toppiequote:
Ik mis de volgende toezeggingen in de OP-lijst:quote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat Triggy en teamy de OP niet netjes bijwerken.
Ja, ligt bij m'n "fuck zwervers", "fuck marrokanen", "fuck HBO'ers" en "fuck alfa's" T-Shirtsquote:
Ik heb een 'fuck in Groningen woonachtige Frieze natuurkundigen die piano spelen, whisky drinken en Hebreeuws praten' t-shirtquote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ligt bij m'n "fuck zwervers", "fuck marrokanen", "fuck HBO'ers" en "fuck alfa's" T-Shirts
Heb ik laatst ook gezien, lag naast een "fuck in Enschedé wonende studenten zonder fatsoenlijke studie "quote:Op maandag 23 april 2007 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een 'fuck in Groningen woonachtige Frieze natuurkundigen die piano spelen, whisky drinken en Hebreeuws praten' t-shirt![]()
26 mei : WFL meet - Een nieuwe editie!quote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef Triggershot het volgende:
Hello.. Wil iemand mij alle namen even quoten wat nog in OP moeten komen?
Werkelijk? Ik dacht dat ik het restaurant mocht uitzoekenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]![]()
Jij ligt na vanavond de komende maanden met buikklachten
Je hoeveelste buitenechtelijke kind gaat dat worden?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]![]()
Jij ligt na vanavond de komende maanden met buikklachten
Waarom zou Geartsjuh buikklachten overhouden omdat zij agressief doet tegen je?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik doelde vooral op vrouwelijke agressie![]()
![]()
Maar waarom Geartsjuh en niet soesje?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:39 schreef -Trinity- het volgende:
Vrouwelijke agressie kan zich uit ook uiten in vergiftigd eten ja.
Wat Trin zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar waarom Geartsjuh en niet soesje?
* Friek_ meldt zich afquote:Op donderdag 26 april 2007 07:39 schreef -Trinity- het volgende:
Vrouwelijke agressie kan zich uit ook uiten in vergiftigd eten ja.
Is er al bekend welke activiteit? De W is iig veruit de meest interessantste, dus zet mij maar op misschien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:32 schreef Alicey het volgende:
Er zijn diverse ideeen, maar waarschijnlijk zal de meet bestaan uit een activiteit die veel raakt aan de W van Wetenschap uit WFL, gevolgd door nuttigen van voedsel en drank.
Dat was een verjaardag bij iemand thuis, dit is een wfl-meet waarbij we buitenshuis zijn. Dus mogelijk moet je er dan almaar mee rondsjouwen. Maar dat mag je uiteraard zelf weten. Picknick ipv een eettentje kan een idee zijn, maar dan moeten er dus meer met eten rond lopen sjouwen.quote:
Ik was vanmiddag nog in het pittoreske Leeuwardenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Hij had blij moeten zijn, eindelijk eventjes weg uit Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |