Als het weer zulk weer is als zondag zou dat heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef Causa het volgende:
Laten we een dagje naaktstrand doen. Vele wetenschappers, religieuzen en filosofen zijn content met de schoonheid van de schepping
Ik denk alleen dat dat de drempel van de meet wel wat hoog zou makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het weer zulk weer is als zondag zou dat heerlijk zijn.
Mensen in een rolstoel houden maar een eigen meet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat dat de drempel van de meet wel wat hoog zou maken![]()
Twee zelfs! Je sokkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef Brahimov het volgende:
Ik wil ook wel komen, mits ik tenminste één kleer mag aanhouden
Welnee. amper 10 min. hier vandaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef Reya het volgende:
Ik heb wel eens in Wervershoof gemeet (nouja, min of meer), moet je voorstellen hoe ver dat weg is
Ik ken al maar liefst 3 WFL-ers IRLquote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef Causa het volgende:
Hoi Papabear, ga jij ook maar mee op onze Leidense museumtocht
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:19 schreef Causa het volgende:
Laten we een dagje naaktstrand doen.
Dilemma's, dilemma'squote:Leidense museumtocht
17 April!quote:
Dan zien ze jou voor mij aanquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik ben in ieder geval twee meter lang, dat is minder moeilijk mis te lopen
We hebben hem iedere keer op de gastenlijst gezet, maar tot nu toe komt er nog weinig van.quote:
Koekenpan, IR.Baboon, Vlens, Bazyx, Pope, mogen ook hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben hem iedere keer op de gastenlijst gezet, maar tot nu toe komt er nog weinig van.Iedere keer heb ik toen ik uit de trein stapte het station rondgestruind voor iemand in een hazenpak, maar niets.
Die zijn ook nooit op komen dagen.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koekenpan, IR.Baboon, Vlens, Bazyx, Pope, mogen ook hoor
*1.55 meldt, normaal moeilijk te vinden maar ik bind wel een oranje vlaggetje op m'n rug zoals bij een kinderfiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Is iedereen te herkennen aan een rode roos?
Ik ben in ieder geval twee meter lang, dat is minder moeilijk mis te lopen
De NS zegt het ook:quote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef Causa het volgende:
Men zegt dat een meereiziger ook korting zou krijgen via m'n treinkaart.
Bron: NSquote:In de voordeeluren kunt u 1, 2 of 3 reisgenoten meenemen, die net als u 40% korting op het volle tarief krijgen. Voorwaarde is dat u en uw medereizigers hetzelfde traject, in dezelfde trein en in dezelfde klasse in de voordeeluren reizen. De voordeeluren gelden elke werkdag vanaf 9.00 uur, in het weekend, op feestdagen en in juli en augustus zelfs de hele dag.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Alicey het volgende:
1.69m, herkenbaar aan het feit dat ik niet kan lopen zonder om de zoveel meter over mijn eigen benen te struikelen.
Wat is 'wat jaartjes ouder'?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef barthol het volgende:
Ik lees voorlopig alleen maar wat mee, Vrees ook dat als ik zou "joinen" dat ik qua leeftijd een beetje vreemde eend in de bijt zou zijn. (ik geef het toe... ben inmiddels al wat jaartjes ouder... maar niet verder vertellen! ) Ik gun iedereen wel een geweldige dag natuurlijk.
Maar jij welquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is 'wat jaartjes ouder'?
Er zijn echt niet allemaal piepjonge figuurtjes hoor
Doffyquote:
Wel al 50+ miss_slyquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is 'wat jaartjes ouder'?
Er zijn echt niet allemaal piepjonge figuurtjes hoor
Je hebt dan inderdaad wel kans dat je de oudste zou zijn, maar dat op zichzelf hoeft toch geen probleem te zijn?quote:
Zou wel leuk zijn als ze ook kwamen, in Leiden hebben we een memorabele WFL meet gehad, ooitquote:
Nou, dan ben je maar iets ouder dan ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |