooitje weer met die treinen.
Ik ben bang dat jullie met elkaar verward gaan wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.
Ik bescherm je wel tegen de grote boze Alicey hoor, heiden6quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.
[..]
Mjah, het is de laatste tijd best vaak bal..
Vertel?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel tegen de grote boze Alicey hoor, heiden6
Een paar mensen meer of minder gaan ze echt niet moeilijk over doen. Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ook voor mij?
Ik had al gezegd, dat ik kom, maar ik sta nog niet in het lijstje op de op
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Doffy het volgende:
Desnoods sla ik je met handboeien vast in een duister steegje
Je haalt allemaal verse trauma's bij me op.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
quote:
Dat wordt me wel wat heftig, maar wie weet.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk ook iets met ons drieën van maken.
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wantenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat wordt me wel wat heftig, maar wie weet.
Ben ik niet meer de enige voor je?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wanten
Wie heeft er nu weer gelekt?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wanten
Wat klinkt dat suggestief.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Jij bent een klein, schattig meisje. Die zijn meestal niet zo moeilijk over te halen.
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat jullie erin slagen om heiden6 over te halen.
Als het aan jou ligt wordt iedereen vastgebonden/geboeid/geketend heb ik zo de indruk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?
Dat heeft hij al te vaak gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?
Via Zwolle naar Utrecht..dat klinkt zo slecht nog niet....to be continuedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef barthol het volgende:
[..]
Wordt of over Zwolle, of over Arnhem, of met de bus. Maar dat laat je toch niet weerhouden?
Gaan we niet naar Einstein?quote:
Ik kan de post niet meer editen. Moet een modje doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
Alicey of moderators: Jogy en Whosvegas moeten nog in de lijst opgenomen.
Er zijn veel mensen die de kosten van de meet erg belangrijk vonden en daarom leek La Bota mij beter. Zij hebben ook een apart zitgedeelte voor groepen dus het is eigenlijk ook wel erg praktisch. En Einstein is heel geschikt om later op de avond daar wat te drinken dus uiteindelijk komen we er vast welquote:
Ik heb mij en whosvegas er tussen geproptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
Alicey of moderators: Jogy en Whosvegas moeten nog in de lijst opgenomen.
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan de post niet meer editen. Moet een modje doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.
!
jogy is er.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.
Jammer, de kaart van Einstein vond ik helemaal top, La Bota vind ik een mager kaartje waarvan de veg-gerechten me totaal niet trekken. Degenen die moeilijk deden over de kosten hebben inmiddels opgezegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die de kosten van de meet erg belangrijk vonden en daarom leek La Bota mij beter. Zij hebben ook een apart zitgedeelte voor groepen dus het is eigenlijk ook wel erg praktisch. En Einstein is heel geschikt om later op de avond daar wat te drinken dus uiteindelijk komen we er vast wel.
nie boos zijnquote:
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Causa het volgende:
[..]
Jammer, de kaart van Einstein vond ik helemaal top, La Bota vind ik een mager kaartje waarvan de veg-gerechten me totaal niet trekken. Degenen die moeilijk deden over de kosten hebben inmiddels opgezegd.
Ik vind het ook veel te duur, maar weet al heel lang dat deze meet komt en om nou voor zo'n drukke dag als diner kaas, kaas of kaas te eten, niet al te aantrekkelijk.
Oh ik ben wel blij hoor, tegen die tijd zal ik wel zo hongerig zijn dat elke overweging van nu vergeten isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).
Ik kan niet iedereen blij maken, sorry.
Ze hanteren niet de Thaise keuken op zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij hoor, tegen die tijd zal ik wel zo hongerig zijn dat elke overweging van nu vergeten is
De franse keuken van einstein heeft idd maar 1 veg-gerecht, maar de thaise 9. Dan heeft La Bota toch maar de helft
Er is daar altijd wel wat te regelen lijkt mequote:Ik ga in iedergeval niet al die kazen eten, ik moet de hele terugreis daarna nog. Ik bestel wel een frietje anders, altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |