Welnee,quote:
Maakt toch geen ruk uit? Boeienquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef barthol het volgende:
Wel al 50+ miss_sly
Ik ken de verhalen, ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze ook kwamen, in Leiden hebben we een memorabele WFL meet gehad, ooit
Leiden is dichtbij voor mij, maar ik ben op vakantie van 5 tot 15 meiquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:16 schreef Light het volgende:
Komt yvonne eigenlijk ook?
Is dat geen goede WFL-meet activiteit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef Isegrim het volgende:
2 juni kan ik niet, dan ben ik aan het klussen in ons nieuwe huis.
* Causa kan dandandanquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Reya het volgende:
26 mei, 2 juni en 9 juni
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:07 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Is dat geen goede WFL-meet activiteit?
Ik heb twee linkerhanden en bovendien besloten dat ik voldoende geklust heb in huizen, dus doe het niet meer voor mezelf dus ook zeeeeeker niet voor een anderquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.Jullie zijn allemaal van harte welkom, mits twee rechterhanden.
Spelbreker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden en bovendien besloten dat ik voldoende geklust heb in huizen, dus doe het niet meer voor mezelf dus ook zeeeeeker niet voor een ander
Ik wil je best helpen, maar dan zul je wel iets moeten verzinnen wat mijn twee linkerhanden kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.Jullie zijn allemaal van harte welkom, mits twee rechterhanden.
Ik laat je in elk geval geen IKEA-spullen monteren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar dan zul je wel iets moeten verzinnen wat mijn twee linkerhanden kunnen.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik laat je in elk geval geen IKEA-spullen monteren.
Een muur schilderen moet nog wel lukken, of niet?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor.Doorgaans schilder ik mezelf dan vrolijk mee
![]()
yeahquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yep. Wil jij niet ervaren dat we een gemeenschappelijk zelfbustzijn hebben waardoor we in de kern van de ziel een god kunnen vinden en eindelijk inzien dat alles één is.?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een paddo-meet dan?
Yo homie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Autodidact het volgende:
Als Forkbender komt kom ik ook.
Ik lust wel een paddo...
Normaliter van 13 tot 18uquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef miss_sly het volgende:
9 juni zijn we op vakantie, rest lijkt erop dat we kunnen
Werk je de hele dag op zaterdag, Trin? want ivm eventueel () nog borrelen is een zaterdag natuurlijk prettiger dan een zondag
Nou voel ik me zo welkom dat ik zeker van plan ben om van de partij te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Juist bij een WFL-meet zijn wijze, oude mannen essentieel.
Allemaal aan de champignons?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een paddo-meet dan?
Ik denk dat het over kikkerbilletjes gaatquote:
dmv een polltje een optie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Alicey het volgende:
Mooi, dan wordt het tijd om een datum te zetten.
Nee, polls geven een vertekend beeld. Beter kan iedereen gewoon even melden op welke data hij/zij wel kan; ik stel voor dat de keuze bestaat uit 26 mei, 2 juni en 9 juniquote:
Ahhh, 26 mei, is prima! Dan voel ik me iets minder rot omdat ik dan toch niet had kunnen komen omdat ik dan op Pinkpop zitquote:
Dat zeg je toch af voor een echte WFL meet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ahhh, 26 mei, is prima! Dan voel ik me iets minder rot omdat ik dan toch niet had kunnen komen omdat ik dan op Pinkpop zit![]()
Lees de OP!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Doffy het volgende:
En hoe laat moet eea plaatsvinden, en vooral: waar?
Roomsoesje misschien welquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef Doffy het volgende:
En ik wil weten wat de W-excursie wordt. En of er nog leuke jongensmensen komen
Hij snapt 't vast welquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Mijn wederhelft komt misschien ook wel mee, al is hij meer POL dan WFL.
Heb hem er op gezet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Mijn wederhelft komt misschien ook wel mee, al is hij meer POL dan WFL.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb hem er op gezet.
Doffel ook trouwens
Hij heeft m'n nummerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij moet het eerst dan wel weten te vinden![]()
Dan mag ie bij Haus blijven slapenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft wenig zin als hij in Groningen blijkt te zijn aanbeland![]()
Kben derbijquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef Doffy het volgende:
En ik wil weten wat de W-excursie wordt. En of er nog leuke jongensmensen komen
Yups. Ze wil toch op zaterdag weer redelijk op tijd weg omdat ze dan weer naar haar zoontje gaat die ze dan een dag heeft moeten missen en dat is lang voor een kindje van 6 maandenquote:
Ja, same here wilde ik eigenlijk zeggen hehe. Aangezien ik dus 's middags werk, maar 's avonds wel vrij heb meestalquote:Op zondag 22 april 2007 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Yups. Ze wil toch op zaterdag weer redelijk op tijd weg omdat ze dan weer naar haar zoontje gaat die ze dan een dag heeft moeten missen en dat is lang voor een kindje van 6 maandendus 's avonds zou wel lukken, denk ik
check de TTquote:Op zondag 22 april 2007 13:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Is er al een datum? Leiden staat nog steeds vast? tijd ?
zwambtenaar komt met Haushofer mee hoor ik net.quote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop wel dat er ook wat nieuwe mensen komen en niet alleen de stamtafelgasten.
hier nog een WAO-erquote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef barthol het volgende:
Ik moet er toch nog even over nadenken. Om te komen moet ik wat regelen. Normaal ben ik de laatste dagen van de week inc de zaterdag druk met zorgtaken dwz inspringen bij mijn ouders (80-ers). Ik kan wel wat regelen dat ik voor een keer al op de vrijdag weer terug ga om er op zaterdag te kunnen zijn, want ik lijkt me wel leuk om andere WFL-ers te ontmoeten, ook al ben ik misschien de oudste.
Maar naast m'n leeftijd is het ook zo dat ik WAO-er ben. En wel zo'n WAOer waarvan mensen soms niet begrijpen dat hij afgekeurd is. Dat kan ik ze vaak niet kwalijk nemen, want ik heb zelf soms ook grote moeite met het begrijpen en accepteren waarom ik indertijd in de WAO ben geflikkerd. In elk geval zie ik er niet zwak ziek of misselijk uit en gedraag ik me daar ook niet naar. Bewust niet.
Hoewel ik geen problemen heb met mensen die me kennen, kan het zijn dat mensen die weinig van mijn achtergronden weten in felle WAOdiscussies met me gaan en dat die discussies soms heel persoonlijk worden gevoerd. Ik kan wel wat hebben, maar bij zo'n WFL meet hoop ik dat het leuk en gezellig wordt en in het teken van WFL en kennismaking blijft, en WAOdiscussies bij zo'n gelegenheid niet de overhand gaan nemen. Ik aarzel nog of ik wat ga regelen zodat ik op die zaterdag vrij kan zijn om te komen.
We zullen onze T-Shirts met "fuck WAO'ers" thuislatenquote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef barthol het volgende:
Ik moet er toch nog even over nadenken. Om te komen moet ik wat regelen. Normaal ben ik de laatste dagen van de week inc de zaterdag druk met zorgtaken dwz inspringen bij mijn ouders (80-ers). Ik kan wel wat regelen dat ik voor een keer al op de vrijdag weer terug ga om er op zaterdag te kunnen zijn, want ik lijkt me wel leuk om andere WFL-ers te ontmoeten, ook al ben ik misschien de oudste.
Maar naast m'n leeftijd is het ook zo dat ik WAO-er ben. En wel zo'n WAOer waarvan mensen soms niet begrijpen dat hij afgekeurd is. Dat kan ik ze vaak niet kwalijk nemen, want ik heb zelf soms ook grote moeite met het begrijpen en accepteren waarom ik indertijd in de WAO ben geflikkerd. In elk geval zie ik er niet zwak ziek of misselijk uit en gedraag ik me daar ook niet naar. Bewust niet.
Hoewel ik geen problemen heb met mensen die me kennen, kan het zijn dat mensen die weinig van mijn achtergronden weten in felle WAOdiscussies met me gaan en dat die discussies soms heel persoonlijk worden gevoerd. Ik kan wel wat hebben, maar bij zo'n WFL meet hoop ik dat het leuk en gezellig wordt en in het teken van WFL en kennismaking blijft, en WAOdiscussies bij zo'n gelegenheid niet de overhand gaan nemen. Ik aarzel nog of ik wat ga regelen zodat ik op die zaterdag vrij kan zijn om te komen.
Dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
zwambtenaar komt met Haushofer mee hoor ik net.
Nou, kijk, dat komt dan helemaal goedquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, same here wilde ik eigenlijk zeggen hehe. Aangezien ik dus 's middags werk, maar 's avonds wel vrij heb meestal.
WAO discussies zijn meer iets voor POL meetings.quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef barthol het volgende:
Je kunt ook met mij meereizen, dan heb je sowieso korting. Nadeel is dan wel dat je ook met mij mee terug moet reizen, en dus wat minder flexibel bentquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Light het volgende:
Meeting!
Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik dat met m'n NS voordeelurenkaart regel.
* Brahimov meldtquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Juist bij een WFL-meet zijn wijze, oude mannen essentieel.
Heb jij dan zo'n T shirt ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:49 schreef Haushofer het volgende:
We zullen onze T-Shirts met "fuck WAO'ers" thuislaten![]()
Dat weet ik, daarom voel me ook beter thuis op WFLquote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef Alicey het volgende:
WAO discussies zijn meer iets voor POL meetings.Maar het valt wel mee denk ik met WFL'ers. ....
Ja, kom maar gewoonquote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef barthol het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n T shirt ?
[..]
Dat weet ik, daarom voel me ook beter thuis op WFL
Zal ik dan toch maar komen![]()
Dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt ook met mij meereizen, dan heb je sowieso korting. Nadeel is dan wel dat je ook met mij mee terug moet reizen, en dus wat minder flexibel bent
Ik zal er zijnquote:
* Brahimov meldtquote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop wel dat er ook wat nieuwe mensen komen en niet alleen de stamtafelgasten.
Sorry, werk enzo, maar ik zal nog kijken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het trouwens betreurenswaardig dat we nog niets van onze mods hebben gehoord. Triggy kan op mijn kortingskaart meerijden vanaf Rotterdam
quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef ImmovableMind het volgende:
26 Mei zal ik erbij zijn. Dan heeft Isegrim er meteen een nieuw gezicht bij.
Rofl, vertel? Was het een gezellige middag vol praatjes over het beperkte menselijke bewustzijn en de grenzen van het universum?quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
WAO discussies zijn meer iets voor POL meetings.Maar het valt wel mee denk ik met WFL'ers. Zelfs rudeonline heeft een WFL meeting overleefd.
![]()
Hij heeft wel geprobeerd om zijn ideeen beter uit te leggen, maar omdat het in wat abstract filosofie bleef steken was er weinig om echt te bekritiseren.quote:Op maandag 23 april 2007 15:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Rofl, vertel? Was het een gezellige middag vol praatjes over het beperkte menselijke bewustzijn en de grenzen van het universum?![]()
Serieus, vertel!![]()
![]()
Ah gut, toen ik hem bij de Staat van Verwarring zag had ik ook al zo met hem te doen..quote:Op maandag 23 april 2007 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft wel geprobeerd om zijn ideeen beter uit te leggen, maar omdat het in wat abstract filosofie bleef steken was er weinig om echt te bekritiseren.
Omdat Triggy en teamy de OP niet netjes bijwerken.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Roomsoesje het volgende:
Waarom staat mijn naam nou nog niet in de OP?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |