OOhw zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ze hanteren niet de Thaise keuken op zaterdagavond.
quote:[..]
Er is daar altijd wel wat te regelen lijkt me.
Check.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik nou ook in de OP?met een klein misschientje erachter?
Zullen we saampjes gaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Alicey het volgende:
* Alicey komt vanuit de stad zonder hart, maar geen flauw idee welke trein ik neem. Ze komen geloof ik om het kwartier.
Is goed.quote:
's Goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is goed.Laat maar weten wanneer je ongeveer van plan bent te gaan en SMS me voor je op pad gaat.
13.30 a 14.00 of zoiets toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef Isegrim het volgende:
Hoe laat hebben we nou uiteindelijk afgesproken?
Je bedoelt zo'n bord waar op staat wanneer de treintjes zouden moeten rijden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een keimooi blauw bord in Leiden.
Dattem ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n bord waar op staat wanneer de treintjes zouden moeten rijden?
Sinds wanneer? Volgens mij is ie tegenwoordig digitaal en daar zijn er meerdere van op Leiden Centraalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is een keimooi blauw bord in Leiden.
Een tijdje terug was ik op Leiden en heeft men mij gevonden bij het blauwe bord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Volgens mij is ie tegenwoordig digitaal en daar zijn er meerdere van op Leiden Centraal.
Well, je hebt er een paar aan de centrumzijde en een paar aan de zijde LUMC/ Oegstgeest. Volgens mij kunnen we beter bij de uitgang LUMC/ Oegstgeest afspreken of onder het blauwe bord wat aan die kant hangt omdat we aan daar uit het station moeten richting het Naturalis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een tijdje terug was ik op Leiden en heeft men mij gevonden bij het blauwe bord.(Maar kan ook een digitaal bord zijn geweest, dat weet ik niet meer
).
Het probleem is meestal Pro Rail. Of Anti Rail, ze dubben nog over de naam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Doffy het volgende:
Zeg, iets meer waardering voor onze nationale spoorwegen hoor
spreekt de ex-student die niet meer uit zijn benzineslurpende filekruiper is weg te slaan
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Well, je hebt er een paar aan de centrumzijde en een paar aan de zijde LUMC/ Oegstgeest. Volgens mij kunnen we beter bij de uitgang LUMC/ Oegstgeest afspreken of onder het blauwe bord wat aan die kant hangt omdat we aan daar uit het station moeten richting het Naturalis.
Is goed meidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.
Maar... maar.. Waarom?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Ik had graag nog wat (meer) WFL mensen leren kennen, maar Leiden + Naturalis is niet mijn combinatie.
Onze worstelpartij, wat doe je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Ik had graag nog wat (meer) WFL mensen leren kennen, maar Leiden + Naturalis is niet mijn combinatie.
Nouhou.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
vega'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).
Ik kan niet iedereen blij maken, sorry.
Nu hou ik niet meer van jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Doffy het volgende:
Dat uitgerekend Sidekick níet op de drukst bezochte (*afklop*) WFL-meet ooit komt, vraagt helaas om harde maatregelenWant het kán toch niet!
Mag dat ook al niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Oh, Causa, heiden6 wil nog even tegen je zeggen dat je in Naturalis geen stuff mag roken.
quote:Hij gaat misschien toch mee.
en lid is van een partij die zegt iets met het milieu te hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Doffy het volgende:
spreekt de ex-student die niet meer uit zijn benzineslurpende filekruiper is weg te slaan
Maar bovenal liberaal, hequote:Op woensdag 23 mei 2007 07:48 schreef osho het volgende:
[..]
en lid is van een partij die zegt iets met het milieu te hebben
Je bent gevallen voor het gemakquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar bovenal liberaal, he
Maar je hebt gelijk, wrijf het me maar in. Maar ik kan er zó niets aan doen, ben zó onschuldig: die hele auto, en de benzine, wordt door de baas betaald. Het wordt me gewoon te makkelijk gemaakt
Als je alle stemmen in het hoofd van rudeonline meetelt, dan kan het niet drukker worden dan de vorige meet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Doffy het volgende:
Dat uitgerekend Sidekick níet op de drukst bezochte (*afklop*) WFL-meet ooit komt, vraagt helaas om harde maatregelenWant het kán toch niet!
en zo word je langzaam VVD'erquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar bovenal liberaal, he
Maar je hebt gelijk, wrijf het me maar in. Maar ik kan er zó niets aan doen, ben zó onschuldig: die hele auto, en de benzine, wordt door de baas betaald. Het wordt me gewoon te makkelijk gemaakt
Als jij het zegt klinkt het al meteen stukken lieverquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent gevallen voor het gemak![]()
Geeft niets hoor, is alleen maar menselijk
Ook handig als je verdwaalt op het station.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar heb ook wel wat mobiele nummers, dus als ik jullie niet kan vinden (ik heb Issi echter ook bij me) bel ik wel.
1) Op stations verdwaal ik niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook handig als je verdwaalt op het station.
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Er waren meer mensen die de prijs belangrijk vonden dus het lijkt me verstandig dit te laten staan. Ook heeft La Bota veel meer keus w.b. vega-gerechten dan Einstein en het eten van La Bota is ook prima in orde (weet ik uit ervaring, toch roomsoes?).
Jij komt gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mag ik nou ook in de OP?met een klein misschientje erachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |