Wat vind jij mooi?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef ImmovableMind het volgende:
Mooie vrouwen?
mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Voorbeeld van het begrip 'mooi vrouw' voor de wereldvreemde, zwammende mensen alhier.
[afbeelding]
ah, dat verduidelijkt de boel...je bedoelde ook jezelf met de personen alhierquote:Op maandag 7 mei 2007 12:24 schreef OldJeller het volgende:
Gelukkig was ik niet vergeten om wereldvreemd en zwammend te plaatsen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Voorbeeld van het begrip 'mooi vrouw nep' voor de wereldvreemde, zwammende mensen alhier.
[afbeelding]
Zoals zij daar afgebeeld is, is zij helaas voor jou niet 100% echt. Ik ben niet jaloers, aangezien nep zijn saai isquote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef OldJeller het volgende:
Aha! De jaloezie slaat toe!!
Want deze vrouw is 100% echt.
Nep is![]()
Moeilijk te definiėren en zeer gevaarlijk om directe uitspraken over te doenquote:
Mijn rel, wat doe je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Moeilijk te definiėren en zeer gevaarlijk om directe uitspraken over te doen![]()
Sorry...quote:
Lekker veel biologiequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, gaan we nou naar Naturalis?
We lopen gewoon allemaal achter jou aanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
Hmm ja ik weet ook niet meer precies wie het organiseren.
Maar lijkt me genoeg animo voor doorgang. We moeten gewoon even gezamelijk een leider uitkiezen, that's all.
Leiden Centraal is wel makkelijk om af te spreken. Da's ook voor mensen die met de trein komen makkelijk te vindenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef releaze het volgende:
Dan hebben we nog nodig, een tijdstip plek nodig (leiden centraal?) en wat ideeen voor na het museumbezoek ofzo, maar of dat ook georganiseerd moet worden..
Euh, om 10 uur in Leiden staan vind ik wat vroeg, als je het niet erg vindt. Om een uur of 10-11 in de trein stappen is beter te doen dan om 6:47.quote:naturalis is overigens open vanaf 10:00, als we met 10 of meer komen krijgen we 1 euro pp korting (8 euro entree)
Maar dan hebben we wel Leiden gezienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet dat we dan overal gaan uitkomen behalve in Naturalis?
Njah, iig Leiden Centraal - Uurtje of 12 a 14 aanhouden? (wat is een mooi precies tijdstip?)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef Light het volgende:
[..]
Leiden Centraal is wel makkelijk om af te spreken. Da's ook voor mensen die met de trein komen makkelijk te vinden
[..]
Euh, om 10 uur in Leiden staan vind ik wat vroeg, als je het niet erg vindt. Om een uur of 10-11 in de trein stappen is beter te doen dan om 6:47.
13:45 of 14:15. En dan hoop ik dat het meevalt met de werkzaamheden onderweg.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, iig Leiden Centraal - Uurtje of 12 a 14 aanhouden? (wat is een mooi precies tijdstip?)
Van de website:quote:Op zondag 13 mei 2007 22:13 schreef releaze het volgende:
naturalis is tot 18:00 open. het is overigens een vrij flink museum, veel te zien en te lezen over van alles wat. je bent er wel een paar uur mee zoet!
tis ook nog ff lopen vanaf leiden centraal meen ik mij te herinneren...
Ik zeg maar niets.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:18 schreef Alicey het volgende:
En er staan nog borden ook. Niet dat borden volgen een garantie is dat je op de juiste plaats aan komt (In Krimpen a/d Ijssel weten ze bijv. niet waar Rotterdam ligt), maar het is hoopgevend.
er zijn twee McDonaldsen in Leidenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Als we met veel mensen iets willen gaan eten achteraf, is het wellicht handig al een tentje uit te zoeken (Gearstjuh heeft vast wel goede tips) en daar te reserveren. Ik vrees dat als we op zaterdag met 10 man zomaar ergens willen aanschuiven, we een probleem gaan krijgen
Goed punt. Bij een meeting 3 weken geleden was het al lastig om een plek voor 10 mensen op een terras te vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Als we met veel mensen iets willen gaan eten achteraf, is het wellicht handig al een tentje uit te zoeken (Gearstjuh heeft vast wel goede tips) en daar te reserveren. Ik vrees dat als we op zaterdag met 10 man zomaar ergens willen aanschuiven, we een probleem gaan krijgen
Vrouwelijke regeldrangquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dus als we een goed restaurant vinden dan sturen we eerst jou naar binnen, en 5 minuten later komt de rest van de groep.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:55 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Vrouwelijke regeldrangIk kom elke eettent binnen die doorgaans 5 minuten later leeg is op mij na
![]()
18:00, aldus releaze.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind 14:00 een beetje laat om af te spreken. Neem aan dat Naturalis, net als de meeste musea, om 17:00 dichtgaat.
Heb je nu in het bijzonder iemand op het oog als je het hebt over te laat?quote:Op maandag 14 mei 2007 07:39 schreef Roomsoesje het volgende:
4 uur in een museum lijkt me wel voldoende. Aan de andere kant moet je er nog naartoe lopen en er komen altijd mensen te laat.![]()
Sommigen moeten van ver komen en hebben (terecht) geen zin op zaterdag al heel vroeg op pad te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind 14:00 een beetje laat om af te spreken. Neem aan dat Naturalis, net als de meeste musea, om 17:00 dichtgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |