Maar goed, dit waren wel een beetje mijn voorstellen.quote:Zaterdag 21 april 2007 - Lezingen over Filosofie en Psychiatrie - Rotterdam
Hugo Verbrugh Het verzuim - essay over de dood van een dochter. De auteur - arts, filosoof, antroposoof – verloor zijn dochter die voor de vierde maal in een acute psychotische episode was beland, dit maal met fatale afloop. Zou het anders hebben kunnen gaan? De ziektegeschiedenis deed zich, achteraf bezien, voor als een klassieke tragedie – maar was de afloop werkelijk zo onafwendbaar als in een klassieke tragedie? Had er anders gehandeld kunnen worden? En gaat haar leven op een of andere manier in het hierná verder? Op deze vragen probeert de auteur in zijn essay antwoord te vinden. I.s.m. Uitgeverij Donker. Wouter Kusters en Sam Gerrits Alleen: Berichten uit de isoleercel (vanaf ca 15.00 uur). ‘De grenzen van mijn cel zijn de grenzen van mijn wereld zijn de grenzen van mijzelf’. Kusters – won de Socrates Wisselbeker 2005 voor zijn boek Pure waanzin - en Gerrits zijn beiden ervaringsdeskundigen in de wereld van waan en afzondering. Zij houden een inleiding op hun boek, waarna het publiek een waanzinworkshop wordt aangeboden. Hoe voelt het als de ratio langzaam verdwijnt? Via gedachte-experimenten wordt u in een geheel andere bewustzijnstoestand gebracht. Het boek bevat indringende tekeningen van Jannemiek Tukker, waarvan er enkele tijdens de presentatie worden getoond. I.s.m. Uitgeverij Lemniscaat.
• Plaats & tijd: Boekhandel Donner (Theater kelder), Lijnbaan 150, Rotterdam. aanvang 13:30 uur, toegang gratis
• Inlichtingen: +31 (0)10 217 5265 / 2175279, e-mail: filosofie@donner.nl
• Zie verder: de webpagina van boekhandel Donner
Leuk, da's alvast 1 nieuw gezicht!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom sowieso, ongeacht de gekozen plaats. Dit is één van de subfora waar ik het meest post.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Eise Eisinga museum in Franeker
http://www.museumgroep.nl/ : Museum Boerhave heeft het hoogste WFL-gehalte, maar Volkenkunde of het Naturalis zijn ook wel geschikt (en Leiden is natuurlijk!)
Het Planetron in Dwingeloo
De Space Expo in Noordwijk
Etc. etc.
Je kan natuurlijk ook naar een of andere lezing gaan, maar die zijn meestal niet echt ver van te voren te plannen.
Dan zijn er 2 opties:quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef StupidByNature het volgende:
Leiden is zooooo ver weg... (vanuit zuid-limboland gezien dan)
En ik heb geen auto of OV...
Ook met een auto is rijden niet gratis. Er is vast wel een slaapplaats te regelen zodat je in ieder geval niet dezelfde avond nog terug hoeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef StupidByNature het volgende:
Leiden is zooooo ver weg... (vanuit zuid-limboland gezien dan)
En ik heb geen auto of OV...
Je kunt vrijwel altijd wel een kaartje met korting kopen, en dan een student opzoeken in de trein. Heb ik ook gedaan toen ik nog geen OV had. De kans dat er geen enkele student in zo'n trein zit is miniem. Scheelt je 40 procentquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:55 schreef StupidByNature het volgende:
Ja, ik heb er wel een adresje, dat is het punt niet. De kosten van de reis wel (per trein is dat 54 euro, per auto zal iets goedkoper zijn schat ik zo). Zit een beetje krap momenteel...
Dan maar volgende WFL-meet als ik een goedbetaalde baan heb?
Mits het doordeweeks plaatsvindt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je kunt vrijwel altijd wel een kaartje met korting kopen, en dan een student opzoeken in de trein. Heb ik ook gedaan toen ik nog geen OV had. De kans dat er geen enkele student in zo'n trein zit is miniem. Scheelt je 40 procent
Weekends krijg je ook gewoon korting hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mits het doordeweeks plaatsvindt.
Ben daar trouwens wel voor. Scheelt mij weer bakken met geld.
Ja klopt, maar studenten zijn wel een stuk moeilijker te vinden in het weekend.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Weekends krijg je ook gewoon korting hoorDenk trouwens dat het voor de meeste mensen het beste uitkomt als het in het weekend is, maar dat moeten we dan maar ff bekijken.
de NS is altijd een onstabiele factorquote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef Light het volgende:
Meet, klinkt goed
Of ik terug 's avonds terug kan ligt aan de NS en aan hoe laat de meet is afgelopen
Om te roddelen over mannen in paashazenpak natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 14:53 schreef OldJeller het volgende:
Alwaar jullie kennis met elkaar zullen delen die niet in jullie bezit is.
Dat kun je zelf makkelijk bepalen via http://www.routenet.nl/ . Of via http://www.ns.nl/ , als je met de trein komtquote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef alien8ed het volgende:
Weet je hoe ver Leiden van Griendtsveen af ligt (en omgekeerd)??
Of moeten we ook daar eerste hele wetenschappelijke en / of filosofische debatten over voeren alvorens ik besluit al dan niet te gaan zijn op een nog nader te bepalen punt in tijd-ruimte continuüm
Tussen Eindhoven en Venlo. Bijna om de hoek bij Leiden dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:27 schreef Alicey het volgende:
Waar ligt Griendtsveen?
Psies. Ik zou bijna de term 'loopafstand' gebruikenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:03 schreef Light het volgende:
Tussen Eindhoven en Venlo. Bijna om de hoek bij Leiden dus.
Daar zorgen we gewoon voor Sidekick.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef Sidekick het volgende:
Alicey, is er ook ruimte om te worstelen?
Het is loopafstand. Daar weet een Italiaan alles van.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:14 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Psies. Ik zou bijna de term 'loopafstand' gebruiken![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik zal er als, nieuw gezicht, ook zijn. Het zou leuk zijn als Stupid op de één of andere manier ook kan komen.
Kijk, dat is nog eens extra-educatief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Maar in Leiden hebben ze wel de Burcht, daar kan ik nog wel wat over vertellen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Maar in Leiden hebben ze wel de Burcht, daar kan ik nog wel wat over vertellen![]()
http://home.tiscali.nl/~k(...)/Leidse%20Burcht.htmquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Als het weer zulk weer is als zondag zou dat heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef Causa het volgende:
Laten we een dagje naaktstrand doen. Vele wetenschappers, religieuzen en filosofen zijn content met de schoonheid van de schepping
Ik denk alleen dat dat de drempel van de meet wel wat hoog zou makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het weer zulk weer is als zondag zou dat heerlijk zijn.
Mensen in een rolstoel houden maar een eigen meet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat dat de drempel van de meet wel wat hoog zou maken![]()
Twee zelfs! Je sokkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef Brahimov het volgende:
Ik wil ook wel komen, mits ik tenminste één kleer mag aanhouden
Welnee. amper 10 min. hier vandaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef Reya het volgende:
Ik heb wel eens in Wervershoof gemeet (nouja, min of meer), moet je voorstellen hoe ver dat weg is
Ik ken al maar liefst 3 WFL-ers IRLquote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef Causa het volgende:
Hoi Papabear, ga jij ook maar mee op onze Leidense museumtocht
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef Causa het volgende:
Laten we een dagje naaktstrand doen.
Dilemma's, dilemma'squote:Leidense museumtocht
17 April!quote:
Dan zien ze jou voor mij aanquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik ben in ieder geval twee meter lang, dat is minder moeilijk mis te lopen
We hebben hem iedere keer op de gastenlijst gezet, maar tot nu toe komt er nog weinig van.quote:
Koekenpan, IR.Baboon, Vlens, Bazyx, Pope, mogen ook hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben hem iedere keer op de gastenlijst gezet, maar tot nu toe komt er nog weinig van.Iedere keer heb ik toen ik uit de trein stapte het station rondgestruind voor iemand in een hazenpak, maar niets.
Die zijn ook nooit op komen dagen.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koekenpan, IR.Baboon, Vlens, Bazyx, Pope, mogen ook hoor
*1.55 meldt, normaal moeilijk te vinden maar ik bind wel een oranje vlaggetje op m'n rug zoals bij een kinderfiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Is iedereen te herkennen aan een rode roos?
Ik ben in ieder geval twee meter lang, dat is minder moeilijk mis te lopen
De NS zegt het ook:quote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef Causa het volgende:
Men zegt dat een meereiziger ook korting zou krijgen via m'n treinkaart.
Bron: NSquote:In de voordeeluren kunt u 1, 2 of 3 reisgenoten meenemen, die net als u 40% korting op het volle tarief krijgen. Voorwaarde is dat u en uw medereizigers hetzelfde traject, in dezelfde trein en in dezelfde klasse in de voordeeluren reizen. De voordeeluren gelden elke werkdag vanaf 9.00 uur, in het weekend, op feestdagen en in juli en augustus zelfs de hele dag.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Alicey het volgende:
1.69m, herkenbaar aan het feit dat ik niet kan lopen zonder om de zoveel meter over mijn eigen benen te struikelen.
Wat is 'wat jaartjes ouder'?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef barthol het volgende:
Ik lees voorlopig alleen maar wat mee, Vrees ook dat als ik zou "joinen" dat ik qua leeftijd een beetje vreemde eend in de bijt zou zijn. (ik geef het toe... ben inmiddels al wat jaartjes ouder... maar niet verder vertellen! ) Ik gun iedereen wel een geweldige dag natuurlijk.
Maar jij welquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is 'wat jaartjes ouder'?
Er zijn echt niet allemaal piepjonge figuurtjes hoor
Doffyquote:
Wel al 50+ miss_slyquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is 'wat jaartjes ouder'?
Er zijn echt niet allemaal piepjonge figuurtjes hoor
Je hebt dan inderdaad wel kans dat je de oudste zou zijn, maar dat op zichzelf hoeft toch geen probleem te zijn?quote:
Zou wel leuk zijn als ze ook kwamen, in Leiden hebben we een memorabele WFL meet gehad, ooitquote:
Nou, dan ben je maar iets ouder dan ikquote:
Welnee,quote:
Maakt toch geen ruk uit? Boeienquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef barthol het volgende:
Wel al 50+ miss_sly
Ik ken de verhalen, ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze ook kwamen, in Leiden hebben we een memorabele WFL meet gehad, ooit
Leiden is dichtbij voor mij, maar ik ben op vakantie van 5 tot 15 meiquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:16 schreef Light het volgende:
Komt yvonne eigenlijk ook?
Is dat geen goede WFL-meet activiteit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef Isegrim het volgende:
2 juni kan ik niet, dan ben ik aan het klussen in ons nieuwe huis.
* Causa kan dandandanquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Reya het volgende:
26 mei, 2 juni en 9 juni
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:07 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Is dat geen goede WFL-meet activiteit?
Ik heb twee linkerhanden en bovendien besloten dat ik voldoende geklust heb in huizen, dus doe het niet meer voor mezelf dus ook zeeeeeker niet voor een anderquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.Jullie zijn allemaal van harte welkom, mits twee rechterhanden.
Spelbreker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden en bovendien besloten dat ik voldoende geklust heb in huizen, dus doe het niet meer voor mezelf dus ook zeeeeeker niet voor een ander
Ik wil je best helpen, maar dan zul je wel iets moeten verzinnen wat mijn twee linkerhanden kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.Jullie zijn allemaal van harte welkom, mits twee rechterhanden.
Ik laat je in elk geval geen IKEA-spullen monteren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar dan zul je wel iets moeten verzinnen wat mijn twee linkerhanden kunnen.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik laat je in elk geval geen IKEA-spullen monteren.
Een muur schilderen moet nog wel lukken, of niet?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor.Doorgaans schilder ik mezelf dan vrolijk mee
![]()
yeahquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yep. Wil jij niet ervaren dat we een gemeenschappelijk zelfbustzijn hebben waardoor we in de kern van de ziel een god kunnen vinden en eindelijk inzien dat alles één is.?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een paddo-meet dan?
Yo homie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Autodidact het volgende:
Als Forkbender komt kom ik ook.
Ik lust wel een paddo...
Normaliter van 13 tot 18uquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef miss_sly het volgende:
9 juni zijn we op vakantie, rest lijkt erop dat we kunnen
Werk je de hele dag op zaterdag, Trin? want ivm eventueel () nog borrelen is een zaterdag natuurlijk prettiger dan een zondag
Nou voel ik me zo welkom dat ik zeker van plan ben om van de partij te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Juist bij een WFL-meet zijn wijze, oude mannen essentieel.
Allemaal aan de champignons?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een paddo-meet dan?
Ik denk dat het over kikkerbilletjes gaatquote:
dmv een polltje een optie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Alicey het volgende:
Mooi, dan wordt het tijd om een datum te zetten.
Nee, polls geven een vertekend beeld. Beter kan iedereen gewoon even melden op welke data hij/zij wel kan; ik stel voor dat de keuze bestaat uit 26 mei, 2 juni en 9 juniquote:
Ahhh, 26 mei, is prima! Dan voel ik me iets minder rot omdat ik dan toch niet had kunnen komen omdat ik dan op Pinkpop zitquote:
Dat zeg je toch af voor een echte WFL meet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ahhh, 26 mei, is prima! Dan voel ik me iets minder rot omdat ik dan toch niet had kunnen komen omdat ik dan op Pinkpop zit![]()
Lees de OP!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Doffy het volgende:
En hoe laat moet eea plaatsvinden, en vooral: waar?
Roomsoesje misschien welquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef Doffy het volgende:
En ik wil weten wat de W-excursie wordt. En of er nog leuke jongensmensen komen
Hij snapt 't vast welquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Mijn wederhelft komt misschien ook wel mee, al is hij meer POL dan WFL.
Heb hem er op gezet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Mijn wederhelft komt misschien ook wel mee, al is hij meer POL dan WFL.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb hem er op gezet.
Doffel ook trouwens
Hij heeft m'n nummerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij moet het eerst dan wel weten te vinden![]()
Dan mag ie bij Haus blijven slapenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft wenig zin als hij in Groningen blijkt te zijn aanbeland![]()
Kben derbijquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef Doffy het volgende:
En ik wil weten wat de W-excursie wordt. En of er nog leuke jongensmensen komen
Yups. Ze wil toch op zaterdag weer redelijk op tijd weg omdat ze dan weer naar haar zoontje gaat die ze dan een dag heeft moeten missen en dat is lang voor een kindje van 6 maandenquote:
Ja, same here wilde ik eigenlijk zeggen hehe. Aangezien ik dus 's middags werk, maar 's avonds wel vrij heb meestalquote:Op zondag 22 april 2007 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Yups. Ze wil toch op zaterdag weer redelijk op tijd weg omdat ze dan weer naar haar zoontje gaat die ze dan een dag heeft moeten missen en dat is lang voor een kindje van 6 maandendus 's avonds zou wel lukken, denk ik
check de TTquote:Op zondag 22 april 2007 13:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Is er al een datum? Leiden staat nog steeds vast? tijd ?
zwambtenaar komt met Haushofer mee hoor ik net.quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop wel dat er ook wat nieuwe mensen komen en niet alleen de stamtafelgasten.
hier nog een WAO-erquote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef barthol het volgende:
Ik moet er toch nog even over nadenken. Om te komen moet ik wat regelen. Normaal ben ik de laatste dagen van de week inc de zaterdag druk met zorgtaken dwz inspringen bij mijn ouders (80-ers). Ik kan wel wat regelen dat ik voor een keer al op de vrijdag weer terug ga om er op zaterdag te kunnen zijn, want ik lijkt me wel leuk om andere WFL-ers te ontmoeten, ook al ben ik misschien de oudste.
Maar naast m'n leeftijd is het ook zo dat ik WAO-er ben. En wel zo'n WAOer waarvan mensen soms niet begrijpen dat hij afgekeurd is. Dat kan ik ze vaak niet kwalijk nemen, want ik heb zelf soms ook grote moeite met het begrijpen en accepteren waarom ik indertijd in de WAO ben geflikkerd. In elk geval zie ik er niet zwak ziek of misselijk uit en gedraag ik me daar ook niet naar. Bewust niet.
Hoewel ik geen problemen heb met mensen die me kennen, kan het zijn dat mensen die weinig van mijn achtergronden weten in felle WAOdiscussies met me gaan en dat die discussies soms heel persoonlijk worden gevoerd. Ik kan wel wat hebben, maar bij zo'n WFL meet hoop ik dat het leuk en gezellig wordt en in het teken van WFL en kennismaking blijft, en WAOdiscussies bij zo'n gelegenheid niet de overhand gaan nemen. Ik aarzel nog of ik wat ga regelen zodat ik op die zaterdag vrij kan zijn om te komen.
We zullen onze T-Shirts met "fuck WAO'ers" thuislatenquote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef barthol het volgende:
Ik moet er toch nog even over nadenken. Om te komen moet ik wat regelen. Normaal ben ik de laatste dagen van de week inc de zaterdag druk met zorgtaken dwz inspringen bij mijn ouders (80-ers). Ik kan wel wat regelen dat ik voor een keer al op de vrijdag weer terug ga om er op zaterdag te kunnen zijn, want ik lijkt me wel leuk om andere WFL-ers te ontmoeten, ook al ben ik misschien de oudste.
Maar naast m'n leeftijd is het ook zo dat ik WAO-er ben. En wel zo'n WAOer waarvan mensen soms niet begrijpen dat hij afgekeurd is. Dat kan ik ze vaak niet kwalijk nemen, want ik heb zelf soms ook grote moeite met het begrijpen en accepteren waarom ik indertijd in de WAO ben geflikkerd. In elk geval zie ik er niet zwak ziek of misselijk uit en gedraag ik me daar ook niet naar. Bewust niet.
Hoewel ik geen problemen heb met mensen die me kennen, kan het zijn dat mensen die weinig van mijn achtergronden weten in felle WAOdiscussies met me gaan en dat die discussies soms heel persoonlijk worden gevoerd. Ik kan wel wat hebben, maar bij zo'n WFL meet hoop ik dat het leuk en gezellig wordt en in het teken van WFL en kennismaking blijft, en WAOdiscussies bij zo'n gelegenheid niet de overhand gaan nemen. Ik aarzel nog of ik wat ga regelen zodat ik op die zaterdag vrij kan zijn om te komen.
Dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
zwambtenaar komt met Haushofer mee hoor ik net.
Nou, kijk, dat komt dan helemaal goedquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, same here wilde ik eigenlijk zeggen hehe. Aangezien ik dus 's middags werk, maar 's avonds wel vrij heb meestal.
WAO discussies zijn meer iets voor POL meetings.quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef barthol het volgende:
Je kunt ook met mij meereizen, dan heb je sowieso korting. Nadeel is dan wel dat je ook met mij mee terug moet reizen, en dus wat minder flexibel bentquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Light het volgende:
Meeting!
Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik dat met m'n NS voordeelurenkaart regel.
* Brahimov meldtquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Juist bij een WFL-meet zijn wijze, oude mannen essentieel.
Heb jij dan zo'n T shirt ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:49 schreef Haushofer het volgende:
We zullen onze T-Shirts met "fuck WAO'ers" thuislaten![]()
Dat weet ik, daarom voel me ook beter thuis op WFLquote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef Alicey het volgende:
WAO discussies zijn meer iets voor POL meetings.Maar het valt wel mee denk ik met WFL'ers. ....
Ja, kom maar gewoonquote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef barthol het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n T shirt ?
[..]
Dat weet ik, daarom voel me ook beter thuis op WFL
Zal ik dan toch maar komen![]()
Dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt ook met mij meereizen, dan heb je sowieso korting. Nadeel is dan wel dat je ook met mij mee terug moet reizen, en dus wat minder flexibel bent
Ik zal er zijnquote:
* Brahimov meldtquote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop wel dat er ook wat nieuwe mensen komen en niet alleen de stamtafelgasten.
Sorry, werk enzo, maar ik zal nog kijken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het trouwens betreurenswaardig dat we nog niets van onze mods hebben gehoord. Triggy kan op mijn kortingskaart meerijden vanaf Rotterdam
quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef ImmovableMind het volgende:
26 Mei zal ik erbij zijn. Dan heeft Isegrim er meteen een nieuw gezicht bij.
Rofl, vertel? Was het een gezellige middag vol praatjes over het beperkte menselijke bewustzijn en de grenzen van het universum?quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
WAO discussies zijn meer iets voor POL meetings.Maar het valt wel mee denk ik met WFL'ers. Zelfs rudeonline heeft een WFL meeting overleefd.
![]()
Hij heeft wel geprobeerd om zijn ideeen beter uit te leggen, maar omdat het in wat abstract filosofie bleef steken was er weinig om echt te bekritiseren.quote:Op maandag 23 april 2007 15:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Rofl, vertel? Was het een gezellige middag vol praatjes over het beperkte menselijke bewustzijn en de grenzen van het universum?![]()
Serieus, vertel!![]()
![]()
Ah gut, toen ik hem bij de Staat van Verwarring zag had ik ook al zo met hem te doen..quote:Op maandag 23 april 2007 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft wel geprobeerd om zijn ideeen beter uit te leggen, maar omdat het in wat abstract filosofie bleef steken was er weinig om echt te bekritiseren.
Omdat Triggy en teamy de OP niet netjes bijwerken.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Roomsoesje het volgende:
Waarom staat mijn naam nou nog niet in de OP?![]()
toppiequote:
Ik mis de volgende toezeggingen in de OP-lijst:quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat Triggy en teamy de OP niet netjes bijwerken.
Ja, ligt bij m'n "fuck zwervers", "fuck marrokanen", "fuck HBO'ers" en "fuck alfa's" T-Shirtsquote:
Ik heb een 'fuck in Groningen woonachtige Frieze natuurkundigen die piano spelen, whisky drinken en Hebreeuws praten' t-shirtquote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ligt bij m'n "fuck zwervers", "fuck marrokanen", "fuck HBO'ers" en "fuck alfa's" T-Shirts
Heb ik laatst ook gezien, lag naast een "fuck in Enschedé wonende studenten zonder fatsoenlijke studie "quote:Op maandag 23 april 2007 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een 'fuck in Groningen woonachtige Frieze natuurkundigen die piano spelen, whisky drinken en Hebreeuws praten' t-shirt![]()
26 mei : WFL meet - Een nieuwe editie!quote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef Triggershot het volgende:
Hello.. Wil iemand mij alle namen even quoten wat nog in OP moeten komen?
Werkelijk? Ik dacht dat ik het restaurant mocht uitzoekenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]![]()
Jij ligt na vanavond de komende maanden met buikklachten
Je hoeveelste buitenechtelijke kind gaat dat worden?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]![]()
Jij ligt na vanavond de komende maanden met buikklachten
Waarom zou Geartsjuh buikklachten overhouden omdat zij agressief doet tegen je?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik doelde vooral op vrouwelijke agressie![]()
![]()
Maar waarom Geartsjuh en niet soesje?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:39 schreef -Trinity- het volgende:
Vrouwelijke agressie kan zich uit ook uiten in vergiftigd eten ja.
Wat Trin zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar waarom Geartsjuh en niet soesje?
* Friek_ meldt zich afquote:Op donderdag 26 april 2007 07:39 schreef -Trinity- het volgende:
Vrouwelijke agressie kan zich uit ook uiten in vergiftigd eten ja.
Is er al bekend welke activiteit? De W is iig veruit de meest interessantste, dus zet mij maar op misschien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef Alicey het volgende:
Er zijn diverse ideeen, maar waarschijnlijk zal de meet bestaan uit een activiteit die veel raakt aan de W van Wetenschap uit WFL, gevolgd door nuttigen van voedsel en drank.
Dat was een verjaardag bij iemand thuis, dit is een wfl-meet waarbij we buitenshuis zijn. Dus mogelijk moet je er dan almaar mee rondsjouwen. Maar dat mag je uiteraard zelf weten. Picknick ipv een eettentje kan een idee zijn, maar dan moeten er dus meer met eten rond lopen sjouwen.quote:
Ik was vanmiddag nog in het pittoreske Leeuwardenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Hij had blij moeten zijn, eindelijk eventjes weg uit Amsterdam.
Wat vind jij mooi?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef ImmovableMind het volgende:
Mooie vrouwen?
mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Voorbeeld van het begrip 'mooi vrouw' voor de wereldvreemde, zwammende mensen alhier.
[afbeelding]
ah, dat verduidelijkt de boel...je bedoelde ook jezelf met de personen alhierquote:Op maandag 7 mei 2007 12:24 schreef OldJeller het volgende:
Gelukkig was ik niet vergeten om wereldvreemd en zwammend te plaatsen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Voorbeeld van het begrip 'mooi vrouw nep' voor de wereldvreemde, zwammende mensen alhier.
[afbeelding]
Zoals zij daar afgebeeld is, is zij helaas voor jou niet 100% echt. Ik ben niet jaloers, aangezien nep zijn saai isquote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef OldJeller het volgende:
Aha! De jaloezie slaat toe!!
Want deze vrouw is 100% echt.
Nep is![]()
Moeilijk te definiëren en zeer gevaarlijk om directe uitspraken over te doenquote:
Mijn rel, wat doe je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Moeilijk te definiëren en zeer gevaarlijk om directe uitspraken over te doen![]()
Sorry...quote:
Lekker veel biologiequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, gaan we nou naar Naturalis?
We lopen gewoon allemaal achter jou aanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
Hmm ja ik weet ook niet meer precies wie het organiseren.
Maar lijkt me genoeg animo voor doorgang. We moeten gewoon even gezamelijk een leider uitkiezen, that's all.
Leiden Centraal is wel makkelijk om af te spreken. Da's ook voor mensen die met de trein komen makkelijk te vindenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef releaze het volgende:
Dan hebben we nog nodig, een tijdstip plek nodig (leiden centraal?) en wat ideeen voor na het museumbezoek ofzo, maar of dat ook georganiseerd moet worden..
Euh, om 10 uur in Leiden staan vind ik wat vroeg, als je het niet erg vindt. Om een uur of 10-11 in de trein stappen is beter te doen dan om 6:47.quote:naturalis is overigens open vanaf 10:00, als we met 10 of meer komen krijgen we 1 euro pp korting (8 euro entree)
Maar dan hebben we wel Leiden gezienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet dat we dan overal gaan uitkomen behalve in Naturalis?
Njah, iig Leiden Centraal - Uurtje of 12 a 14 aanhouden? (wat is een mooi precies tijdstip?)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef Light het volgende:
[..]
Leiden Centraal is wel makkelijk om af te spreken. Da's ook voor mensen die met de trein komen makkelijk te vinden
[..]
Euh, om 10 uur in Leiden staan vind ik wat vroeg, als je het niet erg vindt. Om een uur of 10-11 in de trein stappen is beter te doen dan om 6:47.
13:45 of 14:15. En dan hoop ik dat het meevalt met de werkzaamheden onderweg.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, iig Leiden Centraal - Uurtje of 12 a 14 aanhouden? (wat is een mooi precies tijdstip?)
Van de website:quote:Op zondag 13 mei 2007 22:13 schreef releaze het volgende:
naturalis is tot 18:00 open. het is overigens een vrij flink museum, veel te zien en te lezen over van alles wat. je bent er wel een paar uur mee zoet!
tis ook nog ff lopen vanaf leiden centraal meen ik mij te herinneren...
Ik zeg maar niets.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:18 schreef Alicey het volgende:
En er staan nog borden ook. Niet dat borden volgen een garantie is dat je op de juiste plaats aan komt (In Krimpen a/d Ijssel weten ze bijv. niet waar Rotterdam ligt), maar het is hoopgevend.
er zijn twee McDonaldsen in Leidenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Als we met veel mensen iets willen gaan eten achteraf, is het wellicht handig al een tentje uit te zoeken (Gearstjuh heeft vast wel goede tips) en daar te reserveren. Ik vrees dat als we op zaterdag met 10 man zomaar ergens willen aanschuiven, we een probleem gaan krijgen
Goed punt. Bij een meeting 3 weken geleden was het al lastig om een plek voor 10 mensen op een terras te vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Als we met veel mensen iets willen gaan eten achteraf, is het wellicht handig al een tentje uit te zoeken (Gearstjuh heeft vast wel goede tips) en daar te reserveren. Ik vrees dat als we op zaterdag met 10 man zomaar ergens willen aanschuiven, we een probleem gaan krijgen
Vrouwelijke regeldrangquote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dus als we een goed restaurant vinden dan sturen we eerst jou naar binnen, en 5 minuten later komt de rest van de groep.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:55 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Vrouwelijke regeldrangIk kom elke eettent binnen die doorgaans 5 minuten later leeg is op mij na
![]()
18:00, aldus releaze.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind 14:00 een beetje laat om af te spreken. Neem aan dat Naturalis, net als de meeste musea, om 17:00 dichtgaat.
Heb je nu in het bijzonder iemand op het oog als je het hebt over te laat?quote:Op maandag 14 mei 2007 07:39 schreef Roomsoesje het volgende:
4 uur in een museum lijkt me wel voldoende. Aan de andere kant moet je er nog naartoe lopen en er komen altijd mensen te laat.![]()
Sommigen moeten van ver komen en hebben (terecht) geen zin op zaterdag al heel vroeg op pad te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind 14:00 een beetje laat om af te spreken. Neem aan dat Naturalis, net als de meeste musea, om 17:00 dichtgaat.
Voor een zaterdag vind ik 7 uur opstaan wel vrij vroeg als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:52 schreef releaze het volgende:
ik zou tussen 12 en 1 doen. als je drie uur nodig hebt om te reizen dan stap je je deur uit om 09:00. dat vind ik niet 'heel vroeg'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |