Welnee,quote:
Maakt toch geen ruk uit? Boeienquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef barthol het volgende:
Wel al 50+ miss_sly
Ik ken de verhalen, ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze ook kwamen, in Leiden hebben we een memorabele WFL meet gehad, ooit
Leiden is dichtbij voor mij, maar ik ben op vakantie van 5 tot 15 meiquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:16 schreef Light het volgende:
Komt yvonne eigenlijk ook?
Is dat geen goede WFL-meet activiteit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef Isegrim het volgende:
2 juni kan ik niet, dan ben ik aan het klussen in ons nieuwe huis.
* Causa kan dandandanquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Reya het volgende:
26 mei, 2 juni en 9 juni
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:07 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Is dat geen goede WFL-meet activiteit?
Ik heb twee linkerhanden en bovendien besloten dat ik voldoende geklust heb in huizen, dus doe het niet meer voor mezelf dus ook zeeeeeker niet voor een anderquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.Jullie zijn allemaal van harte welkom, mits twee rechterhanden.
Spelbreker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden en bovendien besloten dat ik voldoende geklust heb in huizen, dus doe het niet meer voor mezelf dus ook zeeeeeker niet voor een ander
Ik wil je best helpen, maar dan zul je wel iets moeten verzinnen wat mijn twee linkerhanden kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.Jullie zijn allemaal van harte welkom, mits twee rechterhanden.
Ik laat je in elk geval geen IKEA-spullen monteren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar dan zul je wel iets moeten verzinnen wat mijn twee linkerhanden kunnen.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik laat je in elk geval geen IKEA-spullen monteren.
Een muur schilderen moet nog wel lukken, of niet?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor.Doorgaans schilder ik mezelf dan vrolijk mee
![]()
yeahquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yep. Wil jij niet ervaren dat we een gemeenschappelijk zelfbustzijn hebben waardoor we in de kern van de ziel een god kunnen vinden en eindelijk inzien dat alles één is.?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een paddo-meet dan?
Yo homie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Autodidact het volgende:
Als Forkbender komt kom ik ook.
Ik lust wel een paddo...
Normaliter van 13 tot 18uquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef miss_sly het volgende:
9 juni zijn we op vakantie, rest lijkt erop dat we kunnen
Werk je de hele dag op zaterdag, Trin? want ivm eventueel () nog borrelen is een zaterdag natuurlijk prettiger dan een zondag
Nou voel ik me zo welkom dat ik zeker van plan ben om van de partij te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Juist bij een WFL-meet zijn wijze, oude mannen essentieel.
Allemaal aan de champignons?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een paddo-meet dan?
Ik denk dat het over kikkerbilletjes gaatquote:
dmv een polltje een optie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Alicey het volgende:
Mooi, dan wordt het tijd om een datum te zetten.
Nee, polls geven een vertekend beeld. Beter kan iedereen gewoon even melden op welke data hij/zij wel kan; ik stel voor dat de keuze bestaat uit 26 mei, 2 juni en 9 juniquote:
Ahhh, 26 mei, is prima! Dan voel ik me iets minder rot omdat ik dan toch niet had kunnen komen omdat ik dan op Pinkpop zitquote:
Dat zeg je toch af voor een echte WFL meet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ahhh, 26 mei, is prima! Dan voel ik me iets minder rot omdat ik dan toch niet had kunnen komen omdat ik dan op Pinkpop zit![]()
Lees de OP!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Doffy het volgende:
En hoe laat moet eea plaatsvinden, en vooral: waar?
Roomsoesje misschien welquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef Doffy het volgende:
En ik wil weten wat de W-excursie wordt. En of er nog leuke jongensmensen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |