Het lijkt mij niet gemeend, want Issi zelf is ook Fries.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog wel wil komen
Als ik zie wat een idiote moeite ik moet doen, en dan maar al die flauwe grappen? En de modjes van wfl lijken ook al genene inspanning er voor over te hebben terwijl dit topic al zo lang bestaad.
En dan komt Sidekick ook nog met zo'n slap argument
Ik weet het ff niet zeker meer.
Uurtje of 22:00quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:09 schreef Reya het volgende:
Hoe laat denk je er eigenlijk te zijn, Roomsoes?
Misschien.quote:
Volgens mij kan iedereen voor zichzelf bepalen wanneer hij weg wil. Het begint iig rond 14:00 uur. Maar je zou natuurlijk ook later kunnen aanschuiven als je het Naturalis niet zo interessant vindtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien.
Tot hoelaat gaat het door? Misschien dat ik het kan combineren met een bezoek aan mijn zus.
Je bezoekt jezus maar een andere keerquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Sidekick het volgende:
Tot hoelaat gaat het door? Misschien dat ik het kan combineren met een bezoek aan mijn zus.
haha grappig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Oh, Causa, heiden6 wil nog even tegen je zeggen dat je in Naturalis geen stuff mag roken.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Aaaah![]()
![]()
*knijpt in wangetjes* Koetsjie koetsjie koetsjie![]()
Zeg, je kunt toch wel tegen een grapje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Als ik zie wat een idiote moeite ik moet doen, en dan maar al die flauwe grappen? En de modjes van wfl lijken ook al genene inspanning er voor over te hebben terwijl dit topic al zo lang bestaad.
Je moet ze de kost geven die dat daadwerkelijk doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Aaaah![]()
![]()
*knijpt in wangetjes* Koetsjie koetsjie koetsjie![]()
Ik zou het jammer vinden als je niet zou komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
Tuurlijk kom je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Jij moet komen en neem een souvenit voor me mee uit Sneekquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien.
Second that. Je bent een lieve vegaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:47 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als je niet zou komen![]()
Rekeningen hebben een betaaltermijn van minstens 30 dagen + 2 x aanmaning + 1x deurwaarder = tenminste 4 maanden. Je kunt dus makkelijk komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:55 schreef releaze het volgende:
ik ben bang dat ik het ook niet ga redden. vandaag een hele rits rekeningen binnengekregen en het banksaldo staat er bedroevend laag bij.
dan wordt leiden en naturalis me toch iets te duur
Als je niet komt gaan er pas gekke dingen gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom als er geen gekke dingen gebeuren zeker
Ik kom welquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je niet komt gaan er pas gekke dingen gebeuren
Oef, wat ga je allemaal doen wanneer ik afzeg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je niet komt gaan er pas gekke dingen gebeuren
de reservering in het restaurant aanpassenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Oef, wat ga je allemaal doen wanneer ik afzeg?![]()
Als je het maar laat!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Oef, wat ga je allemaal doen wanneer ik afzeg?![]()
Waarom haal je er niet gewoon een aan de balie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef Light het volgende:
[..]
Als je het maar laat!
Of de NS moet ineens opschieten met m'n kortingkaart
dit was voor een paar honderd euro aan aanmaningquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Rekeningen hebben een betaaltermijn van minstens 30 dagen + 2 x aanmaning + 1x deurwaarder = tenminste 4 maanden. Je kunt dus makkelijk komen
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef Doffy het volgende:
Rekeningen hebben een betaaltermijn van minstens 30 dagen + 2 x aanmaning + 1x deurwaarder = tenminste 4 maanden. Je kunt dus makkelijk komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |