Een paar mensen meer of minder gaan ze echt niet moeilijk over doen. Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 21 mei 2007 17:36 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ook voor mij?
Ik had al gezegd, dat ik kom, maar ik sta nog niet in het lijstje op de op
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Doffy het volgende:
Desnoods sla ik je met handboeien vast in een duister steegje
Je haalt allemaal verse trauma's bij me op.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
Pas maar op! Als klein iel timide jongetje kun je beter oppassen voor grote sterke Alicey.
quote:
Dat wordt me wel wat heftig, maar wie weet.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk ook iets met ons drieën van maken.
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wantenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat wordt me wel wat heftig, maar wie weet.
Ben ik niet meer de enige voor je?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wanten
Wie heeft er nu weer gelekt?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens welingelichte bronnen weet jij wel anders van wanten
Wat klinkt dat suggestief.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Jij bent een klein, schattig meisje. Die zijn meestal niet zo moeilijk over te halen.
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat jullie erin slagen om heiden6 over te halen.
Als het aan jou ligt wordt iedereen vastgebonden/geboeid/geketend heb ik zo de indruk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?
Dat heeft hij al te vaak gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt als we jou als lokaas naakt aan een boom binden?
Via Zwolle naar Utrecht..dat klinkt zo slecht nog niet....to be continuedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef barthol het volgende:
[..]
Wordt of over Zwolle, of over Arnhem, of met de bus. Maar dat laat je toch niet weerhouden?
Gaan we niet naar Einstein?quote:
Ik kan de post niet meer editen. Moet een modje doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
Alicey of moderators: Jogy en Whosvegas moeten nog in de lijst opgenomen.
Er zijn veel mensen die de kosten van de meet erg belangrijk vonden en daarom leek La Bota mij beter. Zij hebben ook een apart zitgedeelte voor groepen dus het is eigenlijk ook wel erg praktisch. En Einstein is heel geschikt om later op de avond daar wat te drinken dus uiteindelijk komen we er vast welquote:
Ik heb mij en whosvegas er tussen geproptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Causa het volgende:
Alicey of moderators: Jogy en Whosvegas moeten nog in de lijst opgenomen.
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan de post niet meer editen. Moet een modje doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.
!
jogy is er.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:53 schreef Causa het volgende:
[..]
Zijn we lekker mee, vgs mij lezen ze hier zelden.
Jammer, de kaart van Einstein vond ik helemaal top, La Bota vind ik een mager kaartje waarvan de veg-gerechten me totaal niet trekken. Degenen die moeilijk deden over de kosten hebben inmiddels opgezegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die de kosten van de meet erg belangrijk vonden en daarom leek La Bota mij beter. Zij hebben ook een apart zitgedeelte voor groepen dus het is eigenlijk ook wel erg praktisch. En Einstein is heel geschikt om later op de avond daar wat te drinken dus uiteindelijk komen we er vast wel.
nie boos zijnquote:
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Causa het volgende:
[..]
Jammer, de kaart van Einstein vond ik helemaal top, La Bota vind ik een mager kaartje waarvan de veg-gerechten me totaal niet trekken. Degenen die moeilijk deden over de kosten hebben inmiddels opgezegd.
Ik vind het ook veel te duur, maar weet al heel lang dat deze meet komt en om nou voor zo'n drukke dag als diner kaas, kaas of kaas te eten, niet al te aantrekkelijk.
Oh ik ben wel blij hoor, tegen die tijd zal ik wel zo hongerig zijn dat elke overweging van nu vergeten isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).
Ik kan niet iedereen blij maken, sorry.
Ze hanteren niet de Thaise keuken op zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij hoor, tegen die tijd zal ik wel zo hongerig zijn dat elke overweging van nu vergeten is
De franse keuken van einstein heeft idd maar 1 veg-gerecht, maar de thaise 9. Dan heeft La Bota toch maar de helft
Er is daar altijd wel wat te regelen lijkt mequote:Ik ga in iedergeval niet al die kazen eten, ik moet de hele terugreis daarna nog. Ik bestel wel een frietje anders, altijd goed
OOhw zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ze hanteren niet de Thaise keuken op zaterdagavond.
quote:[..]
Er is daar altijd wel wat te regelen lijkt me.
Check.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik nou ook in de OP?met een klein misschientje erachter?
Zullen we saampjes gaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Alicey het volgende:
* Alicey komt vanuit de stad zonder hart, maar geen flauw idee welke trein ik neem. Ze komen geloof ik om het kwartier.
Is goed.quote:
's Goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is goed.Laat maar weten wanneer je ongeveer van plan bent te gaan en SMS me voor je op pad gaat.
13.30 a 14.00 of zoiets toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Isegrim het volgende:
Hoe laat hebben we nou uiteindelijk afgesproken?
Je bedoelt zo'n bord waar op staat wanneer de treintjes zouden moeten rijden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een keimooi blauw bord in Leiden.
Dattem ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n bord waar op staat wanneer de treintjes zouden moeten rijden?
Sinds wanneer? Volgens mij is ie tegenwoordig digitaal en daar zijn er meerdere van op Leiden Centraalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een keimooi blauw bord in Leiden.
Een tijdje terug was ik op Leiden en heeft men mij gevonden bij het blauwe bord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Volgens mij is ie tegenwoordig digitaal en daar zijn er meerdere van op Leiden Centraal.
Well, je hebt er een paar aan de centrumzijde en een paar aan de zijde LUMC/ Oegstgeest. Volgens mij kunnen we beter bij de uitgang LUMC/ Oegstgeest afspreken of onder het blauwe bord wat aan die kant hangt omdat we aan daar uit het station moeten richting het Naturalis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een tijdje terug was ik op Leiden en heeft men mij gevonden bij het blauwe bord.(Maar kan ook een digitaal bord zijn geweest, dat weet ik niet meer
).
Het probleem is meestal Pro Rail. Of Anti Rail, ze dubben nog over de naam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Doffy het volgende:
Zeg, iets meer waardering voor onze nationale spoorwegen hoor
spreekt de ex-student die niet meer uit zijn benzineslurpende filekruiper is weg te slaan
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Well, je hebt er een paar aan de centrumzijde en een paar aan de zijde LUMC/ Oegstgeest. Volgens mij kunnen we beter bij de uitgang LUMC/ Oegstgeest afspreken of onder het blauwe bord wat aan die kant hangt omdat we aan daar uit het station moeten richting het Naturalis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |